Røverkjøp

Jeg tok meg også en liten tur innom Expert i dag for å se hva de hadde, og jeg fant faktisk mye bra.
Følgende spill ble kjøpt til 360

Call of Juarez - Bound in Blood
Too Human
Unreal Tournament 3
Soul Calibur 4
Far Cry 2
Blue Dragon
Prince of Persia
Condemned 2
Bully - Scholarship Edition
Condemned 2

Totalpris 400 kr.
Rabatt: 5040 kr.

Jeg vet ikke om det gjelder alle Expert-butikker, men der jeg var kostet som tidligere nevnt spillene 49 eller 99 kr, men man kunne også kjøpe ti stk for 400 som jeg gjorde.
Og i tilfelet noen skulle lure på hvorfor jeg kjøpte to eksemplarer av Condemned 2, så er det fordi min gode venn Shigsy her på forumet hadde lyst på det og Bully.
Ja, jeg er snill.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Rocky donerte bort Resi5 til meg i dag da han skyldte meg litt over en hundrings og jeg trengte julegave til stebrutters. Det må'n si var røverkjøp. KUDOS.

Ellers; hold oss oppdatert på expert-utsalget, det er interessante greier! :)

Hvilken Expert var du på frenzy? Og hadde de noe bra igjen?
 
Expert i Sørlandsparken, Kristiansand.

Var jo selvfølgelig mye ræl. (Les: to-tre år gamle sportspill) mellom de kurante tittlene jeg plukket opp.
Jeg så at de hadde flere eksemplarer av f.eks Mass Effect, Bioshock og Gears of War 2 i tillegg til de spillene jeg kjøpte, så hvis det er noe som vekker interessen, så er det en smal sak for min del å ta nok en tur innom og plukke med meg noen spill, og sende de til dere.
 
Hvis du skal innom igjen og finner Mass Effect (og/eller Arkham Asylum) i sitt smoothe, smoothe orginal-cover og ikke det fæle Classics-coveret så hadde jeg vært evig takknemlig. Då hådde det vørri jul i stågo attåt.
 
Orginalversjon av Mass Effect? Skal se hva jeg kan få til.

Når jeg tenker meg om så passerer jeg faktisk to Expert-butikker på vei til jobben, så jeg kan sikkert notere ned eventuelt nevnverdige spill de har igjen, og viderebringe informasjonen til dere.
Så de av dere som ønsker "eldre" gromspill har det bare å skrike ut ønskene, så kjøper jeg det jeg finner på stedet.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg er ute etter en RE5 PC hvis noen kommer borti for maks 80,-. Har en kamerat som nettop kjøpte det og hadde vært artig å coope med ham, men gidder ikke investere for mye siden jeg allerede har det til 360.

Edit: Virker som denne er skaffet. Takker til Frenzy!
 
Var på den store expertbutikken ved Klingenberg i Oslo. Der hadde de 8 spill tror jeg hvor samtlige var ræl. Var Sega Superstar Tennis, Secret Service og Silent Hill blant annet. Husker ikke hva de andre var. Så hadde de Gears of War 2 til 399...

Tok en tur innom en annen expertbutikk nær jernbanetorget. De hadde ingen spill i det hele tatt.

sucks å bo i Oslo :p
 

K999

Keystone State Of Mind
Den ved tvedt senteret sier de ikke vet når de skal begynne (har vært innom de siste dagene.) og de to andre (den ved kvadrat og den på mariero.) sier de ikke skal selge noe ut. Jævla dritt butikker.
 
Bare sånn for å skryte, så virker det som jeg var ekstremt heldig her nede i bløt konsonant-land.
Fikk inn tre ønsker her, og alle tre ble innfridd uten problemer
 
Kan jo nevne at dette gjelder helt sikkert kun kjede eide butikker. Altså de private eide rass folka gjør stort sett hva de vil. Så for å oppsummere: Expert Bonus selger ut spill, dog nå er det bare dritt igjen på de største med mest gjennomgangstrafikk.
 
Torchlight er billig på Steam denne helga til 67 kroner så hvis man vil ha en ok Diablo-klone er det et bra valg.
De har og av en eller annen grunn sniki The Void ut i katalogen sin uten å si ifra og det bør alle snappe opp bare fordi.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Var en snartur innom Expert på Holmen og Sandvika (storsenteret) i dag. Sandvika hadde ikke shit og på Holmen varre bare noe gammalt PC-rusk pluss tett Guitar Hero til PS2. :sukk:
Tenkte bare å advare hvis noen hadde tenkt seg innom...
 
Hvis noen av dere skulle komme over billig eksemplar av Far Cry 2 til Xbox 360 hadde jeg satt pris på et eksemplar. Koster det 99,- er det ikke verdt det da jeg kan skaffe selv, tenkte 49,- kroner. :p Vet ikke om de er så billige, men hvis de er det kunne jeg tenke meg tre eksemplarer.
 
Å Revan rasker over isen...

Hvis man sjekker Impulse sitt taskbar ikon (som man bare har fordi de har tilbud i desember) så går Mount & Blade for 15 dollar i dag. Rimlig i forhold til at det vanligvis er så overprisa og fortsatt den beste ridder-sandkassa noensinne.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Var på expert ved eventyrbrua i oslo. Der hadde de street fighter 4 og jeg har det her hvis noen er interessert. har også halo wars. bare kjøpte det tilfelle noen ville ha. jeg har ikke 360.