Rau Dau (Revolvar) Redempsjon

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Klokka fem på halv fire er litt tidlig å være dritings på.

Men ikke for Lodin.
 
Ikke noe hor i det heletatt er mer riktig, og det synes jeg bare er passende da hele motivasjonen til Marston for å gjøre en dritt i dette spillet er at han skal hjem til kone og barn.
Det var vel noe av det som var dritt, jeg ga faen i barna og konen min. Jeg ville bare flørte med odelsdatteren å drive hor. For min del så kunne de kjørt samme i historie som i gta4 "I need many" folk trengte jo penger før også :D og i RDR har man faktisk noe å bruke pengene på.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja Lodin men jeg tenker på
sønnen, han burde hooke dat shit up.
 
Husker jeg var 9-10 år da jeg prøvde Halo: Combat Evolved på Expert i Stavanger. Den første banen, Halo, føltes helt jævlig svær da jeg gikk og plasket rundt i vannet ved fossen. Det er det største spilløyeblikket jeg noensinne har opplevd.

Kan ikke påstå at spill gir meg slike følelser lengre, men for noen timer siden spilte jeg Red Dead Redemtion. Jeg hoppet på et tog for første gang og klatret opp på taket hvor jeg stod til jeg skulle gå langs toget men døde litt senere.

Grunnen til at jeg nevnte Halo var fordi i et lite øyeblikk føltes det noe lignende som i "Halo", å bare ri på toget gjennom den massive verdenen i Red Dead Redemtion. Dere har vel prøvd det selv, men hvis ikke; gjør det. Har spilt noen å sju-åtte timer hvor halvparten av de består av å sitte på toget og se landskapet gli forbi, eller jakt på dyr og kriminelle. Lassoen er fantastisk.

Tenkte bare å dele dette med dere, fordi det er ikke ofte spill får frem følelser i meg annet enn at det er interessant tidsfordriv. I mine øyne kan spillopplevelsen med RDR sammenlignes med første gang jeg prøvde GTA3 og ble helt satt ut av den tredimensjonelle verdenen i forhold til GTAII. Ikke at dette sandkassekonseptet er noe nytt nå, men dette kommer fra en som gikk lei GTAIV og ikke har fullført storyen der...

Hester > Biler
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Andre bane altså. Bane. Som i bilbane. Master Chief Kart Racer. Extreme.
 
Hvilke powerups har man?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Revan er ei fitte. Hva mer er nytt?
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Kjørte litt Mario Kart med bilen igår. Kom til å kjøre på et bananskall, da måtte jeg kjøre i ring 2 runder. Dagen jeg får et rødt skilpaddeskall i speilet er jeg fucked.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
For å vende tilbake til RDR, er denne spillen ganske underholdende til verken å ha interessante karakterer eller egentlig spennende ting å gjøre i oppdragene. Det gjør på et eller annet merkelig vis mye riktig som GTA IV gjør feil, som bl.a. gjør at jeg får mye ut av transportetappene. I GTA-spill har jeg skippet dem så fort jeg har fått muligheten, men her ser jeg på selv om jeg bare sitter på hos noen. Freeroaminga er stort sett piss, men historieoppdragene og stranger-oppdrag gjør at det sikkert vil holde 25+ timer. Så her blir'e seal of approval for første gang siden, tja, GTA III.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Korriger meg gjerne om jeg tar feil, men dette er da også første gang du har skrevet noe om et spill siden GTA III?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Skriver litt i Hva spiller du-tråden med ujevne mellomrom, men sliter generelt med liten inspirasjon til å mene noe om spill. Mente for øvrig første seal of approval i GTA-serien, altså den første Rockstar-sandboxspillen siden III som jeg synes er jevnt underholdende og gir meg motivasjon til å fullføre historien.
 

Lodin

Der Waaaah
Da har jeg og runna det og... jeh. Skulle ønske man fikk noen nye missions etter at alt er spist og gjort.
Jack fortjener sin egen historie.
Forhåpentligvis planlegger R* en Hillbilly Stories også til dette og lar en fortsette med ham.
Noen som har en ide om når slutten foregår BTW?
 
1914. Hvis det var årstall du lurte på.

Mener i allefall å huske at det var det som sto på gravsteinen til mora til Jack
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Var i hvertfall gøy å ha endel halvgjorte stranger-missons. Folka bare "what took you so long?" og "I knew your father" :p
 
Er jeg dene eneste som ikke liker denne spillen?

Jeg har nå nedlagt ca7 timer i RDR og har kommet meg til mexico og greier, men det er ikke spessielt morro. Er dette et sånt spillen som blir morsommere etter men har pasert oppdrag X?