Resident Evil 4

Opprinnelig skrevet av Nanuk@16.01.2005, 18.08
da er det bestilt.
Hvet noen om hvr lang tid det tar og få det fra dvdboxofice.
164365​
Det spørs på hvilken type frakt du betalte for :rulleøyne:

Forøvrig, Ghaz, det du sier er da at du ikke synes spillet er skummelt fordi at man dør siden man ikke var flink nok, istedenfor at man dør grunnet at man ikke har orket å springe rundt i en villa i evigheter bare for å finne en ekstra herb og litt ammo?

De tidligere ResidentEvil spillene var skumle fordi man hatet å dø siden man da måtte gjennom så utrolig mye enda en gang. Det gjorde at de øyeblikkene hvor det helt uventet dukket opp en fiende ble veldig mye værre enn de egentlig ville vært.

Og, slik jeg har skjønt det, har Capcom prøvd å gjøre dette spillet pirrende på en helt annen måte. Altså at man konstant er under press, og at den nye AIen gjør at man aldri vil kunne føle seg helt trygg. Slik jeg ser det, gir dette spillet en mye bedre replay value, siden de pirrende øyeblikkene ikke er scriptet inn på samme måte som før.

:tommelopp:
Opprinnelig skrevet av Mongis+16.01.2005, 20.17-->
<!--QuoteBegin-The sorte ice
@16.01.2005, 19.23
Ja.
Da var jeg ferdig med RE 4.
Bra historie.
Skulle nesten tro RE 5 kommer.
164417​
Det var kjapt. Hvor langt var spillet tror du?
164448​
[/b]

Det var meg da.
Det tar ca 15 timer å spille det. Me :svette:
+ Dette spille er mye lengre enn mange andre Resident Evil spilla. :blunk:
Det er ganske vanskelig til å være Normal. Men det sikkert en grunn for det.
At det har skifta helle camera vinkel osv..
Resident Evil 1 Remake greier jeg å bli ferdig med spille 4 timer eller noe.
Så det er litt mer Easy. :) Hehe

Opprinnelig skrevet av The sorte ice+16.01.2005, 20.18-->
Opprinnelig skrevet av Mongis@16.01.2005, 20.17
@16.01.2005, 19.23
Ja.
Bra historie.
164417​

164448​

Det var meg da.
164450​
[/b]
Det høres bra ut. Synes å huske at jeg brukte ca 12 timer hver på Resident Evil 1 og 2 på gode gamle PSone.

Opprinnelig skrevet av Mongis+16.01.2005, 20.23-->
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@16.01.2005, 20.18
Opprinnelig skrevet av Mongis@16.01.2005, 20.17
@16.01.2005, 19.23
Ja.
Bra historie.
164417​

164448​

Det var meg da.
164450​
Det høres bra ut. Synes å huske at jeg brukte ca 12 timer hver på Resident Evil 1 og 2 på gode gamle PSone.
164451​
[/b]

kjøp dette spille + en Gamecube! Dette er det beste Resident Evil noensinne!
Jeg gleder meg mindre til dette spille kommer til Playstation 2. Fordi det må ta mye ned på grafikken. + Effektene osv. Så alle som har hørt eller tenkt på RE 4. Kjøp det. :konge:

Kleevah

Livsfarlig amatør
Spillet funker altså fint på Freeloader (1.06B) ?

Jeg har selv passert litt over 15 timer og føler ikke helt at innspurten mot avslutningen har kommet helt igang... Uansett.. IGN og Gamespot sa begge 20 timer + så hvis man tar seg god tid.. tar alt osv.. som jeg.. så bruker mann sikkert over 20 timer. Noe som idag egentlig er helt vannvittig lenge... skjeldent jeg bruker mer enn 10 timer på et spill nå tildags så lenge det ikke er ett RPG.

Har enda ikke fått mitt forhåndsbestilte eksemplar fra play-asia, men fikk mail om at de sender til uken.

Dette innlegget burde være bevis nok for hvor mye jeg gleder meg :(

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av impywimpy@17.01.2005, 01.12
Har enda ikke fått mitt forhåndsbestilte eksemplar fra play-asia, men fikk mail om at de sender til uken.

Dette innlegget burde være bevis nok for hvor mye jeg gleder meg :(
164584​
Da er det jo en stund igjen ... Jeg fikk den samme mailen, og det betyr at spillet blir sendt i løpet av uka, og fra de sender det tar det jo omtrent en uke fra man får det ... I verste fall to uker til, altså. :( Innen den tid kommer jo de som spiller spillet nå til å være ferdige med det for lengst.

Må delvis beklage og forklare meg her: Spillet er på langt nær så skremmende og fryktinngyende som REmake og RE0, men er fortsatt skremmende nok til å bli kalt ett horrorspill, og ikke et actionspill som jeg sa tidligere. Og forklare må jeg fordi noen av dere kanskje ante en slags negativ tone fra meg; det var aldri meningen, spillet er noe av det beste jeg noengang har spilt.

btw: Jeg sitter fast på mining området, hvor jeg skal ta to troll. Ett av de får jeg ned i lavaen, men det andre blir igjen, og jeg har ikke nok bullets til å ta meg av det. Går det an å få ned begge to på første, eller har de en slags pre-set navigasjonssystem?

Eg sluttar meg til alle som framleis gledar seg til spelet kjem.

Eg har tenkt å kjøpa det på Spiderman, men eg var innom der i dag, og då sa dei at det kjem på onsdag, pga. forseinkingar på lageret der dei bestilte det frå.
Tenkte det kunne vera kjekt for folk å vita det.

Da fullførte jeg akkurat dette spillet selv... Brukte drøye 17.5 timer... Døde 54 ganger igjennom spillets gang.. så med tanke på det så sitter du nok igjen med en play time på drøye 20 timer.

Visuelt er Resident Evil 4 det flotteste spillet på konsoll pr dags dato... denne generasjon kan jeg nesten ikke forestille meg at vi får noe flottere.. Jeg spilte igjennom spillet uten slow down i det hele tatt... uansett hva som skjedde. Enorme ting skjedde og spillet gikk solid.. kan ikke beskrives.

Igjennom 20 timer ca.. hadde ikke spillet ett eneste dø punkt.. Varisasjonen er ubeskrivelig.

Spillet var egentlig perfekt... egentlig ingen ting å klage på.. Iforhold til tidligere Resident Evil spill ... og spill generelt finnes det ikke noe lignende... men det var allikavel ALDRI noe tvil om at det var 1 RE spill.

Dette er et av de beste spillene jeg har spilt.. uten tvil. Fult på høyde med Zelda OoT... Hvem som jeg likte best vil jeg få store problemer svare på. Bossene i spillet er konge... Utrolig intenst og under boss fighten når bossene angriper eller gjør forskjellige ting.. må du presse forskjellig button kombinasjoner veldig hurtig for å unngå ta skade... eller ta counter attacks og den slags. Må egentlig oppleves for å forståes.