Røverkjøp

Er det ikke du som klager på at folk ikke leser de forrige postene før de poster selv? Du trenger da ikke si noe som er nevnt tre poster før din. Mulig jeg tar feil. Da beklager jeg på forskudd iallefall. Hvis jeg ikke tok feil var det burn på onde nicholas. harrharrharr

Edit: Damn you to hell doktor!!!!!
 
35 kanadiske dollah for The Orange Box til 360 på videogamesplus, og google er snill og forteller oss at 35 Canadian dollars = 187.187311 Norwegian kroner.

Så om du ikke har prøvd mer enn et av disse spilla; HL2, EP1 og EP2, Portal og Team Fortress så burde du nesten slå til. Har du ikke prøvd noen av dem er du homo fordi du ikke har bestilt dette enda. Dette er forsåvidt billigere enn på Steam. Til og med etter porto er det billigere enn steam, ved et par kroner, også er det tøft å ha det på 360, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, for 360-folket får gleden av å betale for innhold som PC-folket får gratis et halvt år tidligere, samt at dårligere ytelse ligger innbakt i pakka på 360-en. Kjempetøft.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
For ikke å nevne at gamepad og Portal ikke leker så godt sammen.
 
Pøsh.. Det er null stress å styre Portal på 360 hvis du klarer å spille et hvilket som helst fps med gamepad. Team Fortress er et litt større problem da de forskjellige classene er ballansert med presisjonen mus og tastatur gir som utgangspunkt.

Sånn bare for å kverrulere litt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg spiller plenty av FPS-er på 360 og har det gøy, blant annet pc-fokus-tunge Unreal Tournament 3. Portal har jeg spilt hele veien gjennom på pc og en solid dose brett på 360, deriblant noen av de virkelig vanskelig challengebrettene. Det er milevis mellom kontrollmetodene på akkurat det spillet der, siden det til tider både krever presisjon og hurtighet.
 

Kjør den på konsoll, så tror jeg på deg. Jeg satt med den god stund før jeg tok den.
 
Hvis man skal slå verdensrekorder er det jo klart at man vil ha den mest presise styringsmåten, men hvor mange er det egentlig som bryr seg om hva spillet har å by på annet enn historien og kanskje advanced-brettene? Jeg har The Orange Box til både PC og 360 og hadde aldri problemer med historien eller advanced-brettene på 360 pga. kontrollen.

Men for all del; måtte jeg ha gitt bort en av versjonene hadde jeg selvsagt ville suttet igjen med PC-versjonen.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Et drøss av shizz til £5 på Play.com nå. Jeg kjøpte meg King Kong: Deluxe Extended Edition (3 discs), og stopper sikkert ikke der.
 
Vet ikke om jeg skal kalle det et "røverkjøp" men jeg synes denne saken ikke var så alt for dum til en fornuftig pris. Akkurat det jeg trengte siden den gamle pc sluttet å funke og har bare samlet støv i 2,5 år nå. Hadde vært morro å sett hva jeg har av bilder osv på harddisken.

Sharkoon Quickport 244,-
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Coop Obs selger sonefrie BD-spillere fra ukjente Tecsonic til 1990,-. Vet ikke hvordan bildekvaliteten er, men den har i hvert fall HDMI, koaksialinngang for digitallyd og 5.1, men bare BD-profil 1.1, altså uten mulighet til å laste ned bonusgreier til filmene. Greit for folk som vil sjekke ut Blu-ray uten å bruke for mye penger på det, kanskje.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Coop Obs selger sonefrie BD-spillere fra ukjente Tecsonic til 1990,-. Vet ikke hvordan bildekvaliteten er, men den har i hvert fall HDMI, koaksialinngang for digitallyd og 5.1, men bare BD-profil 1.1, altså uten mulighet til å laste ned bonusgreier til filmene. Greit for folk som vil sjekke ut Blu-ray uten å bruke for mye penger på det, kanskje.
En venn av meg kunne fortelle at sjefen for videobransjebladet Release hadde testet den Tecsonicen, og den er veldig bra. Kjappe loadetider, HDMI 1.3, sonefri, og god kvalitet. Løp og kjøp. :)
 

Lodin

Der Waaaah
Stubbs the Zombie går vanligvis for 20 dollars på Steam, men denne helga får man det for 5. Bare soundtracket alene er verdt den prisen.
 
En venn av meg kunne fortelle at sjefen for videobransjebladet Release hadde testet den Tecsonicen, og den er veldig bra. Kjappe loadetider, HDMI 1.3, sonefri, og god kvalitet. Løp og kjøp. :)
Faen som jeg angrer på at jeg brukte 4000 på samsung blu-ray spill som ikke er sonefri engang nå. Typisk at den spilleren måtte komme rett etter jeg hadde kjøpt min :sinna: