Resident Evil 4

Spørsmål!
1. Hvirker Freeloader selv på spill med 2 discer?
2. Er Freeloader region-innstilt, akkurat som spill? Eller er det samme hvor jeg bestiller en fra?
3.Har spilt med en NTSC Cube på TVen min, og spillene gikk bare i sort/hvit, vil det være sånn med Freeloader også?

Kanskje litt dumme spørsmål, men vil være helt sikker.
Som dere kanskje skjønner, så vurderer jeg sterkt å importere dette spelet.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
1. Hmm, godt spørsmål. Jeg har ingen PAL-spill på mer enn en disc, så jeg vet ikke.

2. Nei, ingen regionsperre der, men jeg synes i hvertfall den er kronglete når det gjelder PAL-spill på en NTSC-GC. Jeg må, for å spille PAL-spill: Stappe inn freeloader>trykke Z for å velge region (hvis ikke starter ikke spillet)>stappe inn spillet>holde inne B for å kjøre spillet i 60Hz(hvis ikke får jeg sort/hvit)>ferdig *puh* For et slit...

3. Hørtes suspekt ut, men, hmm... kan man kjøre NTSC-spill i 50Hz på en PAL-GC? (Hah, et spørsmål til svar)

Men vent! *tafse med freeloader-manual* ""To play an import game, your TV must support 60Hz"

----

Etter litt graving fant jeg ut at de andre RE-spillene lar deg lagre før du bytter disc, så om dette gjelder for RE4 skulle det jo ikke være noe problem.

Det burde det, av samme grunn som at du kan resete gcen uten å skifte freeloader disk. ( Hvis jeg ikke husker helt feil )

Opprinnelig skrevet av Morbo@07.01.2005, 19.00
Spørsmål!
1. Hvirker Freeloader selv på spill med 2 discer?
2. Er Freeloader region-innstilt, akkurat som spill? Eller er det samme hvor jeg bestiller en fra?
3.Har spilt med en NTSC Cube på TVen min, og spillene gikk bare i sort/hvit, vil det være sånn med Freeloader også?

Kanskje litt dumme spørsmål, men vil være helt sikker.
Som dere kanskje skjønner, så vurderer jeg sterkt å importere dette spelet.
159828​
Husk på at du må ha en tv som støtter NTSC og da.

TVen min støtter 60Hz, og når jeg tenker meg om, så kommer jeg på at jeg faktisk har brukt en freeloader på den TVen før :flau:

Altså vet jeg at det vil virke :)

Opprinnelig skrevet av Morbo@08.01.2005, 13.51
TVen min støtter 60Hz, og når jeg tenker meg om, så kommer jeg på at jeg faktisk har brukt en freeloader på den TVen før  :flau:

Altså vet jeg at det vil virke :)
160224​
Funker det! :tommelopp:

Stikk innpå Resident Evil fan Da kan man se litt av Making of Resident Evil 4!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av impywimpy@07.01.2005, 20.24
Det burde det, av samme grunn som at du kan resete gcen uten å skifte freeloader disk. ( Hvis jeg ikke husker helt feil )
159887​
Jeg tror Freeloaderen virker helt til man skrur av strømmen. Hvis du ikke skrur av, men lar spillet stå på pause over natta, slipper du å bruke Freeloaderen neste dag! :)) (Bortsett fra at det tapper mye unødig strøm.)

Jeg bruker Freeloaderen min til å spille NTSC-spill på PAL-maskinen min, og det funker så bra at jeg egentlig ikke burde kjøpt en NTSC-GC. Jeg har med andre ord en spillkonsoll til overs. :svette: Å bruke 10 dollar på en Freeloader og så spare flere hundrelapper hver gang du kjøper spill er helt genialt. Faen ta PS2 og Xbox for å ikke ha den samme muligheten.

Du kan jo "host, host" Modifisere xboxen. Da spiller den alle formater og er et mye bedre alternativ til PC for å se filmer o.l

For ikke å snake om de mer tvilsomme virksomhetene man kan holde på med.

( Emulering på xbox er digg! )

Kilik

Lokal moderator
9.6 av Gamespot. Og det av relativt strenge Greg Kasavin:

http://www.gamespot.com/gamecube/adventure...il4/review.html

"Yet it's not enough to call Resident Evil 4 one of the high points of the series, because this is probably the single greatest horror-themed action game ever created."

Ser ut til at vi har en GOTY-kandidat allerede etter 10 dager inn i det nye året...

Det må være noe irriterende for Nintendo at RE4 ikke kom ut før jul. Gamecube manglet nettopp et topp actionspill fra en populær franchise med voksent innhold som GTA: San Andreas og Halo 2 under julesalget. RE4 oppfyller alle disse kravene...

Opprinnelig skrevet av Shigsy+09.01.2005, 23.21-->
Jeg fant nettopp ut at denne motorsag kontrolleren har fått egen nettside.

http://www.residentevilcontroller.com
161205​
[/b]
Stilig. Ser frem til å holde den i hånda :D

<!--QuoteBegin-Kilik
@10.01.2005, 09.00
9.6 av Gamespot. Og det av relativt strenge Greg Kasavin:

http://www.gamespot.com/gamecube/adventure...il4/review.html

"Yet it's not enough to call Resident Evil 4 one of the high points of the series, because this is probably the single greatest horror-themed action game ever created."

Ser ut til at vi har en GOTY-kandidat allerede etter 10 dager inn i det nye året...

Det må være noe irriterende for Nintendo at RE4 ikke kom ut før jul. Gamecube manglet nettopp et topp actionspill fra en populær franchise med voksent innhold som GTA: San Andreas og Halo 2 under julesalget. RE4 oppfyller alle disse kravene...
161276​
Looking good! Spillet kommer enten i morgen eller onsdag!

Må si jeg gleder med til slutten av uke da jeg får inn spillet. Det er ikke hver dag at spill får 9.6 av gamespot...