Rau Dau (Revolvar) Redempsjon

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Neh, følger samme ruta hele veien.

Om jeg ser bort fra alle buggzene jeg opplevde, kan jeg fortsatt ikke se at dette er mer en "grei skuring". Gøy nok å leke kåbbåi, men ingen GOTY-kandidat for min del.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
FÆRI! Det beste spillet er fremdeles det beste spillet. Jeg ville ha et stort vestern med syke production values, og jeg fikk det så innmari hardt faen i helvete i rompa at jeg vurderer å bli homo fordi jeg elsket det så jævlig.

Kom ikke som en bombe at John dævva, men jeg ble fremdeles småtrist. Gleder meg til det kommer en DLC hvor vi spiller mer som Jack. Har fremdeles ikke drept Grant eller vafann han het, men jeg vet at jeg skal skyte han 15 ganger i Dead-Eye med min Mauser.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ny DLC i august og de månedene etter det, inneholder større kart, flere multiplayerbaner, online poker, flere dyr, challenges, våpen, achievements, etc, etc... og levende døde?

Fingus, slå til!
 

Novastrum

Feminist-elitist
Håper dette er starten på en DLC-trend. Gleder meg til Human Centipede DLC til Noby Noby Boy.
 

Lodin

Der Waaaah
Er vel Ca. halveis uti pakka nå og dette er sakene til far. Historien setter inn omtrent der Marssvin har kommet hjem til kjerringa og sønnen igjen, men istedetfor masse dicks fra myndigheten så dukker det opp zombier. Familien blir bitt så da er det bare en ting å gjøre, binde dem fast på soverommet og stikke ut for å finne en kur. Så farter man rundt å hjelper diverse byer for å skaffe seg ammo og trygge havner, tar missions for de samme svina man møtte i den egentlige versjonen og setter fyr på kirkegårder. Hvis man ikke likte orginalen liker man ikke dette, men sånne folk fins det vel ikke så mange av. Både form og størrelse (vil jeg tro) er vel på linje med Tales from Liberty Cityene, men såklart mye bedre siden RDR i utgangspunktet er bedre enn GTAIV.
Det som slår meg med denne zombiefabelen er at den viser oss hvordan etablerte karakterer ville reagert om verden ble innfisert av vandøde. Det er det stort sett bare tegneserier som har gjort før, da spesifikt Marvel Zombies. Ikke uventet er det bare Marssvin selv som takler dette nogenlunde ok, selvom måten han behandler zombiene hjemme på gården er hilariøs. Det er foresten resten av spillen og. Det er en mix av kitschy horror film fra 60 tallet og mørk humor. Jævla deprimerende er det og siden steder man kjenner godt fra forrige gang nå er gått lukt til helvete. Igjen så er dette annerledes enn om vi først blir introdusert til verdenen rett før eller etter at den går i dass.
Vel verdt sine 800 funbux.