Røverkjøp

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kommer an på hvor mange bananer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Med tanke på at du må til UK for å kunne kjøpe Donkeli Kong med bananer kan det fort bli dyrt, da.
 
Crazy mange gode tilbud på Amentios Gigantsalg!!!
Kjøpte med meg blant annet Fallout New Vegas 149,- , Enslaved Oddesy to the West 149,- , Folklore 99,- og mye annet for meg selv, dama og småfettere til jul!

Red Dead Redemption VAR 99,- på 360 og 149,- på PS3, men jeg rakk ikke å bestille før de endret det til 249 :´(!
 

Kilik

Lokal moderator
Mandagssalg hos Play med blant annet Halo Reach (X360), Dead Rising 2 (PS3/X360) og Red Dead Redemption (PS3/X360) til 170 kr stykket. Kjøpte sistnevnte.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Mandagstilbud hos Play igjen, denne gangen Fallout: New Vegas til £17.99 (360 og PS3), samt Halo: Reach til £17.99 for de som ikke skaffa det forrige uke.

Redigert: Medal of Honor til £14.99 (360 og PS3). Verdt det?
 
Nei, gratisheten varer evig og jeg har allerede nevnt det i GOG-tråden.

Sånn ellers er Killing Floor satt ned til 48 kroner på Damp i forbindelse med juleshizzet. Hatter til TF2 og tilhørende dill følger såklart med. Ikke nok med det, de har og sluppet en ny pakke med spillbare karakterer. Denne gangen kan man spille som chav, hooligan, prest eller beefeater. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hva er det egentlig som er verdt å plukke med seg der? Har Tetris fra før, Red Alert så litt halvveis ut ... Hørt bra ting om Mirror's Edge, meeen... Ja.
 
Nicholas: Dragon's Lair er fett bare fordi tegnefilmen til Don Bluth fortsatt er dritlekker. Verdt seks spenn for å imponere besteforeldre og andre plebeiere.
Red Alert er fett for nostalgien. Som RTS suger det derimot så hrrm. Betalte mest seks spenn for introen med Einstein og Hitler samt Hellmarch. :p
Cause of Death er sånn der Hidden object spill hvor man skal plukke ut dingser på et stillbilde. Casual som faen, men det er en av svakhetene mine og det funker på platformen. Samme med Emerald Tear.
R-Type var en semmer port av arkaden. Kontrollen funker ikke no særlig så hardcore SHUMPing er vanskelig.
Bad Company 2 er BC2 bare med hinsides ræva grafikk og forferdelig kontroll. Tipper multiplayeren er dritartid. :D

Og sånn ellers er Auditorium gratis nå så det kan man alltids slenge med seg. Stilig musikkspill hvor man skal geleide energi inn i forskjellige bokser sånn at de spiller sine respektive instrumenter. Både pent å se og høre på så jeg vil si det er et must til prisen.
 
Red Alert er da ikke originalen, men en egen ny greie som er i sammenheng med treeren? Trodde jeg i allefall? Om det er originalen kjøper jeg på flekken jeg og.
 
Topp