Jeppsideisi, Rag Doll Kung Fu blir endelig utgitt! Husker jeg leste om dette i Edge i fjor en gang, men da jeg lette på nett fant jeg intet. Nå har altså spillet blitt plukket opp av Valve, og de kommer til å distribuere det over Steam-nettverket sitt. Dette medfører - blant annet - en latterlig lav pris (US$12,95 dersom du forhåndsbestiller, noe som var litt i underkant av en nitti-lapp da jeg bestilte) og problemfri installering (du kan preloade det over Steam frem til slippdato, som er den 12.10.).
For dere som lurer på hvordan spillet er, så er det visstnok et fysikkdrevet kungfuspill med enorme doser cheesiness der du klikker og drar forskjellige lemmer frem og tilbake og setter dem sammen i komboer, triks og masse annet rart. Teite filmklipp med rasistiske undertoner driver handlingen fremover. Last ned traileren og se selv, men pass på: det er litt lite banning i den.
PS: Ryktene vil ha det til at oppfølgeren, Fag Doll Kung Ru, allerede er under utvikling og vil inneholde ikke bare én, men to særdeles unødvendige homsesex-scener. Jeg vet jeg snakker for alle når jeg sier "Hurra! Og hvor er loffen min?" som respons på dette.