Resident Evil 4

D

Deleted member 365

Gjest
Shadar: THOU SHALT CALLETH ME WHEN THOU HAVETH THE GAME

[edit]: haha.. det ble homo det!

Scorpiux: Hvordan er widescreen muligheten på spillet? Har lest at det er dårlig, men hva slags inntrykk har du? Og er det støtte for surround?

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@14.01.2005, 19.46
Da har jeg det her.. skal bare dusje litt og spille litt så slenger jeg inn noen kommentarer om 2-3 timer.
163548​
Mest sannsynlig er du en av de første i Norge som har det! Gleder meg til å lese førsteinntrykkene :tommelopp:
Regner med at du har spilt tidligere RE spill, så jeg håper du kan si hvordan det er sammenlignet med forgjengerene.

Jeg har spilt drøye 2 timer av spillet... og må si jeg har opplevd mye konge. Spillet er vannvittig gjennomført hele veien... har ikke kommet ordentlig igang med storyen enda men merker at den begynner komme litt igang nå.

Det er Dolby Pro Logic 2 støtte ja, og WS letterboxed... dvs si at det er svarte striper i topp og bunn av skjermen.

Hvis noen lurer på noe så kan jeg godt svare på det... sitter ved PCen med Wavebirden og spiller.. Håper TBC fikk sendt ut spillet idag da.

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@15.01.2005, 00.28
Jeg har spilt drøye 2 timer av spillet... og må si jeg har opplevd mye konge. Spillet er vannvittig gjennomført hele veien... har ikke kommet ordentlig igang med storyen enda men merker at den begynner komme litt igang nå.

Det er Dolby Pro Logic 2 støtte ja, og WS letterboxed...  dvs si at det er svarte striper i topp og bunn av skjermen.

Hvis noen lurer på noe så kan jeg godt svare på det... sitter ved PCen med Wavebirden og spiller.. Håper TBC fikk sendt ut spillet idag da.
163675​

åssen er styringen?

Ligner veldig på den gamle typen... forskjellen er at nå har du en kamera vinkel hele tiden så det er mye lettere holde styr på. Jeg kom inn i det med engang og har ikke noe problemer med styring. Fikk akkurat sagd av mitt eget hue brutalt med motorsag:)

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@15.01.2005, 00.33
Ligner veldig på den gamle typen... forskjellen er at nå har du en kamera vinkel hele tiden så det er mye lettere holde styr på. Jeg kom inn i det med engang og har ikke noe problemer med styring. Fikk akkurat sagd av mitt eget hue brutalt med motorsag:)
163681​

Nice. Er intro bra eller??
Heldig du er! :svette: :gevær:

Kilik

Lokal moderator
Jaja, får nøye meg med å spille gjennom demoen på nytt jeg da. Har forhåpentligvis spillet i løpet av noen dager...

Opprinnelig skrevet av Kilik@15.01.2005, 00.39
Jaja, får nøye meg med å spille gjennom demoen på nytt jeg da. Har forhåpentligvis spillet i løpet av noen dager...
163684​

Demo begynner bli kjedelig. Eller den er kjedelig! Siden har spilt så mange ganger. :(

Håper spille kommer i morra?!

Opprinnelig skrevet av kingkong+14.01.2005, 19.35-->
Opprinnelig skrevet av EvilPinky@14.01.2005, 17.42
<!--QuoteBegin-kingkong
@13.01.2005, 20.47
Er det noen her som har peiling på om spill fra Tønsberg(tror det er der TBCgames er lokalisert).
kan sendes til tromsø på en dag!?
håper å få det på lørdad.
163105​

Blir nok vanskelig å få det transportert fra Tønsberg til Tromsø på en dag...

Med vanlig a-post tar det vanligvis 2 dager (noen ganger enda mer) fra Oslo til Tromsø eller andre steder i nærheten...
163470​
når jeg bestilte resident evil 2 gikk det bare 1 dag fra oslo.
håper d tar like lang tid denne gangen.
163539​
[/b]
Ok...

Jeg bor litt sør for Tromsø, og det har aldri tatt mindre enn 2 dager med a-post fra Oslo (eller andre steder i nærheten) og til min postkasse...

Jeg fikk i værtfall min kopi nr 2 av TBC Games idag.. så dere andre som har bestilig i region rundt Oslo fjorden er sikkert oppe går.. bare komme igang spille.

Opprinnelig skrevet av Scorpiux@15.01.2005, 10.50
Jeg fikk i værtfall min kopi nr 2 av TBC Games idag.. så dere andre som har bestilig i region rundt Oslo fjorden er sikkert oppe går.. bare komme igang spille.
163769​
Fikk du det, burde jo jeg også få det..
Men det hadde ikke kommet ennå, sjekka akuratt <_<
Forresten, hva skal du med to stykk? :confused:

Opprinnelig skrevet av EvilPinky+15.01.2005, 01.19-->
Opprinnelig skrevet av kingkong@14.01.2005, 19.35
Opprinnelig skrevet av EvilPinky@14.01.2005, 17.42
<!--QuoteBegin-kingkong
@13.01.2005, 20.47
Er det noen her som har peiling på om spill fra Tønsberg(tror det er der TBCgames er lokalisert).
kan sendes til tromsø på en dag!?
håper å få det på lørdad.
163105​

Blir nok vanskelig å få det transportert fra Tønsberg til Tromsø på en dag...

Med vanlig a-post tar det vanligvis 2 dager (noen ganger enda mer) fra Oslo til Tromsø eller andre steder i nærheten...
163470​

når jeg bestilte resident evil 2 gikk det bare 1 dag fra oslo.
håper d tar like lang tid denne gangen.
163539​
Ok...

Jeg bor litt sør for Tromsø, og det har aldri tatt mindre enn 2 dager med a-post fra Oslo (eller andre steder i nærheten) og til min postkasse...
163706​
[/b]
YES!!!!!!!
fikk det netopp skal bare net på posten å hente det så blir det spilling resten av helga!!!