Røverkjøp

Kleevah

Livsfarlig amatør
Japp, men den tikronersgreia er vel bare for nye subscribers mener jeg (jeg får det ikke opp når jeg logger inn hvertfall). De kjørte samme greia under E3, men etter den første perioden er det tilbake til vanlige priser.
 
GOG har også julesalg og gir bort no greier som heter Tower of Time. Ser ihvertfall ut som et helt ålreit RPG.

Jo også er Rebel Galaxy Outlaw, et av årets desidert beste spill satt ned med 25% og det kan slås sammen med den 10%-kupongen man får av å coppe no greier gratis hos EGS. Med andre ord er det nå billigere.
 
Nyeste Humble Bundle er bra saker og spenna går til Australia. Ikke bare får du masse fete spill, men du minsker og forhåpentligvis sjangsen for at vi får masse australske miljøflyktninger hit.



De som virkelig eier her er Hollow Knight, Void Bastards, Euro Truck 2, Hand of Fate 2, Paradigm, Satellite Reign, Hacknet, Frog Detective 1, Tower of Guns og Machinarium. Vel verdt prisen bare for de.
 
Kingdom Come: Deliverance er gratis hos Epic nå siden det er to år gammalt. Det er knakende bra RPG og ikke rasistisk og mysoginistisk til tross for hva spillpressen har bestemt seg for.
Også er dette også gratis, men det aner jeg ikke hva er for no.
 
Anodyne 2 er gratis hos Epic. Testa det litt nå og det var ålreite saker. Man er no mystisk dame som skal krympe og valfarte inn i kroppene til folk og fe for å støvsuge dem rene. Grafikken er stort sett som snytt ut av en PS1, men fra tid til annen går det over til SNES-kvalitet. Dette er veldig opptatt med å sniffe sin egen fis og pretensiøst som faen, men alikevel greier det å vare fascinerende surrealistisk og er vel verdt en titt.
Er også to andre spill der ute og de så også ålreite ut.

 

Shinra85

Spillegals effort emo
Gleder meg til Pandemic blir gratis i alle kanaler
 
Men imens har Epic hivi ut Watchy Dogs 1 og Stanley Parable gratis til tosdag neste uke. Om du ikke har spilla SP så bare gjør det da. Også ikke spill WD, vent til de gir bort oppfølgeren.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Rayman Legends er en fortreffelig plattformer med noen av de beste musikkbrettene i historien! Det både ser og høres knallbra ut, spill det!
 
Ubisoft gir bort Asscreed 2 på Uplay, men hvem har vel ikke spilla det? Jo også gir Sony bort Journey og Nathan Drake samlinga fra i morra av.