RBN# 5 - Fighting for a Dream

MadCow

Lokal moderator
#42
sjapp reaksjon på refleks??
Dette var vel litt uklart?

Men en ting man kan gjøre for å trene litt forsvar i tekken, er å gå inn på "Defensive training" på practice mode.
Sett f.eks. på sweepen til Bryan (snake edge) og et annet move som går mid, og se om du klarer å blokke begge på reaksjon.
Sånn kan man i grunn holde på for å trene på å se raskt forskjell på moves.
 
#43
Dette var vel litt uklart?

Men en ting man kan gjøre for å trene litt forsvar i tekken, er å gå inn på "Defensive training" på practice mode.
Sett f.eks. på sweepen til Bryan (snake edge) og et annet move som går mid, og se om du klarer å blokke begge på reaksjon.
Sånn kan man i grunn holde på for å trene på å se raskt forskjell på moves.

Ok takk.. skal prøve på det :)
 
#47
Thats my boooy dr.Tran the man! representing the refue-genes :p :p ..word
 

EagleJin

Bear Necessity
#49
Folkens.. Pga dårlig kommunikasjon mellom tre parter har vi ikke mulighet til å ha lokalet i Østensjøveien 14. sept. Derfor må vi ganske enkelt flytte RBN en uke fram. Altså til 21. sept. Beklager så kort varsel, men fikk ikke vite dette før i går kveld.

Si gjerne fra om dere kan komme på ny dato.
 
#50
nei fuck det var 600 kroner well spent! :mad:

det var jævli synd for jeg var skikkelig gira på å få prøvd meg mot oslofolket D;. kan ikke om en uke heller, blir vel besøk fra trondheim til første tekkn6 RBN istedet.
 

MadCow

Lokal moderator
#51
Du har tatt deg tur fra Trondheim for å være med på RBN denne helgen?
 

MadCow

Lokal moderator
#53
Du kunne jo hørt om noen var interessert i å ta en liten tekken-session hjemme hos seg på søndag. Er jo synd å kaste bort 600,-
 
#54
ganske slitsomt med nattbuss fram og tilbake, særlig når jeg skal på jobb mandag morra, så er ikke verd innsatsen da syns jeg. får ta det en annen gang istedet, da får jeg sikkert dradd med noen av de andre jeg spiller med her også.
 
#55
Hei alle spilleglade folk. Vi er fra klanen Ctrl. Det er vi som brukte lokalet denne helga og det førte til at dere ikke fikk bruke lokalet denne søndagen. Vi fant ut at dette skjedde når en tysker (vet ikke om dere kjenner han) dukket opp her mens vi pakket sammen utstyret etter et koseligt lan. Vi får bare beklage at dette førte til problemer for dere.
Grunnen var masse somling fra kandu sin side. (Me maste i nesten 2 veker før me fekk vite at lokalet var "ledig")
Vi får bare beklage og håpe at dere kan ta det med godt sinn.
God reise hjem for deres tysker som ikke leste siste side i denne tråden. Vi håper han møter opp neste helg!

Mvh Ctrl Gaming Clan
 

EagleJin

Bear Necessity
#56
Da har vi vært gjennom det samme problemet, Ctrl ;). Forskjellen var at dere fikk klarsignal. Ikke stort å gjøre med det nå. Håper bare folk vil møte opp 21. sept. i stedet, da vi vet vi har lokalet.
 
#57
Hugs husker kun at JINsama starta med å være funny guy, Hugs var funny guy tilbake så begynner alle å grine, please...

For mange JINsama fan boys her.

Det siste du skrev JINsama med respekt skal ikke Hugs si noe på, dette er et forum og litt dissing og noen saftige stories blir det.. Men og ikke godta eller avslå en challenge, viser man respekt da..?

Som Nilo ville ha sagt, ikke gråt.. Er just for funs, nyoobs.

Forresten the challenge er still on, venter på svar.


Love Hugs:elsk:
Den JINsama historien din feiler så hardt Hugs...
Å tørre å klare å påstå du vet "the tekken history" til JINsama er passe drøyt.
Greit at du som regel 10/10 skal bare yppe opp ett eller annet på forumet.
But get your story straight, er faen meg som å hoppe over å tørke seg etter man har driti, er rett og slett ikke bra .-.


Tilogmed for den "o store" JINsama
Sånn, det var ikke så vanskelig. Så og si alle utfordringene har vært noe folket har ønsket, ikke kommet personlig fra Hugs..

Eneste Hugs kan si er at det var lurt av deg og ikke takke ja, du hadde blitt grusa.

Nilo, Nilo, Nilo ... Fortsatt bitter for at Hugs knuste trynet ditt sist RBN... :ler:


Love Hugs:elsk:
Ting har tydligvis ikke forandret seg så mye nei i årene som har gått. Fortsatt den samme kranglingen og drittslengingen som alltid..

Hvordan ranker dere de beste i norge i Tekken 5 Dr (de 10 beste)

Desuten har vel tekken generelt forandret seg så mye at det ikke er sjangs for en defencive playstyle mer. Når det gjelder online spillingen vil jeg kun si den gir en pekepinn og ikke noe mer, men hvor høy win % og hvor høy rank har feks Hugs online ?

Venom One er vel den som er høyest ranka av folka her online right ?
 

EagleJin

Bear Necessity
#58
Hei, Jin_!

Ting er akkurat slik som i TTT-tiden på TC-forumet (men ingenting slår VF4 vs T4 "ordvekslingen" fra den gang :p).

Nå har vi kun RBN-medlemmene å måle med, derfor kan vi ikke kåre noen "Norges beste"-liste. De beste på RBN viser seg helt klart gjennom turneringene der. Når stadig de samme spillerne ligger på topp hver turnering gir det en god pekepinn. Vi har resultater etter turneringer som går tilbake til november 2007, og enkelte spilleres fremgang er markert og lett å følge i utviklingen.

For egen del spiller jeg Tekken Online lite, og vet derfor ikke stort om rankingen der. Sist lå jeg på rundt 4700, men Norge har flere spillere ganske høyt oppe. Men, det er online.
 
#59
Halla Jin_, long time no see! :)
Jeg spiller heller ikke online, klarer meg rett og slett uten lag.
Den dagen det å spille online VS er som å sitte 2P på en console, da skal jeg spille online VS seriøst. Det minste lag tar vekk all morroa for min del.