Resident Evil 4

Opprinnelig skrevet av The sorte ice+11.01.2005, 22.29-->
<!--QuoteBegin-Scorpiux
@11.01.2005, 20.24
Noen som vet noe om hvordan det går med TBC sine RE4 kopier? Når vil dem få dem inn for å så sende dem videre om alt går som det skal?
162072​

Spille kommer inn før helgen, altså fredag.
Jeg ringte dem idag å hørte. + Har jeg jo bestilt. :)
Gleder meg. Det sa, at det sender spille samme dagen det kom inn!!!
Og det er jo bra. :tommelopp:
162159​
[/b]
De skrev i mail til meg at de fikk in spillet fredag, og skulle sende det ut samme dagen, altså vil ikke spillet komme før Lørdag.
 
Erfarings messig får jeg spillet dagen etterpå værtfall... Tar 1 dag fra Sarpsborg til Sandefjord... om pakken leveres til posten før halv 4. Så jeg har den på Lørdag.

Den er på vei med DHL fra boxoffice også... den kanskje også dukker opp da.
 
Uhje! Da var spillet sent fra Plat-Asia, sammen med en Freeloader. Var snill med meg selv, og betalte for den dyreste og raskeste frakten, så jeg regner med at spillet kommer tidlig neste uke.

Gleeeeder meg.
 

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Aquila+11.01.2005, 17.31-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@10.01.2005, 19.48
Importerer. Nu.

Edit: Der var det bestilt fra PlayAsia. De hadde det selvsagt ikke i stock, men tollfritt og uansett en god stund før det kommer her til lands, så jeg antar at det kommer rimelig raskt. 330 kroner er vel heller ikke noen upris på et helt nytt spill. :D
161566​
Hm? Tollfritt? Du er klar over at "gave"-pakker har blitt åpna av tollvesnet i et år nå? Eller er dette noe new devilry? For hvis det funker så bestiller jeg og. Nu.
162002​
[/b]
Jeg har bestilt en god del spill fra PlayAsia det siste halve året, og jeg har ikke betalt frakt på ett eneste ett. Om tollvesenet åpner, har de iallfall ingen anelse om hva ting faktisk koster.

Edit: Frakt? Jeg mener selvsagt TOLL! :flau:
 
Men kva trur de om sjølve spelet då? Grafikken er jo garantert super, men eg er litt skeptisk til historien. På Gamespot fekk eg inntrykk av at det var mest skyting og action, og lite typiske RE-element. Det kan vera bra med fornying, men i ein spelserie bør det jo vera litt kontinuitet, slik at det ikkje berre er namnet og hovudpersonen som er felles med dei andre spela.

Andre synspunkt og inntrykk?
 
:tommelopp:
Opprinnelig skrevet av MystB@13.01.2005, 18.22
Men kva trur de om sjølve spelet då? Grafikken er jo garantert super, men eg er litt skeptisk til historien. På Gamespot fekk eg inntrykk av at det var mest skyting og action, og lite typiske RE-element. Det kan vera bra med fornying, men i ein spelserie bør det jo vera litt kontinuitet, slik at det ikkje berre er namnet og hovudpersonen som er felles med dei andre spela.

Andre synspunkt og inntrykk?
163020​
For meg virker det som om dette spillet er det Resi spillet med mest historie. Dessuten; mye av historien i Resi spill kommer fra dokumenter og slikt. Synes ikke du burde være skeptisk til dette, om du kjøper det og ikke liker det, kan du holde meg personlig ansvarlig og anmelde meg "the american way"
 
Er det noen her som har peiling på om spill fra Tønsberg(tror det er der TBCgames er lokalisert).
kan sendes til tromsø på en dag!?
håper å få det på lørdad.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Shadar@13.01.2005, 19.26
Om du syntes historien i tidligere Resident Evil-spill var briljant, er det noe galt med deg uansett. Oppkok. Søppel. Tøys. Fascinerende og velgjort popfjas, riktignok, men ingenting med reell kunstnerisk verdi. Historien her blir nok i samme gate; Capcom er kjent for å være nitidig med slikt.
163053​
Vel, skal man tro omtalene, har Capcom anstrengt seg en smule mer enn de pleier med denne oppfølgeren. Jeg antar derfor også at de har brukt noe mer tid på historien enn i tidligere spill.

EDIT: Nå har jeg også bestilt. Det er på vei, det er på veeei. :D

Det ble 20,50$ i frakt, det var litt meget, men 445,- er jo uansett mindre enn jeg ville betalt i Norge. Og det er jo moro med en paraply. :)

EDIT 2: 440,- ble det faktisk, jada.
 
Opprinnelig skrevet av magicollie@13.01.2005, 22.31
Vet noen her om de har tatt inn NTSC på Spiderman?
163201​
Dei skal gjera det. På tysdag sa dei at det skulle koma inn på torsdag eller fredag, men på onsdag skulle det koma over helga, sannsynlegvis på måndag. Dei skulle kjøpa inn ein del, men det gjekk ikkje an å bestilla, det var førstemann til mølla.
 
Noen som kan ringe TBCgames og Spiderman i 12 tiden og høre hvordan det ligger ann idag:) Ringer TBC så mye jeg så hadde vært greit slipp.. dessuten er jeg på jobb.. hehe
 
Nå får jeg Resident Evil 4 iløpet av 1-2 timer... Fikk en lastebil til og hente det på DHL gardemoen idag etter pakken ble tollklarert i ettermiddag.

Da blir det døgners inatt. Kommer med noe impressions uttover... Noen som vet om TBC fikk sendt ut idag?
 
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@14.01.2005, 16.41
Nå får jeg Resident Evil 4 iløpet av 1-2 timer... Fikk en lastebil til og hente det på DHL gardemoen idag etter pakken ble tollklarert i ettermiddag.

Da blir det døgners inatt. Kommer med noe impressions uttover... Noen som vet om TBC fikk sendt ut idag?
163424​
You lucky bastard! Kan jeg komme opp til deg :p
Neida, fint for deg det, håper på at spillet kommer i morgen, har kjøpt ny widescreen tv, men får ikke anlegget til å virke på Gamecube. Betyr at jeg kanskje ikke får surround lyd på Resi. Faen!
 
Opprinnelig skrevet av kingkong@13.01.2005, 20.47
Er det noen her som har peiling på om spill fra Tønsberg(tror det er der TBCgames er lokalisert).
kan sendes til tromsø på en dag!?
håper å få det på lørdad.
163105​
Blir nok vanskelig å få det transportert fra Tønsberg til Tromsø på en dag...

Med vanlig a-post tar det vanligvis 2 dager (noen ganger enda mer) fra Oslo til Tromsø eller andre steder i nærheten...
 
Håper bare jeg har det i morgen. Hvis det ble sendt fra TBCgames i dag, så skal jeg ha det i morgen. Tar ikke mer enn én dag fra Tønsberg til Asker med posten. Håper jeg ...
 
Opprinnelig skrevet av EvilPinky+14.01.2005, 17.42-->
<!--QuoteBegin-kingkong
@13.01.2005, 20.47
Er det noen her som har peiling på om spill fra Tønsberg(tror det er der TBCgames er lokalisert).
kan sendes til tromsø på en dag!?
håper å få det på lørdad.
163105​
Blir nok vanskelig å få det transportert fra Tønsberg til Tromsø på en dag...

Med vanlig a-post tar det vanligvis 2 dager (noen ganger enda mer) fra Oslo til Tromsø eller andre steder i nærheten...
163470​
[/b]
når jeg bestilte resident evil 2 gikk det bare 1 dag fra oslo.
håper d tar like lang tid denne gangen.