Resident Evil 4

Hvor får man kjøpt RE4 bundelen? Er det forskjell fra RE4 PAL og NTSC?

Du kan kjøpe bundlen billigere enn det. 1300 kr.
Spørs hvor du bor.. Men vis du bor i Oslo, så kan du sikkert få kjøpt en på Spiderman. 1500 kr er ikke verdt for en bundlen. Forsikre deg, så følger ikke med Memory Card.

Resident Evil-serien runder imponerende milepæl

Det er blitt en del år siden at Capcom første gang skremte oss med et par utdøde hunder og et ødelagt vindu. I gjennom årene er det blitt utviklet en hel del skrekkopplevelser - ikke minst med utgivelsen av Resident Evil 4 som virkelig sparker liv i serien enda en gang.

Gamereactor

Opprinnelig skrevet av Link_@29.03.2005, 16.33
Jeg har rundet det, er ennå litt skjelven... noen flere en meg som frika ut inne i det kjølerommet med masse blod og monster-lik? :S :)
197781​

Tror nok de fleste har blitt skremt... :svette:

Det er en plass inne i slottet hvor det er en skattekiste, men så blir du fanget av et bur. Det hopper ned en sånn maniac med "wolverine" klør, pluss at det er mange utenfor buret med crossbows. Det virker jo nesten umulig å komme seg gjennom det i livet! Må man må drepe han med klørne på samme måte som sist ? ( ved å drepe et lite monster som kommer ut av ryggen hans). Eller er det et trick ved å klare det ?

Opprinnelig skrevet av Tingle@04.04.2005, 21.43
Det er en plass inne i slottet hvor det er en skattekiste, men så blir du fanget av et bur. Det hopper ned en sånn maniac med "wolverine" klør, pluss at det er mange utenfor buret med crossbows. Det virker jo nesten umulig å komme seg gjennom det i livet! Må man må drepe han med klørne på samme måte som sist ? ( ved å drepe et lite monster som kommer ut av ryggen hans). Eller er det et trick ved å klare det ?
202252​
Nja, om du dør, og prøver igjen, tror jeg du slipper å møte "Wolverine".

Nja, om du dør, og prøver igjen, tror jeg du slipper å møte "Wolverine".
Jeg bruker som oftest å restarte spillet når jeg dør hehe, vil ikke ha så mange deaths. Men akkurat på denne plassen tror jeg at jeg må følge rådet ditt.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Eventuelt bare gå ut av rommet. Det fungert fint - om enn lite tilfredsstillende - for meg.

hahaha, jeg så først nå at det var en dør jeg kunne kappe hengelåsen på :p da gikk det greit. Typisk meg ass, det er alltid en grei løsning.

Opprinnelig skrevet av Alucard@24.03.2005, 14.56
Kom igjen a.
Få litt liv i denne tråden.

Trenger litt hjelp btw.
Jeg har kommet til en fengselkjeller, hvor det er en slik en farlig mann sperret av. Hvordan skal jeg drepe han effektivt? Han er seig som faen.
195271​
et tips til alle hver gang dere møter på en sånn (også kjent som en "Garrados")
For all del... IKKE løp! Det gjør bare alt verre. Garrados'er kan ikke se deg, de kan bare høre deg. Så hvis du går kan han umulig vite hvor du befinner deg. Når du er nærme en vegg, lag en eller annen form for lyd(f.eks et skudd) slik at han trekker ut klørne og løper mot deg. Flytt deg med en gang, og han vil sette seg fast i veggen. Avfyr et skudd mot ryggen hans der markene er, og voila! Bare gjenta dette et par ganger, så er han like lett å ta som en hvilken som helst annen bonde i spillet ;)