Røverkjøp

playasia har Saints row og mange andre 360-spill for 40 USD, som er 250,- etter dagens kurs.
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-fc-77-d-49-en.html


www.playx.no har også endel bra kampanjer på Xbox360 spill, fikk rasket med meg :
1 stk. Dead or Alive 4 /X360 (XBOX 360) à Kr 199.00
1 stk. Kameo: Elements of Power /X360 (XBOX 360) à Kr 159.00
1 stk. Amped 3 (Xbox 360) (XBOX 360) à Kr 199.00

Frakten kommer på like under en hundrelapp for alle pakkene, også er det jo tollfritt når det er under 200,- per pakke. :)
 
SITAT(Darkstorm @ 08.12.06, 12.48) 40339
Bah, fikk dere bestilt med den prisen? Nå er prisen €34.49. :(
[/b]
God nyhet til deg dude.. Det er nedsatt igjen.

Play.com Hot Pick: BULLY / CANIS CANEM EDIT @ €22.49


Også enda en sweet deal:
SHADOW OF THE COLOSSUS og ICO til 179,- for hver på platekompaniet.no
 
R

roy_nor

Gjest
Husker ikke om jeg har lest det i denne tråden tidligere, men dvdboxoffice selger Nunchuk og Retro controller til 185,- inkl frakt.
veiledene pris i norge er rundt 249,-? Men utsolgt overalt, mer eller mindre.
 
SITAT(Zer0s @ 24.12.06, 11.28) 43716
Husker ikke om jeg har lest det i denne tråden tidligere, men dvdboxoffice selger Nunchuk og Retro controller til 185,- inkl frakt.
veiledene pris i norge er rundt 249,-? Men utsolgt overalt, mer eller mindre.
[/b]
Var en haug av retro kontroller på Elkjøp idag.

Plukka med meg Ridge Raicer 6 for 99 spenn og Tony Hawk American Wasteland for 199 kr. Måtte ha det når de solgte det så billig på elkjøp.
 
Jeg vet ikke om jeg skal kalle dette et røverkjøp, men spiderman har 3 for 2 i butikkene sine og det lurer noen perler nede i spillkassa. Titlene ligger på 99,- pr. stykk, altså 198,- hvis du tar 3.

Jeg plukket med meg Mark of Kri (endelig). Timesplitters (aldri prøvd). Star Wars Starfighter, ikke platinum. Red Faction II, ønsket meg dette en tid tilbake. Buffy, Sara Michelle Gellar er hot, Oddworld: Munch + mange andre titler.

Det er i hvertfall verdt å ta turen innom hvis du er litt spillinteressert.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Yo!

Vi har 3 for 2 på bruktspill på EB Games på Aker Brygge, og det er faktisk sweet!

Fikk God of War, Shadow of the Collosus og Canis Canem Edit id ag for noen hundre spenn! :)

Edit: Ooops :)
 
EB Games har noen verdikuponger liggende på disken. Fikk ikke med meg alt men det var ihvertfall 200kr avslag på FEAR til 360 og 150kr avslag på Rainbox six vegas til 360. Var mange andre også men bare de to som var interessante for min del.
 
SITAT(rulleguru @ 06.01.07, 18.01) 45484
EB Games har noen verdikuponger liggende på disken. Fikk ikke med meg alt men det var ihvertfall 200kr avslag på FEAR til 360 og 150kr avslag på Rainbox six vegas til 360. Var mange andre også men bare de to som var interessante for min del.
[/b]

Helt serriøst? :blunk: Koster spilla 699,- til vanlig da eller?
 
SITAT(rulleguru @ 06.01.07, 18.22) 45492
tror FEAR kostet 549 til vanlig så da blir det 349 som er en helt akseptabel pris..
[/b]
Ikke når PC-versjonen er billigere og bedre. ^_^
 
Vet ikke hvor gammelt, og om det har blitt postet før, men uansett.

http://www.ebgames.no/top.asp

EBGames tar 1600 kr for en Xbox 360 om du bytter inn din gamle Xbox/PS2 samt 4 spill. Personlig synes jeg dette er et godt tilbud, du sparer 12-1400 kr, og en gammel Xbox samt 4 spill har ikke så alt for stor verdi i dag.

Bare synd nærmeste Ebgames er 2 timer vekk fra meg, så jeg kan ikke bare dra dit på måfå. :(
 
SITAT(Karl @ 06.01.07, 19.30) 45520
Vet ikke hvor gammelt, og om det har blitt postet før, men uansett.

http://www.ebgames.no/top.asp

EBGames tar 1600 kr for en Xbox 360 om du bytter inn din gamle Xbox/PS2 samt 4 spill. Personlig synes jeg dette er et godt tilbud, du sparer 12-1400 kr, og en gammel Xbox samt 4 spill har ikke så alt for stor verdi i dag.

Bare synd nærmeste Ebgames er 2 timer vekk fra meg, så jeg kan ikke bare dra dit på måfå. :(
[/b]
Vel og merke gjelder det bare spill som ikke er over ca. ett år gammle, og andre, litt spesielle tittler.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Bare å ringe og spørre det. Da jeg bytta inn min gamle DS og to spill mot DS Lite på EB Games bytta jeg inn spill som Polarium og Wario Ware Touched!. Begge spill som var førstegenerasjon innen DS, men sålenge det ikke dreier seg om virkelig nisjespill eller elendige filmlisensgreier eller lignende dritt burde det gå greit. Ring. Nå.
 
SITAT(Karl @ 06.01.07, 22.10) 45567
Hva? Tuller du? Jeg har ikke kjøpt nye Xbox spill på vel over et år.. Så ikke noe håp for meg? :<
[/b]
Kanskje det var 2 går gamle da. Det eneste spillet jeg kunne bytte inn var ICO. -Det er gammelt, men kunne sikkert bytte det fordi er bra, og ikke så mange har det. Men ring og hør. Det var det jeg gjorde.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Angående EB Games.

Prisen for en 360 Premium pakke er 1399kr,- når man bytter inn enten en PS2 eller Xbox konsoll. I tillegg trenger man 4 såkalte "ikke-ekskluderte" spill til en av konsollene, eller begge.
"Ekskluderte" spill, er spill som vi tar inn for under 80kr,- eller har en pris som slutter på 5. Jeg veit, litt sært, men sånn er det :p "Ikke-ekskluderte" spill, som du trenger til 360 dealen, er spill som vi gir over 80kr,- for, og prisen ikek slutter på 5, som sagt! :)

Hvilke spill som er ekskluderte og ikke, avhenger helt av hva maskinen forteller. Prisene kan forandre seg hele tiden, i forhold til hvor enkelt det er å selge spillet, hvor mange vi har, hvor gammelt det er og hvor bra det er. :)
Derfor hjelper det ofte lite hvis du ringer ned, for da må man finne SKU`en på spillet å drit, er faktisk mye enklere hvis du bare tar med alt ned i en bag, så slår man inn med strekkoden! :)

Det som er kjipt er hvis du finner ut at du ikke har 4 "ikke-ekskluderte" spill, men hvis du har mange spill, kan du gi inn alle, så kan du sammen med konsollen få et godt avslag på 360 pakka. Kanskje ikke så bra som med den andre inn-bytte pakka, men likevel :)


Edit: Og ja, som dere sier med Ico, er kanskje det ledste spillet vi tar inn til høy pris, ettersom det er så sjeldent og bra. Ellers, hvis du har spill som er fra før 2005, er det nok inget håp ;)