Rau Dau (Revolvar) Redempsjon

Lodin

Der Waaaah
Hrrm, lenge til.
Next month, Red Dead Redemption is getting its first downloadable content. Before we move on any further, why yes, it is free. Imagine that for once! Rockstar has dubbed it the "Outlaws to the End Co-Op Mission Pack," but the exact date hasn't been pinned down quite yet.

The add-on contains six missions, although only three have been revealed. One involves you escaping a rigged-to-explode mine with a gold-filled cart, another has you floating downstream on a raft amidst gunfire, while the third is a battle against the Mexican army in Tesoro Azul.
Høres ut som hakket mer avanserte utgaver av de vanlige baseraidene og det er jo fett.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hrrm, lenge til. Høres ut som hakket mer avanserte utgaver av de vanlige baseraidene og det er jo fett.
Høres faktisk innmari fett ut. Liker at de unngår generisk shoot-em-up multiplayer. Eller det blir jo det, but u no wutt i maen. ;pPPp;;P;P;P;pPP

Hvis ikke Lefdal/Godsterminalkuksugerne får ut fingern innen uka er omme og gir meg min PS3 slik at jeg også kan leke kåbbåj... :argh:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Tror nok co-op greine kan være fett. Ikke testa ut multiplayer ennå, selvom jeg er gira. Pløyde igjennom SP, driver med noen odds and ends nå (challenges, strangers, etc.), venter på at en kamerat skal bli ferdig så vi kan ri plystrende i solnedgangen med to hjelpesløse kvinner bindt fast til hesten, og jernbaneskinnene kan skimtes i det fjerne...
 
Ble ferdig med story'n nå for litt sida, og det var fett. Klokka inn på ganske nøyaktig fir-og-tjue timer (Jack Bauer style), og har fullført 82% totalt. Er ikke ofte jeg gidder å spille noe i så mange timer lenger, og ihvertfall ikke i løpet av bare en uke. Så det er jo props. Hadde det veldig moro hele veien gjennom, men foretrekker vel fortsatt GTAIV (ja, jeg er en av de som ikke har slengt seg på hat-bølgen). Antageligvis bare fordi det kom først. Også er det jo ikke så kule radiostasjoner på de hestene.
 
Ble ferdig med story'n nå for litt sida, og det var fett. Klokka inn på ganske nøyaktig fir-og-tjue timer (Jack Bauer style), og har fullført 82% totalt. Er ikke ofte jeg gidder å spille noe i så mange timer lenger, og ihvertfall ikke i løpet av bare en uke. Så det er jo props. Hadde det veldig moro hele veien gjennom, men foretrekker vel fortsatt GTAIV (ja, jeg er en av de som ikke har slengt seg på hat-bølgen). Antageligvis bare fordi det kom først. Også er det jo ikke så kule radiostasjoner på de hestene.
Nice! I mangel av et bedre ord,
har du gjort det "hemmelige" oppdraget med Jack som følger opp det der faren dør?
 
Jepp. Fått
rulletekst
og greier.
 
Det var nydelig å blåse av seks kuler i fjeset på den kødden. Åsså likte jeg sangen i rulleteksten:p
 
Kjempespill, dog, et western spill med så latterlig dårlig slossing som dette, er trist, fistfighting var en del av westerntida også, så hadde de brukt mer tid på det hadde det vært konge. Ellers veldig artig og vanskelig å legge fra seg:p
 
Rockstar vettu. Jeg vet ikke hvilket spill som har verst slossing, dette eller GTA4. Begge er grufulle i allefall.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, håndslåssing er virkelig noe dem ikke kan.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Driver og rocker etter endt story nå.
Slutten var ikke overraskende, men hadde kanskje ikke helt sett for meg at man gjorde den SP free-roamingen etterpå på måten man gjorde
. Ordner rundt med Stranger-missions og challenges nå. Fortsatt ikke testa multiplayer, så hyl ut om det er noen som ønsker en PS3 posse.

Innrømmer at jeg synes spillet var ganske fett, men det er jo ikke nyskapende. Blir bare oppgulp av hva alle andre har sagt her før, men det ga underholdning. Syltynn story, for lite barfights og altfor lite hor i forhold til det spillet egentlig legger opp til, med et bordell hver tredje meter i spillet.

Føler også jeg skøyt meg litt i foten ved å ta ibruk WarHorse såpass tidlig i spillet, kjente etterhvert at jeg heller skulle brukt mer tid på å temme hester.

Kanskje ikke årets spill slik som alle kaller det, men det hadde da høy underholdningsfaktor, selvom det er ekstremt generiske oppdrag, klumsete hestestyring og en ekstremt irriterende auto-aim (som jeg ikke tenkte på jeg kunne skru av før langt uti Mexico).

Men, som nevnt tidligere, så har spillet et av de beste høydepunktene jeg har opplevd på et spill noensinne. Musikken til Jose Gonzales når man kommer i land i Mexico ga meg gåsehud, og kommer til å huske det lenge. Passa settinga perfekt.
 
altfor lite hor i forhold til det spillet egentlig legger opp til, med et bordell hver tredje meter i spillet.
Ikke noe hor i det heletatt er mer riktig, og det synes jeg bare er passende da hele motivasjonen til Marston for å gjøre en dritt i dette spillet er at han skal hjem til kone og barn. Om du hadde løpt rundt med horer i hver eneste by hadde hele greia blitt lite troverdig.

Og viss du har sett en eneste cowboyfilm i ditt liv så hadde du visst at det var et bordell hver tredje meter på den tiden. :ras:

Men jeg tror nok jeg er med på en posse i nær fremtid.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Men,
når du rir rundt som sønnen vurderer ikke han å ta betalt i natura heller
. Just sayin'.
 
Gjorde ferdig story'en for et par timer sida. Nå kjører jeg gjennom stranger quests og mekker trophies mens står på repeat i bakgrunnen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Må ærlig si at jeg ikke synes storyen var troverdig i det heletatt, men det har ingenting med underholdningsverdien å gjøre. Innrømmer glatt at jeg sleit mye med Marston som en moralistisk, overfilosofisk massemorder. Men, storyen var drivende nok, men ganske tynnslitt.. Jeg mener, jeg hadde valget om å gi en fyr spenn for å ha seg meg ei hore, hvorfor finnes ikke da valget der for Martson? Spillet burde jo, mener jeg, legge opp til å kunne benytte seg av de mulighetene som ville ha eksistert. For meg, etter å ha sett altfor mye Deadwood, så er det like usansynelig med lite hor som det hadde vært om det ikke var mulig å slå ned en kar på en saloon.

Og det Justin påpekte, det var faktisk noe av det jeg tenkte mest på. Klart, man har en story man følger, men
alle som har fullført det veit jo at ting tar en annen retning etterhvert
.

Spillet er mer enn fett nok (kost meg mye med det, og koser meg fortsatt), men synes ting mangla. Sånn blir det desverre med alle spill, man kan jo ikke få akkurat det man ønsker seg til enhver tid.