Røverkjøp

Lurer på om xboxen min overlever til neste generasjon.. Har modellen før denne, bråker ein del men fungerer flott. Likevel frister dette litt!

edit.

Eg unngår dobbeltpost og holder meg on topic med Circle Pad Pro til 3DS for ca 150 kr fra Zavvi, den koster 250 i alle andre butikker eg har sett. Uansett, bestilt siden Resident Evil: Revelations eier så vanvittig.
neeh de modellene du i hovedsak vil holde deg unda er Xenon,Zephyr,Opus(delvis ok men har ikke hdmi).
falcom og jasper er bra og politlige.. når det er sakts så har ingen av modellene \ forsterkere +pcer osv godt av være i bitte små hyller fylle av støf i rykfulle rom, så dersom man har en xbox360 som har gått ut på garantien kn det være en ide å skru den opp og støvsuge den dersom den ser skitten ut
 
(...)så har ingen av modellene \ forsterkere +pcer osv godt av være i bitte små hyller fylle av støf i rykfulle rom, så dersom man har en xbox360 som har gått ut på garantien kn det være en ide å skru den opp og støvsuge den dersom den ser skitten ut
Godt tips, det. Kan fort spare ein tusing på å rengjøre maskina innimellom. Trengs ikkje heilt enda, skjønt den står i ei lita hylle med skapdør. :$
 
Plukket opp El Shaddai for 150kr på Platekompaniet i Bergen. Vet ikke om det er landsdekkende, men følte det var et bra kjøp. De hadde til begge konsoller.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har kosta 180-ish hos de fleste engelske sjappene i månedsvis, men men.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Sist jeg sjekka var 150 billigere enn 180-ish (plus frakt)

:smugdog:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er selvsagt riktig, men er det godt nok til å fortjene benevnelsen "røverkjøp"?

Er nede i £12.95 hos Zavvi nå
 
Wolfenstein (det nyeste) er endelig på tilbud hos Steam til fem Euro. Det er vistnok ganske kult, men ikke verdt særlig spenn. Jeg har ihvertfall hatt lyst til å coppe en stund.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa det litt på sånn femfingersrabatt da det kom ut. Stygt, uinspirert, klønete ooog unødvendig er ord jeg vil bruke for å beskrive det. Kan hende det skjerper seg etter to timer, men det er for seint for meg.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Ugh, vil skaffe meg Wii pga det der
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Bare i dag, kan jeg legge til, ettersom det er en del av skuddårssalget.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det ser ut som hun spør etter femti tusen kronasjer også, noe som gjør det enda latterligere.