Resident Evil 4

Ja, jeg har vel egentlig forhåndsbestilt fra gamemix, men jeg hadde lett avbestilt hvis jeg fant et sted som hadde det NÅ... Der står det at releasen er på torsdag (den 3.)

Kanskje jeg skal prøve å grine det til meg hos spiderman i morgen
 
Kontrollen er litt slapper og mindre intuitiv (to svære og fargerike knapper er lettere å forholde seg til en kryss, runding osv.), men funker likevel godt som gull.
 
irriterer meg over hva rune fjeld olsen(VG's spillanmelder) sa: han mente at historien er det eneste som er totalt ubrukelig med spillet,jeg er så totalt uenig. historien ruler jo! vedder på at han ikke klarte hele spillet fordi han ble redd,og dermed ikke fikk med seg hele historien.
 
Historien er en eneste jævla stor klisjé.

«Presidentens datter er forsvunnet! Du må redde henne!» Også ender det selvfølgelig opp med at man redder hele verden i tillegg ...
 
Historien er en eneste jævla stor klisjé.

«Presidentens datter er forsvunnet! Du må redde henne!» Også ender det selvfølgelig opp med at man redder hele verden i tillegg ...
[/b]
uhm,forsåvidt så er historien klisjebelagt(er det noe som heter det?),men jeg tror det er en del av pointet,at det skal være litt klisje'.men uansett er jo historien mye mer avansert enn det der,og ganske innterresant hvis man går inn på det med at (spoiler,marker)wesker er med. og ikke minst ada,som begge er med i de gamle spillene.
 
Kontrollen er litt slapper og mindre intuitiv (to svære og fargerike knapper er lettere å forholde seg til en kryss, runding osv.), men funker likevel godt som gull.
[/b]
Ehh..hva har fargerike knapper å si? En ser ikke på kontrollen uansett.
Jeg synes kontrollen på ps2 er bra, grei og oversiktlig. Eneste jeg gjerne hadde hatt er å strafe. Men man overlever fint uten den.


Har bare kommet forbi første delen av første episode, men så langt virker spillet genialt. Skulle bare ønske jeg hadde mer penger slik at jeg kunne oppgradere hand-gun litt mer, og kjøpt shotgun.. :D
 
Jeg fikk mail om at de hadde sendt spillet i dag... Noen som har noen anelse om hvor lang tid det vil ta før jeg har dette spillet i mine skrekkslagene hender? Og om jeg får det i posten eller må hente det?
 
takker for svar! det virker jo nokså logisk det du skriver, men heldigvis har jeg ikke testet GC versjonen så jeg slipper å sammenligne....

*glede seg*
 
Jeg fikk mail om at de hadde sendt spillet i dag... Noen som har noen anelse om hvor lang tid det vil ta før jeg har dette spillet i mine skrekkslagene hender? Og om jeg får det i posten eller må hente det?
[/b]
Spill og DVD'er er som oftest A-post... altså skal du nok få det dumpet ned i postkassa om noen dager.
 
Får håpe det! Jeg gleder meg til skolebjellen ringer og jeg kan løpe hjem å sjekke postkassa..... RE4!!

Edit: Satan... Jaja, kanskje i morgen
 
Har ikke fått det enda heller... Pluss at det svei ekstra mye da jeg så at spiderman hadde lagt det ut for salg i sta :(
 
Resident Evil 4: Collector's Pack


An exclusive collector's edition of Capcom's PS2 version of the instant-classic fourth entry in the horror trend-setter. Only 100 of the Limited Resident Evil 4 Collector's Packs will be available, and the set was only available from the official Capcom website. Featured in the pack is the limited Biohazard Sound Chronicle Best Track Box only available in Japan (a 6 CD box set includes digitally remastered music from all the previous Resident Evil games), a 7" Leon action figure by NECA toys, and a Resident Evil 4 T-shirt.





:tommelopp: