Resident Evil 4

#41
Har seff bestilt bladet, og gleder meg noe sinnsykt! Litt dyrt da, men..
Angående coveret, er den offisielle hjemmesiden til spillet lagt ut, og der er det bilde av coveret ovenfor, så da er nok det det offisielle coveret. Jaja, det er jo litt fancy..
 
D

Doctor Downs

Gjest
#42
Stygg boxart. Stinker leather face.

Men jeg har god tro på spillet i det minste. Tror det kommer til å slå an bra. Da var det bare å ordne penger til å kjøpe det.

Økonomi er noe dritt.
 
#43
Ny trailer fresh fra TGS

Damn, det spillet ser snasent ut! Jeg trodde ikke det var mulig å øke min appetit for RE4, men denne traileren gjorde susen. Nå gleder jeg meg noe sinnsykt til demoen! Dette blir garantert årets spill!

Ser ut til at Leon er smittet av whatever som sirkler rundt i landsbyen. Også virker det som om Ashley er overrasket over at faren har hyret Leon, så mitt tips er at hun tror faren er død. Garantert noe viktig ovenfor historien det. Elsker det!
 
#44
Resident Evil 4 er uten tvil det spillet jeg ser mest fram til, noe det har vært en god stund. Og jeg gleder meg bare mer og mer for hver gang jeg ser en ny trailer/film fra det. Utrolig imponert over det jeg så i denne traileren. Gleder meg enormt til jeg får demoen til uka.

Det er forresten kommet noen nye bilder. Enjoy!













Dette ser bra ut! :D
 
#45
Ser ut som Ringenes Herre monsteret. Kanskje lillebroren? Men ser utrolig bra ut ja. :)
 
#48
Har fått demoen idag fra TBC, takk til denne posten så fikk jeg tak i den.. Visste ikke om det engang jeg!!
Lenge leve Panasonic Q!!Spiller denne uten noen som helst freeloader!!

Nå skal det spilles!!
 
#50
Opprinnelig skrevet av MoFo2@28.09.2004, 18.50
Farlig! :)

UPDATE: Koselige bilder!

MoFo2
109663​
Dette lover bra. :D

Fikk dessverre ingen demo i dag, men jeg får den garantert i morgen og da blir det spilling i timesvis (selv om demoen er ca. 15 minutter lang, så skal jeg så absolutt spille gjennom den flere ganger).

Er det forresten noen tid på demoen, eller kan man vandre rundt i evigheter om man ønsker?

---

Kan vel kanskje legge dette emnet under "Førsteinntrykk" nå?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#54
Hm? Hvorfor får alle demoer i hytt og pine her, a'?

Traileren var lovende, men jeg må innrømme at jeg trodde jeg hadde satt noe i halsen da jeg så det hadde smyget seg inn slow-mo kampsport. Spyfaktor deluxe i et skrekkspill spør du meg.

Etter det jeg så var voice acting noe bedre enn i de tidligere spilla, og det var på sin plass, men det virket fortsatt litt rustent.

Jaja, tror uansett det blir et bra stemningsfullt spill (noe slow-mo kung fu IKKE bidrar til) som jeg uten tvil skal ha i samlinga.
 
#55
nå har jeg ikke lest igjennom alle postene her eller lest noe om spillet andre steder, så ikke drep meg om dette allerede har blitt besvart.
lurer bare på hva handlingen i spillet er? husker at man i resident evil 2 fant dagboken til chris der det sto at han,jill og barry dro til Umbrellas hovedkontor i Europa. Har spillet noe sammenheng med dette, eller er jeg helt på villspor? :svette:
 
#56
Hvor mange ganger har dette emnet sporet av nå? >_<

Hold dere til temaet; Resident Evil 4 / Biohazard 4.

Aquila: Slo-mo? Hvor? Når han digre karen tar tak i beinet til Leon, og hiver han opp? Det er vel ikke direkte slo-mo...
 
#57
Da har jeg fått demoen og gått gjennom den, og jeg er så langt mektig imponert. En hasardiøs opplevelse, som MoFo2 så fint sa. Grafikken er kanskje noe av det mest imponerende jeg har sett i noe spill, og stemningen er på topp. Kontrollen er også super i forhold til de tidligere RE-spillene. Demoen gir deg tilgang på både pistol og hagle (og sistnevnte er et herlig våpen å få når disse skapningene flokker seg rundt deg).

Ja, nå tror jeg jeg skal spille gjennom det en gang til. En stor opplevelse. ^_^

Oppdatert!
Runnet demoen på hard nå, og jeg merket at det var en del vanskeligere. «Motorsag-mannen» er f.eks. sykt vanskelig å drepe nå. Måtte flere hagle-skudd og pistol-skudd til, samt en granat før han døde. Men spillet er utrolig underholdene. Er ikke ofte jeg blir sittende med en demo 2 timer i strekk. Demoen er forresten ganske stor egentlig. Om man går raskt gjennom den, så tar det ca. 15 minutter. Men man kan utforske et ganske stort område. AI-en er forresten meget imponerende. Jeg stakk opp i et tårn, og da begynnte de å kaste granater eller molotov cocktail (det smalt, og begynnte å brenne rundt meg i hvert fall). Da jeg hoppet ned gikk de rett til angrep med økser, høygafler og det de hadde av «våpen».
 
#59
Opprinnelig skrevet av soppe@29.09.2004, 17.26
Hvor har dere fått tak i demo?
110138​
Demoen følger med i Weekly Famitsu Capcom Special Issue No. 10/29, som bl.a. kan kjøpes fra Play-Asia.com (ser ut til at bladet er «Out of stock» på Play-Asia for øyeblikket) og TBCgames.no.

Jeg kjøpte bladet fra TBCgames, og prisen totalt kom på 314 NOK, noe som er ganske mye for en demo og en DVD med noen film-klipp fra kommende og nye spill som er utgitt i Japan (vel, bladet har en verdi det også - men da bør man kunne japansk). Jeg synes så absolutt det var verdt det, for Resident Evil 4 er rett og slett fantastisk (utifra demoen).
 
#60
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@29.09.2004, 13.06
Jeg stakk opp i et tårn, og da begynnte de å kaste granater eller molotov cocktail (det smalt, og begynnte å brenne rundt meg i hvert fall). Da jeg hoppet ned gikk de rett til angrep med økser, høygafler og det de hadde av «våpen».
110039​
Samme her - jeg skvatt til himmels =D
Herlig demo. Jeg har aldri vært noen fan av Resident Evil, men det kan se ut til å endre seg.
Er det flere enn meg som syns at Biohazard er et tøffere navn?