Røverkjøp

Hvis noen har lyst på 3DS XL og Pokemon X/Y og ladekabel (!) så har BR leker tilbud så man får alt det der for 1920kr hvis man melder seg inn i klubben (2000 uten). Tror det er den beste prisen jeg har sett så langt.

BR Leker Colosseum har et par inne.
 
Om du aldri kjøpte Iron Brigade til 360 bør du gjøre det nå for det er gratis de neste dagene om du har Gold. Det er da Doublefine sin lille tower defence hvor man styrer digre diseldrevne mecher som slåss mot en russer med fet bart.
 
Den nyeste Humble Bumblen er ålreite saker. For foreløpig under fem dollars får man Skribblenaut Unlimited, de to første Arkham spilla (som nå kjører jævla mye bedre siden de bruker Steamworks istedetfor GFWL), FEAR 2 og 3 (selvom 1 er det eneste som er verdt no) og no Lord of the Rings-dill.
 
Fable 3 på dagstilbud på Steam, €4.74. Det er så lite at jeg ikke gidder å regne det om til kroner og øre. Likte Fable 2 jækla godt men fikk aldri surra meg til å spille 3, men nå er det altså kjøpt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
seal.jpg


Den Enorme Sjøløven Angriper

RockPaperShotgun skrev:
It works like this: you pick coupons for Steam deals via the Huge Seal website, and for each purchase you make, you get to pick a new coupon. Also, three buys nabs you a ramdom free game from the list, if all of that other stuff didn’t seal the deal.

In total, there are 35 games on offer, but standouts include Antichamber at 60 percent off, Tiny and Big at 75 percent off, Giana Sisters: Twisted Dreams at 80 percent off, The Swapper at 50 percent off, and Trine 2 at 85 percent off.
I’d say it’s a real whale of deal, but that’d be aquatically insensitive. Regardless, you should go check it out. Indie games! Seals! The complete and total inability to exorcise Kiss From A Rose from your brain’s airwaves for days! What’s not to like?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gidder ikke å faktisk mekke det, men her kunne jeg slengt inn en #firstworldproblems-makro av hu dama som griner med teksten "SUVERENT STEAM-TILBUD" øverst og "EIER 98% AV SPILLENE FRA FØR AV" nederst.
 
Ukas humlebumle har sansynligvis ingen av dere. Det er nesten alt som fins av pinner og baller fra Zen Studios. Zen Pinball har vært en klassiker på padder og konsoller i årevis og jeg var irritert over at de ikke slapp det på PC. Så slapp de det på PC. Og nå kan du kjøpe nesten alle borda deres for seks dollars. Det eneste som mangler er de siste Star Wars bretta de slapp for en måned siden, men herre Gud!
Dette er mye pinball for penga. Jævlig mye. Vanligvis gidder jeg ikke kjøpe sånt fordi man bare får med tre eller fire brett. Her får du med fjorten brett! Flere av dem er lisenser fra Marvel eller Star Wars. Det er en faens Boba Fett pinballmaskin. Jeg har prøvd den og den eier.
Om du ikke er villig til å gi seks dollars for å eie Boba Fett (pluss jævla mange andre) som pinball er du verdens verste menneske. <_<
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kost meg (og irritert meg grønn) med de trail-brettene på Zen Pinball. Det eier overraskende mye på PC og følelsen sitter overraskende nok fett og slett perfekt med padde

Og med hele 9,- på konto gir jeg gledlig en håndjager til den som føler for å gå til anskaffelse av det til meg. Hadde blunka sensuelt med øya om jeg kunne