Røverkjøp

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bare et obs om at Elkjøp erfaringsmessig er kjempetreige med forhåndsbestillinger. Sånn at det er nevnt, bare.
 
Ja, som kakarlsen sier elkjøp er treige. Vil du ha spillet på release? Ikke bruk elkjop.no. Av tidligere erfaringer får jeg spilla 4-?10.... dager etter release. Husker både Batman AA og Red steel 2 kom veldig tregt.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Ville bare nevne at Play har sånn tilbudsgreie denne helga, og de har en Hitchcockboks til 14,99 med følgende filmer:

1. Vertigo
2. The Birds
3. Rear Window
4. Marnie
5. Frenzy
6. Topaz
7. The Trouble With Harry
8. Torn Curtain
9. Psycho: Special Edition (includes the Bonus disc the Hitchcock legacy)
10. Family Plot
11. Saboteur
12. Shadow Of A Doubt
13. The Man Who Knew Too Much
14. Rope

Den kan du få kjøpt her. Det er riktignok DVD.
 

Kilik

Lokal moderator
Elkjøp selger PSP med Gran Turismo til 995 kr, Killzone 2 (Platinum) til 99 kr og Zelda: Spirit Tracks til 199 kr. Ellers har Netshop.no PS3 Dualshock-kontroller til 350 kr.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
So Indie it hurts, jeg elsker det. <3

Er ikke spesielt interessert i andre av de spillene enn World of Goo, som jeg har fra før, men kunne nesten slengt inn noen penger bare fordi.
 
Hadde jeg hatt mer enn -20 på konto akkurat nå skulle jeg også slått til, selvom det bare er goo som faktisk virker streit. Litt for jødisk å betale 5 kroner for spilla også.
 

Kilik

Lokal moderator
Elkjøp har også DJ Hero til latterlige 299 kr. De store eskene tar vel opp en del lagerplass som de vil ha frigjort.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
D

Deleted member 91

Gjest
Og nylige oppstarta Greemangaming har noen spill til 1p. Jeg veit jeg skal knabbe med meg Jew Quest Kabal og High School Dreams (evt Uplink, World of Goo og Necrovision).