Red Faction: Guerilla (360) beta

D

Doctor Downs

Gjest
#1
Noen andre som har lasta ned og testa RF: Guerilla-betaen her? Testa den nettopp, og er ganske så skuffa selv. Dårlig level design, paffe våpen og veldig utdatert gameplay.

Men hvis noen er interesserte så går det jo fortsatt an å møtes til en match en gang?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Nå var vel aldri Red Faction kjent for å være et flaggskip i sjangeren? Jeg tror jeg står over den demoen, jeg har omtrent bare skytespill på burken (GTAIV er eneste unntak og selv det består til en stor grad av skyting) og jeg skaffa meg Unreal Tournament 3 nå. Et spill jeg aldri trodde jeg ville like på konsoll.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Det er Red Faction, hva faen hadde du venta deg? Red Faction 2 gjorde deg spedalsk hvis du spilte det (bevis), er dette forbedret på det punktet eller?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#4
Jeg likte Red Faction, og Red Faction 2 var ihvertfall kult nok til at jeg gadd å runne det. Husker jeg hadde mye moro med den enorme bazookaen og ødeleggbare fjellvegger i multiplayer på eneren. Dette derimot var bare veldig, veldig forglemmelig.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Mer viktig; har det speil?
 
#6
Og hvor finner jeg denne demoen hen ? Tror muligens jeg er blitt blind, ser den ikke på Marketplace.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Som Aquila sa så hjelpsomt, er betaen bare tilgjengelig for abonnenter av IGN Insider/Fileplanet/muligens noe annet snusk. KANSKJE NEVNE DET NESTE GANG DA ERLENDDDDD
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
Sorry borry, trudde disse betaene var sånt alle visste om. Red Faction var kanskje ikke poppis nok. Jeg er litt den indietypen, skjønner'ere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Ja, Red Faction er selve definisjonen på indie, bra.
 
#10
Nåja, spillet er jo enda i beta fasen og jeg regner med at de fikser på mye før utgivelse. Ett godt eksempel på stor forskjell fra beta til final er feks Quake Wars. Betaen var håpløs på de aller fleste punkt. Final utgaven ble mye bedre til tross for at spillet aldri tok av i popularitet.
Finnes enda håp med andre ord. Men jeg mislikte sterkt at Red Faction er blitt ett TPS istedet for FPS
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Men jeg mislikte sterkt at Red Faction er blitt ett TPS istedet for FPS
Alle andre i hele verden misliker sterkt at Red Faction er blitt en trilogi istedenfor to drittspill ingen likte.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#13
Jeg likte faktisk Red Faction 2, jeg. Kjøpte det basert på at jeg likte RF1 og ble ikke nevneverdig skuffet. Singleplayeren var helt streite saker, og multiplayeren var også solid. Jeg, Mjau og Tali pleide å ha særdeles underholdende allnight-gaming sessions.

Så jeg håper jo selvsagt på at dette nye spillet blir bra, har jo gledet meg til et nytt RF ganske lenge. Dessuten så teknologien ganske snasen ut på de videoene jeg har sett. Men hvis balanse og sånt ikke funker, så er det leit. tipper jeg likevel plukker spillet før eller senere (Antageligvis når prisen går ned) kun fordi jeg er fan.
 
#14
Alle andre i hele verden misliker sterkt at Red Faction er blitt en trilogi istedenfor to drittspill ingen likte.
Har visst gått glipp av den sermonien der du ble utnevnt som klodens talsmann.
Jeg og flere kamerater hadde det morsomt med både RF1 og RF2. Historien i spillene var ikke all verden, men det samme kan man si om flere fps spill som var allikevel underholdende i multiplayer.
 

oma

Village Drunk
#15
sånn litt offtopic.

Er ikke vi egentlig kåmt til en tid der det pøses ut veldig mye drittspill, men også en del gode spill? "Historien i spillene var ikke all verden, men det samme kan man si om flere fps spill som var allikevel underholdende i multiplayer." (ikke rettet mot deg DirtyD) Er ikke "unnskyldninger" som dette nå snart mer eller mindre.. ikke-akseptabel? Jeg er så lei av å se folk kjøpe drittspill, produsert kun for å tjene penger, fremfor spill som også er blitt produsert fordi de har ett mål om å lage ett bra spill, sammtidig som å tjene penger. Hva som er bra, og hva som ikke er bra kan jo diskuteres opp og ned i mente da noen syns x var kulere enn y og omvendt. Men ... er det ikke sånn at en hullete bukse uansett hva folk mener, er og blir dårligere til 90% av bruksområdene som en bukse uten hull?

Eneste grunnen jeg ser til at folk kan/vil/bør kjøpe drittspill er jo for variasjonen sin del, når det ikke er blitt gitt ut ett skikkelig fps siden CoD4, så er jo det ikke så merkelig at folk driver å prøver ut andre alternativer som denied ops, blacksite og diverse andre.

Gnø, ikke helt sikker på hva jeg prøver å mene med posten her, en noen som føler det jeg prøver å si?
 
#16
Det finnes en mellomting mellom drittspill og trippel-A spill. Denne mellomtingen er verdt å støtte opp under, siden det er den som holder spillmarkedet i live. Dersom man kun skulle kjøpt trippel-A spill, ville vi endt opp med rundt to spill i året, fordelt på alle konsoller. Spillbransjen kunne nødig overleve på det.

Red Faction serien er i mellomting sjiktet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
StarEye: Ja, la oss belønne dem som synes det holder å sikte seg inn på minste felles multiplum for å skaffe svarte tall i regnskapet, det er det som holder spillbransjen i live. Jeg får migrene av argumentet ditt. Tonnevis av spill hvis utviklere ikke ville gjenkjent originalitet eller skikkelig spillhåndverk om det så gnog av dem pungen er det som kveler industrien. For øyeblikket irriterer jeg meg grønn over at jeg ikke har en fungerende 360 i hus; ikke bare fordi jeg ikke får spilt Ninja Gaiden 2, men mest fordi jeg ikke får spilt Braid. Det ligger litt nærmere min definisjon av det som holder mediet i live.

Men bevares, det er sikkert jævla stas at knølene som er med i bransjen utelukkende for å tjene penger klarer seg også. Jeg kommer bare ikke på noen god grunn.
 
#19
Så du mener vi heller bør skylle hele industrien ned i dass ved å kun kjøpe et spill eller to i året, bare fordi de andre ikke er like bra? Du er morsom du, jeg håper du virkelig glimrer med den jobben du måtte ha, for det bør faen meg ikke finnes noen andre som gjør den bedre enn deg. Hvorfor skulle du fortjene den jobben hvis det finnes noen der ute som gjør den bedre?

Latterlig argument, spør du meg.
 

oma

Village Drunk
#20
å skylle medie ned i dass? De er jo uansett glad i penger, og når de merker at folk ikke har lyst på middelmådighet lengre, så prøver de vel å gjøre noe med det? er det noe enhver sjef vet så er det supply and demand som er tingen (eller hva nå enn det kalles). Om ett produkt ikke selger, ta det av markedet, og gi noe dem noe som selger. Og om de merker at det bare er "kvalitetsspill" som selger, så begynner de kanskje med det..

eller?