Røverkjøp

Namcos amerika-utviklede spill fortsetter å floppe, denne gangen er det Majin and the Forsaken Kingdom som har sneket seg under tollgrensa.
Takk for tipset.

Jeg er betatt av tanken på å spille dette sjarmtrollet av et spill, men etter å ha spilt demoen og lest noen anmeldelser, er jeg mildt sagt skeptisk. Med så mange gode spill på markedet er det vanskelig å få seg selv til å spillet et helt greit spill. Men til den prisen bør man kanskje la tvilen komme det til gode.

Ser også at de har Darksiders (PS3 og Xbox 360) til litt rundt hundrelappen hos Zavvi. Dette skal være et noe undervurdert og oversett spill, som har mange likheter med Zelda-serien, så det skal nok bestilles.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Darksiders er verdt å punge ut for, ja. Å sammenligne med Zelda blir for drøyt, men det er litt Zelda-aktig item-greier ute og går, en del artige setpieces og masse, masse mildt engasjerende kamp.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vent... Hadde noen (bortsett fra Thinaran) forventninger til det spillet?

Forventa vel rundt en 7/10 slik som det fikk en del steder.. Helt kurrant underholding.. Men jeg ble hengt av de grusomme lydene nedi "valley-of-the-dead" Dritt plattforming/PUZZLES, relativt dårlige kamper og regelrett kvalmt spill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er ikke så vanskelig å oppsummere hvorfor folk så fram til Dante's Inferno, egentlig:

Darksiders er verdt å punge ut for, ja. Å sammenligne med Zelda blir for drøyt, men det er litt Zelda-aktig item-greier ute og går, en del artige setpieces og masse, masse mildt engasjerende kamp.
Enig, Darksiders er ganske så artig. Det er 90 ganger bedre enn Dantes Inferno allefall!
Takk for at dere delte deres meninger med meg. Bestilte nettopp Darksiders og Machinarium (£ 9.95) hos Zavvi. Rart å kjøpe PC-spill, må jeg erkjenne.

Noen som vet hvor jeg ka få bestilt meg Chat Pad/Messenger Kit i svart farge til Xbox kontrollen, for under tollgrensa?

Har prøvt Amazon.com, men der sender dem ikke til norge, og play-asia hadde den bare i hvit farge.

Takker, den skal bestilles fort som muligt!

You Need Criterion For Speed: Hot Pursuit til PC selges for underkant av 13 britiske penger på thehut.com
Tror ikke jeg har sett det billigere enn det, og tviler på at det blir så mye billigere med det første.
Versjonen til den underlegne rasen selges til 25 pund (ikke så veldig billig dersom det blir tatt i tollen).

Trench_Rat

Sommerbildene våre

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen