Rag Doll Kung Fu

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1

Jeppsideisi, Rag Doll Kung Fu blir endelig utgitt! Husker jeg leste om dette i Edge i fjor en gang, men da jeg lette på nett fant jeg intet. Nå har altså spillet blitt plukket opp av Valve, og de kommer til å distribuere det over Steam-nettverket sitt. Dette medfører - blant annet - en latterlig lav pris (US$12,95 dersom du forhåndsbestiller, noe som var litt i underkant av en nitti-lapp da jeg bestilte) og problemfri installering (du kan preloade det over Steam frem til slippdato, som er den 12.10.).
For dere som lurer på hvordan spillet er, så er det visstnok et fysikkdrevet kungfuspill med enorme doser cheesiness der du klikker og drar forskjellige lemmer frem og tilbake og setter dem sammen i komboer, triks og masse annet rart. Teite filmklipp med rasistiske undertoner driver handlingen fremover. Last ned traileren og se selv, men pass på: det er litt lite banning i den.

PS: Ryktene vil ha det til at oppfølgeren, Fag Doll Kung Ru, allerede er under utvikling og vil inneholde ikke bare én, men to særdeles unødvendige homsesex-scener. Jeg vet jeg snakker for alle når jeg sier "Hurra! Og hvor er loffen min?" som respons på dette.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#2
preloadet og preordret. :D

gleder meg masse til dette spillet, og det faktum at det koster så lite gjør det jo uansett verdt å kjøpe det, og dressing også ja en dæsj. :)
 
#3
Det ser skikkelig dritt ut!

Men ja, det får forpeste Steam kontoen min som resten av spillene der. (Les: jeg mener det ikke) JOOO!!!! Nåj.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Gleda meg til å teste dette, men når de nå skal ha penger for det er jeg ikke fullt så entusiastisk. Får håpe dem slipper en demo.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Det er hundre kroner mer enn de opprinnelig sa det skulle koste. Hvis de slipper en demo og det viser seg at det er fett så kjøper jeg det, men det er jo ikke rart at folk er skuffa.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Jepp. En enkelt "shit" holder ikke i 2005.
 
#9
haha :ler:
for et spill, ikke frekt ment men det så litt crappy ut....
kommer nok til å kjøpe det like vel. EN latterlig lav pris er grunnen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Opprinnelig skrevet av Gud@09.10.2005, 00.50
for et spill, ikke frekt ment men det så litt crappy ut....
267340​
Det går bra, ingen bryr seg om hva du mener om noe uansett. :)
 
#11
gidder noen som har det å FRAPSe litt inni spillet sånn at vi dødelig som ikke har tilgang på VISA kort kan se hvordan det er?



EDIT: glem det de har videoer på hjemmesiden sin
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
OG det er ikke ute enda. Dæven, du suger til deg informasjon like effektivt som en teflonpanne, mann.
 
#13
Opprinnelig skrevet av Lodin@07.10.2005, 08.55
Det er hundre kroner mer enn de opprinnelig sa det skulle koste. Hvis de slipper en demo og det viser seg at det er fett så kjøper jeg det, men det er jo ikke rart at folk er skuffa.
266780​
Du kan da alltids laste ned fullversjon og teste det ut. Så får du heller kjøpe det hvis du liker det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Lo godt av dette konseptet da jeg så promovideoen, så det havner definitivt i min steamhylle når stipendet tikker inn.
 
#16
Haha, så jo artig ut! :D Men også sugent.
Konseptet er nytt og originalt, men jeg tviler om det holder når ALT annet ser helt crappy ut.
Mensan, under 100 lappen er da ok nok.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Hadde noen giddet å si hva de synes ser dårlig ut med dette spillet, bare for å opplyse en stakkar som synes dette ser konge ut...?
 
#18
Har fulgt med på det siden annonseringen, og jeg synes det ser veldig morsomt ut.

Vent... jeg mener selvsagt at det ser sugent ut, siden det er 2d, har anderledes art direction og urealistiske bevegelser. :rulleøyne:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Ja, stemmer... jeg glemte at det ikke er lov å lage spill som ikke ser realistiske ut lenger. Enda godt du informerte meg sånn at jeg også kan synes at Rag Doll Kung Fu ser dårlig ut.
 
#20
Jeg synes det var ekstremt ... vanskelig. Kanskje det var fordi jeg forstod ca nada av kontrollene, men jeg ble iallfall knust av alt og alle over nett.

Skal spille det litt mer før jeg danner meg en skikkelig mening om det, liker jeg det, kjøper jeg det.