RBN# 5 - Fighting for a Dream

EagleJin

Bear Necessity
#1
Ranking Battles Norway kjører på med ny turnering med ny mulighet til å vise seg som poengstjeler. Vi nærmer oss slutten for sesong 3 og konkurransen på toppen er hard, men kan enda snus... Kan noen gjøre noe med Devil Genes vinnerrekke?



Dato:
21. september

Sted:
Østensjøveien 44

Tider:
Dørene er åpne fra 11:00
Turnering i Tekken 5 DR - 15:00
Turnering i Guilty Gear - 13:00

Vi stiller selvfølgelig med Tekken 5 DR og Guilty Gear. Kanskje også Soul Calibur 4 for casual gaming.

Vi sees!

--

Sesongresultat så langt:
1. Devil Gene - 16p
2. Hugs - 12p
3. MadCow - 6p
3. Kram - 6p
 

MadCow

Lokal moderator
#3
Noen som har lyst til å arrangere turnering i SC4?
Skal i alle fall gjøre et forsøk på å stoppe Devil Genes vinnerrekke :)
Og kanskje denge JINsama i SC4!
 
#4
Hva skjer med at alle er ute etter meg a :D men jeg får ikke denge/dere får ikke denge meg hvis det er på en lørdag (13. september) har begynt å jobbe en del nå så får ikke spilt tekken eller vært med på turnering. Hvis ikke vi kan ta det på en søndag? hva sier du Eagle? da får jeg også vært med og sett skills'a til MadCow etter japan-besøket ;)
 

EagleJin

Bear Necessity
#5
Dato er endret til 14. september. Virker som søndagen er populær, så da tar vi den :)
 
#7
Greit for min del å vite om det blir no SCIV på forhånd, for ellers chiller jeg RBN#5.

DevilGene: Sånn er det når du vinner, da skal alle ta deg. Bare vent på Hugs, han gir seg ikke lett.. selvom du denger han i øst og vest. :p
Stakkars gutten.. *mwoahaha*
 

MadCow

Lokal moderator
#8
Søndagen passer også mye bedre for meg har jeg funnet ut.

Hva skjer med at alle er ute etter meg a :D
Må jo gå for å vinne, og da ser det ut som du må denges ;)

Greit for min del å vite om det blir no SCIV på forhånd, for ellers chiller jeg RBN#5.
Jeg kan i alle fall spille en god porsjon casuals med deg hvis det hjelper.
 
#11
Funny guy...

DevilGene: Sånn er det når du vinner, da skal alle ta deg. Bare vent på Hugs, han gir seg ikke lett.. selvom du denger han i øst og vest. :p
Stakkars gutten.. *mwoahaha*
Alle vet at Hugs ikke liker funny guys.. og spesielt ikke en funny guy som la opp tekken etter at han ble skam banka av Infamous og Black Heart/Kadaj/Sephiroth/Dono. Å få deng av Black Heart/Kadaj/Sephiroth/Dono er noe man kan leve med, men å få deng av Infamous derimot... det er :ler:. Poenget til Hugs forsvant der siden det er forståelig at JINsama la opp Tekken etter at han fikk deng av disse 2. Over til the stuffs!

Hugs er villig til å joine JINsama, han er faktisk villig til å gå enda lenger ved å legge Tekken karrieren på hylla for alltid!

50 Cent vs Kanye West var store greier, men sammenlignet med det som nå kommer til å skje er det ingenting.

Hugs utforderer The Fallen Champ JINsama til best av 3 i Tekken DR. Taper Hugs så skal han legge opp Tekken, og da tenker han også på Tekken 6!

Hugs er kjent for å lugge sine motstandere etter at han har grisa de så et lite råd til deg sama... klipp deg! For Hugs kommer ikke til å tape kampen!!

Hvis du ikke tør så si ifra... Ingen bombe om du ikke tør...

Hugs vs JINsama, best av 3, 14. sep 2008..!


Love Hugs:elsk:
 

EagleJin

Bear Necessity
#12
Ro ned et par hakk her. I tilfelle folk har misforstått:
Dette er ikke Yo Momma på MTV, men ranking battles i TV-spill.
;)
 
#13
huuh? hæ hva? mener du jeg har dengt jinsama?? kan ikke huske det jeg hehe:p vi har møtt hverandre kun en gang i et gruppe spill thats it , 1 - 1 ble stillingen.
 
#14
krig her jo!!!:ler: hugs kommer til å hulle en eller annen nå:p
 
#15
Infamous: Bra du confirm'a det der.. for jeg husker heller ikke å ha spilt mot deg.
Og ihvertfall ikke Kadaj, har kun spilt casuals mot han for lenge siden på RBN, og da tapte jeg ikke.
Men det forbauser meg ikke, Hugs snakker jo kun utifra sin egen fantasi. Vi alle vet at den er ikke mye god. :)
Lykke til Hugs, fight that shit! (and get better)
 
#16
Ro ned et par hakk her. I tilfelle folk har misforstått:
Dette er ikke Yo Momma på MTV, men ranking battles i TV-spill.
;)
:ler: lættis, men sant!

jinsama: slutt på tekken?
hugs: prater for mye, lite "action" heller mer "action" og mindre prating
infamous: uskyldig
Dako: hugs personlige cheerleader!
 
#18
JIN, jeg har ikke fått spilt siden sist men hvis du vil så vil jeg spille SC4 med deg igjen jeg :)
Litt trist å egentlig bare slenge ut moves å vinne sånn jeg gjorde :(
Si ifra da, send meg en melding eller noe sånt? Vi har jo en SC4 casual til gode også :)

Jeg er skikkelig keen på å spille litt 3s også, håper noen andre har lyst :)
 
#19
:ler: lættis, men sant!

jinsama: slutt på tekken?
hugs: prater for mye, lite "action" heller mer "action" og mindre prating
infamous: uskyldig
Dako: hugs personlige cheerleader!
Hugs er mee boi..forventet du jinsama dick-riding fra meg?! ;)