Røverkjøp

Dreamkiller er gratis hos Steam denne helga og satt litt ned i pris. Var veldig skeptisk siden alt som har brukt Painkiller-motoren siden Battle Out of Hell har vært skrot, men dette var faktsik solide saker. Samme gameplay som i Painkiller bare at man er en psykolog som kan Psychonaute seg inn i drømmene til folk for å hjelpe dem. Første karen er fek.s vedlikeholdsarbeider i undergrunnen som fikk ekstrem araknofobi på ferie i karibien så drømmene inneholder edderkopper, t-baner og palmestrender. Av det jeg har sett fra traileren er andre brett like kreative.
Også har man evig ammo og bruker no mana som regenererer istedet og man kan kun ha to våpen av gangen. Det ene er flammer og force-push man hele tiden har og det andre er ting pasientene drømmer opp. Første fyren drømmer fram en minigun osv. :p
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Play (edit: Og Zavvi) kjører endagssalg igjen. Ikke så fælt mye spennende, det eneste jeg ser er Dragon Age PC til £20 og Risen X360 til £10. Artig dog at Avatar-spillet er på salg allerede før filmen er ute.
http://www.play.com/Christmas/Home/...Vol+6+Monday+Madness+(1)&utm_content=&cpage=1

http://www.zavvi.com/offers/mega-mo...m=email&utm_campaign=ENZ14-Dec-2009-352954618

Edit: Visttnok en grei shmup til 12,- bare i dag. Impulse kjører én slik deal om dagen fram til jul, men du må ha den nye Impulse Now greia deres installert for å bli varslet om dem.
http://www.stardock.com/media/mailers/JNGG.htm
 
Achtung

Faen for en gjeng med idiotter som sitter i toppene til E.xp@rt. Vi skal tydeligvis ha KUN top 10 fremover, så nå kjører de en utrensking av mange spill, 3.60 og P.C nå i første omgang. 360 spill stort sett priset til 99 kr (her snakker vi relativt nye tittler). PC spill stort sett til 49 (klarte å plukke med meg Left @ Dead 2 til 49 kr). PS3, Wii, DS blir senere såvidt jeg forsto. Så stikk innom din nærmeste €xp3rt i mårra å se hva de har. Er veldig forskjellig i mellom butikkene, men mye bra å hente.
 
Fant litt forskjellig, men endte opp med å plukke med meg Wolfenstein og X-Men Origins: Wolverine -- Uncaged Edition. Vurderte 50 Cent - Blood On The Sand og Banjo Kazooie - Nuts & Bolts, men fant ut at det fekk holde for denne gang, har tross alt 27 titler i hylla mi! :D
 
Takk for tips! Fikk med meg Arkham Asylum til 99... Vurderte sterkt gears of war 2, street fighter 4 og prototype også (mener de skulle ha 149 hver for disse), men hadde allerede kjøpt spill for 1200 i løpet av dagen så holdt meg i skinnet.
 
Nja, du får den vel til 2500 over disk diverse steder? Så slipper du å vente + at du slipper helvette dersom den blir ødelagt. Det er verdt lett en 100lapp det :)
 
Expert i Oslo har jo selvfølgelig bare bæsjespill som skal ryddes unna til 99 kr (utenom resi 5 da, det eier og det vet dere alle). Så hvis noen av dere fellow gamers som er i nærheten av en expert med ordentlig tilbudsutvalg er i skikkelig julestemning og kun ønsker seg varme tanker fra Oslo til jul i år er dette muligheten dere har ventet på! Hvis noen kunne lagt ut og kjøpt Batman Arkham Asylum for 99 kr og sendt det til meg vært et royalt julemirakel.
 
Expert i Oslo har jo selvfølgelig bare bæsjespill som skal ryddes unna til 99 kr (utenom resi 5 da, det eier og det vet dere alle). Så hvis noen av dere fellow gamers som er i nærheten av en expert med ordentlig tilbudsutvalg er i skikkelig julestemning og kun ønsker seg varme tanker fra Oslo til jul i år er dette muligheten dere har ventet på! Hvis noen kunne lagt ut og kjøpt Batman Arkham Asylum for 99 kr og sendt det til meg vært et royalt julemirakel.
Om du var innom der i dag var det ikke rart det er bare bæsj igjen. Fleste butikker hadde mye bra stæsj, men det meste forsvant jo med en gang. Folk som kommer over det plukker jo med seg 3-4 spill i slengen.