Resident Evil 4

Hvis jeg ikke får dette spillet til Helgen tar jeg selvmord:) Har bestilt 2 steder for å være sikker! Dette er utvilsomt kanskje det spillet jeg har sett mest frem til de siste 2 årene!

9,6 av selveste Greggern på Gamespot lover særdeles bra! Det var ihvertfall det som skulle til at jeg definitivt setter spillet på "Must-have" lista mi.

Hvor stod det at de var "out of stock"? Fant bare "Not yet published or released. We do not charge your credit card before pre-orders are being shipped" på den vanlige versjonen. Antar de får inn spillet i morgen eller på onsdag i og med at de får spillet tilsendt fra USA.

Hmm, med tanke på tidsforskjellen HK<>Norge så er det allerede "i morgen" der, men USA ligger 16 (?) timer bak Hong Kong igjen... :blunk:

MoFo2

Vel, da har jeg bestilt jeg også. Var ikke helt sikker, men med så gode omtaler som dette, så virker det som noe man ikke kan gå glipp av. Har jo spilt nesten alle RE-spillene fra før også.

Vet så godt som ingenting om spillet. Har bare sett et par skjermbilder for en god stund siden, så dette skal bli spennende. :tommelopp:

Får bare håpe det funker med freeloader, men det skal vel en del til om det ikke gjør det.

Opprinnelig skrevet av Shadar@10.01.2005, 19.48
Importerer. Nu.

Edit: Der var det bestilt fra PlayAsia. De hadde det selvsagt ikke i stock, men tollfritt og uansett en god stund før det kommer her til lands, så jeg antar at det kommer rimelig raskt. 330 kroner er vel heller ikke noen upris på et helt nytt spill. :D
161566​
for ikke å snakke om den rå sexy'e paraplyen du får på kjøpet shadar sempai!!

Info fra Play-Asia, for de som har bestilt derfra.

Officially being released and shipping in the US while those words are written, our initial batch of the game is anticipated to arrive this very late afternoon. We have well prepared for a smooth dispatch of all preorders, meaningly that all customers with a currently confirmed preorder can expect a shipping confirmation e-mail on Wednesday, January 12th. New orders placed now will be scheduled to ship a couple of days later once another restock shipment of the game is expected to arrive.

Mer info på linken ovenfor.

Fikk selv mail om at min bestilling fra junaiten ble sendt ca kl 5 i natt, så det virker lovende med tanke på litt skrekk i helgen.

MoFo2

Sukk... Hadde jeg hatt en jobb så skulle jeg kjøpt meg en GC kun for å spille RE4. Misunner alle dere som har GC akkurat nå. :rulleøyne:

Edit: Skal spare penger :tommelopp: Kjenner en som kanskje skal selge.

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av Shadar@10.01.2005, 19.48
Importerer. Nu.

Edit: Der var det bestilt fra PlayAsia. De hadde det selvsagt ikke i stock, men tollfritt og uansett en god stund før det kommer her til lands, så jeg antar at det kommer rimelig raskt. 330 kroner er vel heller ikke noen upris på et helt nytt spill. :D
161566​
Hm? Tollfritt? Du er klar over at "gave"-pakker har blitt åpna av tollvesnet i et år nå? Eller er dette noe new devilry? For hvis det funker så bestiller jeg og. Nu.

Opprinnelig skrevet av Mongis@11.01.2005, 18.12
Sukk... Hadde jeg hatt en jobb så skulle jeg kjøpt meg en GC kun for å spille RE4. Misunner alle dere som har GC akkurat nå. :rulleøyne:
161990​
Den er ikke så dyr!
Så jeg tror nok du har penger til å kjøpe en + spille!
Lykke til. :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Aquila+11.01.2005, 18.31-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@10.01.2005, 19.48
Importerer. Nu.

161566​
Hm? Tollfritt? Du er klar over at "gave"-pakker har blitt åpna av tollvesnet i et år nå? Eller er dette noe new devilry? For hvis det funker så bestiller jeg og. Nu.
162002​
[/b]
Toll eller ikke, det blir uansett ikke dyrere enn man får det her til lands.

Noen som vet noe om hvordan det går med TBC sine RE4 kopier? Når vil dem få dem inn for å så sende dem videre om alt går som det skal?

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@11.01.2005, 20.24
Noen som vet noe om hvordan det går med TBC sine RE4 kopier? Når vil dem få dem inn for å så sende dem videre om alt går som det skal?
162072​
Jeg har sendt dem en mail, men har ikke fått tilbakemelding. Håper på at spillet kommer i morgen, men skal si ifra med en gang jeg får tilbakemelding.

Opprinnelig skrevet av Ghaz+11.01.2005, 20.26-->
<!--QuoteBegin-Scorpiux
@11.01.2005, 20.24
162072​
Jeg har sendt dem en mail, men har ikke fått tilbakemelding. Håper på at spillet kommer i morgen, men skal si ifra med en gang jeg får tilbakemelding.
162076​
[/b]

Veldig bra det setter jeg pris på:) Så lenge de får de inn på lager før helgen... eller lørdag. Jeg bestiller lastebil til og plukke det opp på lageret i sarpsborg om det må til:)

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@11.01.2005, 20.24
162072​

Spille kommer inn før helgen, altså fredag.
Jeg ringte dem idag å hørte. + Har jeg jo bestilt. :)
Gleder meg. Det sa, at det sender spille samme dagen det kom inn!!!
Og det er jo bra. :tommelopp: