RBN# 5 - Fighting for a Dream

EagleJin

Bear Necessity
#61
Du er selvfølgelig hjertelig velkommen, Locolei :D
 
#62
Hei, Jin_!

Ting er akkurat slik som i TTT-tiden på TC-forumet (men ingenting slår VF4 vs T4 "ordvekslingen" fra den gang :p).

Nå har vi kun RBN-medlemmene å måle med, derfor kan vi ikke kåre noen "Norges beste"-liste. De beste på RBN viser seg helt klart gjennom turneringene der. Når stadig de samme spillerne ligger på topp hver turnering gir det en god pekepinn. Vi har resultater etter turneringer som går tilbake til november 2007, og enkelte spilleres fremgang er markert og lett å følge i utviklingen.

For egen del spiller jeg Tekken Online lite, og vet derfor ikke stort om rankingen der. Sist lå jeg på rundt 4700, men Norge har flere spillere ganske høyt oppe. Men, det er online.
Hey Eagle.

Jeg spiller egentlig ikke med noen faste hverken offline eller online for tiden, det lille jeg spiller ser jeg på som casual gaming. Eneste som egentlig har pesa meg om å spille er Wickedpriest (aka Knut Elefsen). Han skulle vist møte opp på det RBN og teste skillsa sine mot dere skrev han til meg på mail på PSN nettet.

Jeg ser vel egentlig på seriøs gaming som et avslutta kapittel i livet kan du si, men litt causual gaming en gang iblandt er fortsatt okay. Jeg husker ikke åssen rank jeg har for tiden, men har vel en win prosent varierende mellom 77-82% online, og det er jo i utgangspungtet ikke så ille.

Men bra at noen av de gamle gutta enda spiller Tekken da :)

Halla Jin_, long time no see! :)
Jeg spiller heller ikke online, klarer meg rett og slett uten lag.
Den dagen det å spille online VS er som å sitte 2P på en console, da skal jeg spille online VS seriøst. Det minste lag tar vekk all morroa for min del.
Hey Jinsama :)

Ja det er lengre siden, jeg har jo mer eller mindre sluttet å spille videogames. Hender jeg spiller litt Tekken Online, men føler vel at det lagger for mye til at det egentlig er noe morro. Tape mot feks cheape law junkjards (b+2, 3,4 eller d+4) fordi det lagger er bare frustrerende. Så jeg er enig der, lag tar stort sett bort all moroa.
 

EagleJin

Bear Necessity
#63
Kult at Knut tenker å ta turen bort! Mad K.O-klanen trenger flere utfordrere :p.
Ta gjerne turen bortom selv for litt casual gaming. Lenge siden sist :)
 
#64
/Wave på Jin_ Long time no see ! Husker jeg møtte han på en danse konsert i Drammen i vår 2006 og han kjente meg ikke igjen engang. D;

Anyway .. ØgleJon ! Gjett hva ! Jeg solgte wow-kontoen min for tre uker siden og fikk faen meg 5k for den, jeg MÅ priotere skolen i og med at jeg strøk noen fag, og MMOs tok altfor mye tid så jeg anser meg som done med MMOs, etter tre fucking år med over 200 dager i /played! Nå har jeg en PS3 med et ræv spill samt jeg vurderer å handle inn 360 for å game VF online, vet ikke angående MS i og med at vi har langt over fiber her, så noen som har noe erfaring her?

Eneste Tekken jeg har fått spilt er casual i fylla; folk jeg har grisejult i Trondheim på enkelte vors og naich, hver studentbolig her ser ut til å eie en playstation med Tekken 5.
Er sånn at det frister å ta turen innom RBN for å se på og mimre, skulle vært neste uke for da er jeg i Oslo for helga. :(
 

EagleJin

Bear Necessity
#65
Duke-san! Vi kan alltids game Tekken utenom RBN når du først er i Oslo ^^.
 
#66
:O Det høres gull ut, jeg skal jo på fylla på både fredag og lørdag (minikonsert og konsert) men vi må alltids prøve å få til noe, har enda tlfnumret ditt så kan plinge. (Om du enda har det samme) Hehe, nå i sommer, siste dag i Juni så ringte jeg Nuklez litt etter midnatt og spurte om han kunne kjøre meg og tre andre til gardemoen fordi vi skulle til syden, så satt vi å så på at flytoget gikk. -_-
Vekte han fra dyp søvn og sånt. ^.^
Gamle kontakter er kjekt å ha. <3
 
#67
Duke er iallefall ute av den hardcore 24 kjernen.
 
#68
Hei hei hei ! Det går ikke an å kaste ut vise-presidenten ut av Jack Bauer Power Hour Club! Er de gal, Netrom??! Nå tilbake til kjøkkenet med deg! Så får du en gang for alle lære deg å servere suppe uten å søle den på veien til meg og presidenten : Raider
 
#69
lol cock soup lenge leve.

hvordan går det med deg? Lenge sia sist
 

EagleJin

Bear Necessity
#71
Gratulerer til Kram! Bra spilt!

1. Kram - 5p
2. Devil Gene - 3p
3. Locoleo - 2p
4. Hugs - 1p

Da ser listen slik ut:
Devil Gene - 19p
Hugs - 13p
Kram - 11p
MadCow - 6p

Gratis Kram for førsteplassen i turneringen.

Det var koselig å være med dere idag, hyggelig gjeng dere har :) ses nok på neste samling
Knall du kom, og bra du likte deg der! Håper å se deg igjen neste gang ^^.

Velkommen til Hannes3d! Var moro å spille 3s og ST mot deg i går :D
 
#72
det vart morro! :p
ikke noe å klage på denne gang, tvne funket bra hehe.
klarte å komme meg fint ut av gruppa mi (utrolig nok det)
Locolei, Kram, Devilgene, Dako!

men deretter taper mot hugs, han nooben der! neida bra spillt hugs ;P
 
#73
one more for the good-guys! :) kram bæda igår ass.. blei massiv hulling!!
 
#74
Hadde ikke noe å klage på denne gangen bortsett fra meg selv hehe. kult å spille mot dere og takk for de få kampene vi spilte Shugli! Gratulerer til Kram, han ødela alle de han møtte. Fortjente å vinne!
fikk ikke spille mot Hugs, Eagle, Wallace og Madcow med det tar vi neste gang!

nice moves infamous!

see ya at Desucon!
 
#75
Takk for gratulasjonene :)

Var gøy å vinne for engangs skyld :D

Nå gjelder det bare å gjøre det om til en vanesak....

Var gøy med Rbn, nok en gang. Og jeg ser frem til neste også på Desucon hvor jeg hørte noen rykter om at finalen blir spilt på scenen, rått!
 

EagleJin

Bear Necessity
#76
Devil Gene: skjønner godt at du vil glemme kampene vi spilte. Kuma vant jo en av dem :p
 
#77
@ EagleJin: hva skjer med RBN etter at Sesong 3 er ferdig??

Er det sånn at RBN tar pause helt frem til Tekken 6 kommer ut på konsoll??
 

EagleJin

Bear Necessity
#78
Aye, i hvertfall med turneringer slik vi har hatt dem så langt. Kommer med mer info så fort planer er i boks :)
 
#80
@ EagleJin: hva skjer med RBN etter at Sesong 3 er ferdig??

Er det sånn at RBN tar pause helt frem til Tekken 6 kommer ut på konsoll??
AYE! Joker, du trenger ikke å være så jævlig eplekjekk med slike kommentarer bare fordi du vant en RBN...

btw. GRATTIS MED SEIERN :D