Røverkjøp

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Mass Effect 3 bestilt. Jeg prøvde nettopp RE:R-demoen i anledning tilbudet, men til tross for at spillet har en høy audiovisuell fidelitet merker jeg at det ikke er et spill jeg vil spille på en håndholdt maskin. Mulig jeg gir det en ny sjanse etter hvert, men det ga ikke veldig mersmak.
 
Ja, funker som bare det. Raskere levering som regel enn Play.com og TheHut.com også. Eneste ulempen er vel det at innpakkingen kunne vært bedre, da det bare er en liten pappkonvolutt rundt, men det har nå gått bra så langt. Selv bruker jeg Amazon.co.uk mer og mer etter de fikk gratis frakt og fratrekk i momsen. De er veldig ofte det billigste alternativet når det kommer til engelske sjapper.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg trodde Super Saver Shipping kun slo inn hvis du hadde kjøpt produkter til over et visst beløp. Skal iallfall testes!
 
Tror du får Super Saver Shipping på varer fra ca. 160 kr og oppover. Du har med andre ord 40 kr å gå på for å komme under tollgrensa. De trekker også fra moms ja, gjorde det samme med Ico/Shadow of the Collosus boksen. Hadde jeg ikke allerede hatt SM3DL, så hadde jeg selvfølgelig slått til igjen.
 

Terje

mostly harmless
Eneste ulempen er vel det at innpakkingen kunne vært bedre, da det bare er en liten pappkonvolutt rundt, men det har nå gått bra så langt.
Jeg har opplevd at den har revna en gang. Bestilte sju bøker i pocketformat, da den kom fram hadde posten pakka plast rundt den og bare tre av bøkene var der. Men her skal Posten ha skryt, da jeg ringte tapt/savnet eller hva det er så var de resterende fire bøkene allerede funnet og registrert. De ble levert til meg neste dag, uten kostnad selvfølgelig.

Jeg også bruker amazon.co.uk mye ja, og kan bare anbefale de både på pris, hastighet og hvor lett det er å bestille. Jeg elsker den 1-click greia de har, sammenlignet med norske sjapper hvor du må inn med kortinformasjon hver gang og bankid og kode meg her og der. På amazon bare lagrer du kortinformasjon og leveringsadresse. Så har du en sånn "buy with 1-click"-knapp ved siden av den ordinære hiv-i-handlekurv-knappen. Du trykker den én gang, og that's it. Varen blir betalt og er på vei. Trykker du på flere varer iløpet av den neste halvtimen/timen (husker ikke helt) så havner de på samme ordre. Kan ikke bli enklere.
 
Engelsk moms trekkes av fra Amazon.co.uk. Med andre ord er det 20% billigere enn det som står oppgitt. Og velger man Super Saver Delivery, er det gratis frakt, så da blir det totalt 175 kroner.
Hei, hvordan/når trekkes engelsk moms fra? Tenkte å kjøpe meg et 360 spill til £25, får gratis frakt men ser ikke noe om at moms trekkes fra...TT
 
Eller man er ikke totalt noldus og bruker hansker. Evt. hvis man må bruke votter og være noldus har man med seg en blyant med viskelær i enden.
 
Ehm, hæ? Greia er vel at det er en ~spesialtråd~ som gjør at touchapparaturet ditt registrerer berøring, samma om det er en vott, vante, hanske eller fuckings lue man syr den inn i.