RBN# 5 - Fighting for a Dream

#81
AYE! Joker, du trenger ikke å være så jævlig eplekjekk med slike kommentarer bare fordi du vant en RBN...

btw. GRATTIS MED SEIERN :D
Haha :p
Drev og diskuterte litt om RBN med Infamous igår og han hadde noen veldig bra ideer for fremtidlige turneringer.
Han ville poste forslagene sine, men visste ikke om det blir noen fler RBN's fremover, så jeg spurte for han ;)

Thanks btw :)
 
#82
Greia var at meg og kram tengte visst det blir lite folk på en turnering (som sist), at man heller kjører en anen greie. At alle skal spille mot alle!, og den med flest seiere får 5poeng, 4poeng den som har nest flest wins,,, osv

blir like mye gaming for alle, og best av alt, alle får spillt mot alle der!

Peaayyce!!
 

EagleJin

Bear Necessity
#83
Det vil ikke bli mulig på Desucon 3 pga tidsbruk, men for senere samlinger kan vi godt prøve ut konseptet :D
 

MadCow

Lokal moderator
#84
Gratulerer til Kram med sin første RBN seier. Var vel bare spørsmål om når den kom ;)

Synes forslaget til Infamous høres veldig bra ut.
Var litt kjipt sist å hverken få prøvd med mot Kram, Devil G eller Infamous.

Finnes jo også en del andre mer useriøste formater vi kan prøve :
Team battles (kanskje for få for tiden).
Random team battles - Var jo moro sist.
En del småturneringer hvor alle spiller samme character.
Turnering hvor du får velge motstanderen sin character.
 
#85
En "Kun Mokujin" turnering ville også ha vært gøy. Er alltid kult å se hvem Character man får enten man spiller kampen selv eller bare ser på.
 
#86
Haha smart!! Why not!

forslaget til Infamous var smart, jeg hadde nevt det forslaget til Eagle way back! Også det med mokujin turney eller turney hvor alle bruker samme character hadde vært morro! kjedelig med det samme om og om igjen! vi må kryddre turneringa litt!
 

EagleJin

Bear Necessity
#87
Aye, Devil snakka om det halvveis uti s2 en gang.
Mokujin-turnering høres også moro ut! Får bare håpe trestokken skjønner at det kun er Kuma, Paul og Bryan som er morsomt for tida :p
Etter 25. okt, blir det en stund til neste sesongstart, men vi kan alltids arrangere noen bonusrunder :D
 
#88
/Wave på Jin_ Long time no see ! Husker jeg møtte han på en danse konsert i Drammen i vår 2006 og han kjente meg ikke igjen engang. D;
Hei der Duke.. Long time no see ja...

Sorry man, men det skal du ikke ta deg så nær av. Jeg møtte hun ene kusina mi på pub'en hvor hun jobber i sommer, og jeg kjente faaen ikke igjen henne engang :O

Huff jeg veit ikke hva det kommer av jeg, men jeg er ikke så flink til å kjenne igjen folk desverre om det er folk jeg ikke har sett på en stund eller truffet mange ganger.

Tragisk I know.

Uansett, funny man at vi møttes på den Lasgo gig'en.
 
#89
:O Det høres gull ut, jeg skal jo på fylla på både fredag og lørdag (minikonsert og konsert) men vi må alltids prøve å få til noe, har enda tlfnumret ditt så kan plinge. (Om du enda har det samme) Hehe, nå i sommer, siste dag i Juni så ringte jeg Nuklez litt etter midnatt og spurte om han kunne kjøre meg og tre andre til gardemoen fordi vi skulle til syden, så satt vi å så på at flytoget gikk. -_-
Vekte han fra dyp søvn og sånt. ^.^
Gamle kontakter er kjekt å ha. <3
Duke pusen!!! :D
Det var jo koselig da!! Bra alt gikk fint tilslutt, mener jeg faktisk sendte melding å spurte om det også :p
Dere var litt mange+bagasje for mini-fisern min da..
Håper turen ble kjempe bra da! Så håper jeg vi snakkes og ses snart igjen ;) :elsk::$
 
#90
til tekken 6 er released på konsoll ??? .. leser all verdens release dates på tekken 6. alt fra 25.november i år i usa til sent mars 2009 i europa.

Street Fighter HD Remix og Street Fighter 4 kommer jo i mellomtiden , Soul Calibur 4 har jo akkurat kommet ut.
 

Dukie

nice girl
#91
lol cock soup lenge leve.

hvordan går det med deg? Lenge sia sist
Wæ, jeg overså dette ! Sender deg en PM, NU ;D

Edit : Aktiver PM faenskapet 1 :p Bruker du den mailen i profilen din enda? Har ikke sett deg eller Reidar på msn siden februar eller no. :(