Resident Evil 4 coming to PS2

#42
Men hva kommer først? FatalShadows (med double stealth-kill og to kvinnelige charactere, men ingen Rikimaru)eller Kurenai (som jeg ikke har lest noe om)?

Må ha begge uansett :totomleropp:

EDIT: Sorry at jeg er off-topic, won't happen again... på dette emne... :ehm...:
 

Kilik

Lokal moderator
#43
Jeg spilte den japanske versjonen av Kurenai i sommer. Kort sagt veldig mye av det samme bare at man nå bare kan spille damer. Av det lille jeg spilte, fikk jeg inntrykk av at det er omtrent som det foregående PS2/Xbox-spillet hva grafikk og gameplay angår. Rimelig middelmådig med andre ord.

Shadar: Kurenai = Fatal Shadows
 

Kilik

Lokal moderator
#45
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@02.11.2004, 23.58
Det som irriterer meg er når spill serier hopper til andre konsoller og fansene sitter igjen og går glipp av mye hvis de ikke kjøper den og den konsollen..
Synes det har vært veldig trist med resident evil, og tenchu..
Man går jo rett og slett glipp av historie..
Tenchu - Wrath of Heaven til ps2
Tenchu - Return from Darkness til xbox
Tenchu - Kurenai til ps2 (gleder meg)

Irriterende.....
129072​
Vel, altså Return from Darkness var ikke noe nytt spill. Det var en forbedret versjon av Wrath of Heaven med noen ekstra maps og Xbox Live. I bunn og grunn det samme spillet med ny tittel.

Men tilbake til RE4...
 
#47
Kontrollen er veldig lik den i de tidligere spillene, slik jeg har forstått det, men den skal vistnok fungere mye bedre når spillet er i 3D. Gameplayet blir mer actionfylt, og stressende på den måten at du nesten aldri kan føle deg helt trygg pga. den sterkt forbedrede AIen i spillet.
 
#49
Resident Evil 4 GC blir Mikami siste spill hos Capcom

"First off, the breaking of exclusivity in this case was not because of user demand, but a plan to boost the stock price, as some already understood, but it seems like there has been confrontation between the developers and the management who are following shareholders' instructions. Capcom nowadays is different to when Okamoto worked there, the development team's voice seems weaker than before. It also looks like a lot of skilled staff will leave the company after the GC version of 4 is finished. But the people behind this rebellion are the developers, and they ask that you don't blame Mikami or Kobayashi. The GC version of 4 is the last one that Mikami will be involved in, the PS2 version will be passed on to someone else. People who used to work at Capcom are also shocked by this news."


Der fikk vi litt forklaring på grunnen til PS2 porten. Dramatisk ting som skjer hos Capcom for tida :confused:

Kilde