Resident Evil 4

Er det tilfeldig at det er actionbilete på alle amerikanske utgåver av Resident Evil, og meir elegante og rolegare bilete på dei europeiske utgåvene? Det er slik på både REmake, REZero, REC:V og RE4. Kvifor er det slik?
 
Vi i europa er ikke like brutal som amerikanere?

Jeg er fra europa, og jeg har den amerikanske utgaven av RE4, og jeg syns den er rimlig stygg.
 
Opprinnelig skrevet av Aperatt@28.02.2005, 20.41
Vi i europa er ikke like brutal som amerikanere?

Jeg er fra europa, og jeg har den amerikanske utgaven av RE4, og jeg syns den er rimlig stygg.
183100​
Du har det der!
Amerika, blod blod blod!!! :djevel:

Men jeg liker mer Amerikanske covere enn Europeske.. :rulleøyne:
 
Opprinnelig skrevet av Aperatt@28.02.2005, 20.41
Vi i europa er ikke like brutal som amerikanere?

Jeg er fra europa, og jeg har den amerikanske utgaven av RE4, og jeg syns den er rimlig stygg.
183100​
Synes ikke at den amerikanske utgaven av RE4 er stygg, men den amerikanske utgaven av REmake er stygg som en rottepenis...
 
Opprinnelig skrevet av EvilPinky+28.02.2005, 22.38-->
<!--QuoteBegin-Aperatt
@28.02.2005, 20.41
Vi i europa er ikke like brutal som amerikanere?

Jeg er fra europa, og jeg har den amerikanske utgaven av RE4, og jeg syns den er rimlig stygg.
183100​
Synes ikke at den amerikanske utgaven av RE4 er stygg, men den amerikanske utgaven av REmake er stygg som en rottepenis...
183171​
[/b]

Nei nei..
Den er fett! :)
 
Rottepenis er ikke så stygt da. Det amerikanske RE viser jo det første sammentreffe med en zombie, mens det europeiske er litt mer mystisk. Slik er det med RE4 covrene også.

Det altså folk i capcom som finner ut hva liker og ikke liker å se :blunk:

Eller så har det med sensur å gjøre... :kul:
 
det samme er det med final fantasy.. de amerikanske covrene er mildt sagt stygge :tommelned: mens de europeiske og japanske covrene er fine ^_^
 
Dette er et ganske stygt og kjedelig cover:



---

Forøvrig synes jeg de europeiske Final Fantasy-coverene er litt kjedelige. Ikke stygge, bare kjedelige.
 
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@01.03.2005, 17.52
Dette er et ganske stygt og kjedelig cover:



---

Forøvrig synes jeg de europeiske Final Fantasy-coverene er litt kjedelige. Ikke stygge, bare kjedelige.
183527​
Men det er litt eksotisk og mystiskt, slik at spilleren ikke får vite altfor mye. Tror de europeiske coverene går mer på underbevissheten din enn hva de amerikanske gjør.

Forøvrig elsker jeg Resi 4 coveret i Europa. Nesten synd at jeg har det amerikanske :(
 
Coveret til Resident Evil er kanskje mystiskt, men eksotisk? Nah ...

Jeg liker det amerikanske coveret til Resident Evil 4 veldig godt, jeg. Men strengt tatt bryr det meg ganske lite hvordan coveret ser ut. :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Premien for styggeste RE-cover må likevel gå til Resident Evil 2.



Jeg foretrekker faktisk en enkel logo framfor det bildet.
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@02.03.2005, 00.35
Premien for styggeste RE-cover må likevel gå til Resident Evil 2.



Jeg foretrekker faktisk en enkel logo framfor det bildet.
183743​

Og da er det Amerikanske covere bedre! :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av The sorte ice+02.03.2005, 08.54-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@02.03.2005, 00.35
Premien for styggeste RE-cover må likevel gå til Resident Evil 2.



Jeg foretrekker faktisk en enkel logo framfor det bildet.
183743​

Og da er det Amerikanske covere bedre! :tommelopp:
183809​
[/b]
Selv om jeg ikke likte det Amerikanske coveret til RE2, så må jeg si meg enig med deg. Det Amerikanske er mye bedre enn det Europeiske, men det er fremdeles like stygt som muggsopp...
 
Men i alle dager. Er jeg den eneste her på jorden som mener at Resident Evil 2-coveret er det feteste av dem alle? Fonten er kanskje utdatert for noen av dere, men det var faktisk slik den startet. Zombieansiktet som stirrer dødt på deg, er forøvrig beintøft og klarer kjempefint å fange stemningen som føles gjennom hele spillet. At det er i sort-hvitt gjør det hele enda mer autentisk, og fjerner all eventuell fjortiss-feeling som så alt for mange cover har. Dere må iallefall innrømme at det er bedre enn alle de andre coverene som prøver å avbilde noe som helst: Resident Evil 1, 2 og Code Veronica. Alle viser de bilde av en person eller to og får det hele til å se ut som en lavbudsjetts-action-film med skuespillere som er plukket opp fra gata. Remake og Rezero sine cover er mer eller mindre fantasiløse. De er litt smått eksotiske med sine mer klassisk-horror font og moody-bakgrunn. Men allikevel dønn kjedelige.