Resident Evil 4

#21
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+04.08.2004, 14.24-->
<!--QuoteBegin-Alias
@04.08.2004, 14.16
De eneste kjempespilla (orddeling, min venn) som kommer er Metroid Prime 2 og Paper Mario 2? Pikimin 2, Donkey Konga, Mario Party 6, Tales Of Symphonia og Harvest Moon 2 i tillegg til flere svært lovende multikonsollspill er alle satt til å komme ut før nyttårsaften i år.
82856​
Har du lest noe info rundt Mario Party 6 som ikke jeg har lest? Hvis det skal bli et kjempespill, bør det være en god del nytt med det i forhold til tidligere Mario Party-spill. Mario Tennis kan jo også nevnes, men jeg tviler på at det blir et kjempespill. Baten Kaitos hadde du glemt i den listen.[/b]
Okei, da, Mario Party 6 kommer kanskje ikke til å bli noe storslagent. Poenget mitt var at han andre fyren tok feil da han sa at det bare kom to kjempespill til GC dette året.
Mario Tennis far forresten et av de kuleste spillene på n64, så jeg har forhåpninger til oppfølgeren.
 
#23
Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@04.08.2004, 19.41
Mario Party 6 kan bli bra. Satoru Iwata har uttalt at Mario Party 6 skal kunne spilles uten kontrolleren....
Link..
82975​
Er det slik at dette kameraet fra Nintendo kommer i løpet av året da?

Dette emnet ble veldig off-topic, men det får så være.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Selv så mye som jeg elsker GCen min så må jeg si meg enig, det har stort sett vært et ræva år for cuben hittil i år. Eneste jeg har kjøpt til den så langt er Twin Snakes.
 
#28
Ærlig talt.. for et patetisk emne.
Hvorfor har ingen stoppet dette?

Les gjennom postene og tenk på at dette er et RE4 topic. Latterlig.

Uansett, hva syns dere om at det bare er "syke folk", og ikke zombier? Og hva med den nye blandingen av 1st,- og 3rd person når du skal skyte?

Har lengtet lenge etter å kunne treffe fienden i hodet fra lang avstand i RE. Før måtte man jo inn og opp i trynet på dem for å kunne gjøre det.
 
#29
resi 4 ser rett og slett lovende ut, og skal rett i min stadig voksende gamecubesamling, når det endelig kommer på markedet.

off-topic: av en eller annen grunn foretrekker den gjengse kunde kvantitet framfor kvalitet, noe som jeg har vanskligheter med å forstå. Selv om ps2 og Xbox gir ut mange flere spill enn GC, så er det i mine øyne flere interessante spill til gc enn xbox og ps2 klarer å mønstre tilsammen! Dette er et ytterligående bevis på at mennesker generelt er idioter, og legger seg pent inn i rekka sammen med bl.a at vg er norges mest leste avis. konklusjon: jeg hater menneskeheten.
 
#31
Syns ikke coveret så så skummelt ut. Halve forsiden er jo dekket av rosa, som forsåvidt er en svært så fin farge, men ikke helt det jeg forbinder med skummelt. Og hva er greia med å ha firetallet før "Resident Evil"?
Konklusjon; teit cover :p
 
#32
Enig med Kylling.
Men er du sikker på at det er det offisielle coveret, jeg har sett andre på blant annet play.com (og også dvdboxoffice.com)? Står jo noe inne i teksten om at det fansen som har designet noe, også er det blitt en mellomting eller no'..
Men på den annen side, så er heller ikke det andre coveret noe spesielt fint, du bare ser noe av bygden på det (ett par hus). Hum, hum.

Snoka litt på Capcoms offisielle sider nå, og fant ikke noen bilder fra verken denne Box-Arten eller den andre, dermed tror jeg ikke det er blitt offentliggjort ennå.
 
#37
Endelig har jeg blitt tilsendt demoen, men den er nok ikke her før begynnelsen av neste uke. Passer egentlig bra, for jeg skal være i London fra i morgen til mandag. Da blir det rett hjem og fyre opp Bio HaZZZZZard 4 :)

MoFo2
 
#38
Opprinnelig skrevet av MoFo2@22.09.2004, 11.40
Endelig har jeg blitt tilsendt demoen, men den er nok ikke her før begynnelsen av neste uke. Passer egentlig bra, for jeg skal være i London fra i morgen til mandag. Da blir det rett hjem og fyre opp Bio HaZZZZZard 4 :)

MoFo2
106407​
Får den snart selv. Hvor har du bestilt den fra? Lik-sang? Jeg bestilte fra TBCgames, og de skulle få den inn 24. eller 27. september. Jeg trenger uansett en Freeloader først, og den får jeg ikke før neste uke, så for meg så er det samme om jeg får den tilsendt 24. september eller 27. september.

Jo, så venter jeg en japansk GameCube, men den har TBCgames tydeligvis problemer med å skaffe, så det kan ta litt tid...
 
#39
Huzza for Play-Asia!

(Så mye positivt som jeg har sagt om Play-Asia skulle man nesten tro at jeg er kjøpt og betalt...)

MoFo2
 
#40
Weekly Famitsu Capcom Special Issue No. 10/29











---

For dere som venter på bladet fra TBCgames, eller som vurderer å bestille det derfra, så kan jeg nevne at prisen steg fra 149 kroner til 279 kroner fordi dette var et spesial-nummer med masse ekstra. Uansett skal jeg selvfølgelig ha det. Om det er noen som har bestilt det fra TBCgames, så kan dere vente å få det tilsendt på mandag, 27. september.

Ah, som jeg gleder meg. Nå er Freeloader 1.06b også fikset (takk, Chaz).