Resident Evil 4

#1
Den lastes ned her!

MiRRoR:

Download 2

Download 3

Download 3

Download 4

Bittorrent:

Download 1

Stream:

WMP - Low

WMP High
JEg holder på laste ned nå, siden serveren blir ræv kjørt kan det hende dere vil få problemer med laste ned, men vær tolmidige.. det har sikkert også kommet endel mirrors innen dere leser dette!

Bare vent lenge så kommer den tilslutt.


PS! Filmen er 4min av RE4, 3 min av Killer7 og 1 min av noe annet greier.


AHH, nå har jeg sett traileren, Resident Evil 4 er ubeskrivelig. Det minner meg om en sikkelig go gammal zombie film, det ser helt fantastisk ut og ser ut som det prøver seg på masse nytt iforhold til tidligere RE spill.

Killer 7 ser også interessant og kult ut!!



Her har jeg fått tak i noe nye screens fra filmen:


Awsome particle effects


Amazing lighting effects
 
#2
Dette var en film alle burde laste ned, helt rå!

For det første, bossene på RE4 blir jo hlt syke.. Jeg skjønte liksom hvordan de fikk til den pene grafikken på de forrige RE spillene, siden det ikke var i full 3D osv. Men her kommer jo et RE spill som har enda bedre utseende, men lys effekter man bare kan drømme om, i full 3D, også så glatt det går :rolleyes:

Og da med alle de store bossene, fler fiender på en gang, råere våpen osv, dette kan bli konge. Frykter at det ikke blir like skummelt da, siden det er fler fiender. Man kan jo bli litt vant til at de kommer, og ikke skvette så mye.


Killer7 så jo rimelig spesielt ut, men det falt i smak. Gleder meg til å se hvordan spill det blir, for jeg er svarte meg ikke helt sikker enda!


PS: Legg spesielt merke til det siste spillet på filmen, det blir nok garantert GOTY 2004 :p
 
#3
FY faen! Dette ser jo helt sinnsykt bra ut, her har capcom virkelig pressa cuben til det maksimale! Håper bare spillbarheten er like bra som resten av spill gir inntrykk av...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#4
Ser svært lovende ut. Har alltid likt silent hill bedre enn RE, men dette spillet ser ut til å kunne matche Silent hill spillene. Blir et bra horror år, både Resident evil 4 og Silent hill 4 :D Begynner å få litt dilla på sånne spill egentlig.

*Laster ned trailer nå*
 
#5
Ja det er noe med å spille horrorspill klokka to om natta med full lyd og null lyskilder annet enn fra TVen/PCen. Selv har jeg det litt sånn med FarCry for tida, det kan være jævelig skummelt til tider :cool:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Ingen zombier … *snufs* :(

Men spillet ser sykt fett ut. Satt med konstant gåsehud mot slutten.


Don't pee your pants!
 
#7
Det er jo helt sykt å se på ... Dette blir garantert tidenes Resident Evil spill, og med det tidenes horror\adventure spill. Det er ubeskrivelig hvor mye jeg gleder meg. Blir helt gal jeg, hehe ...
 
#11
Før jeg så denne filmen, så var Resident Evil 4 det spillet jeg så mest fram til, og forventningene mine ble ikke mindre (de ble bare mye større). For fy faen, det så fett ut. Utrolig imponerende grafikk og stemning. Det virker så utrolig rått.

Killer7 virka forresten også veldig artig.
 
#13
Bryr meg eigentleg ikkje so mykje om grafikken og spesialeffektane, er i grunnen meir opptatt av storyen spelet vil få. For meg vil spenninga i RE4 i hovudpunkt ligge hos storyen. Har vore litt småskepsis etter at den nye versjonen av RE4 vart offentleggjort, men etter denne traileren har eg tru på at Mikami har fått til ein godt gjennomtenkt story. Har allereie fått ein mistanke om korleis ting vil utarte seg.

Meir actionprega enn tidlegare RE spel, noko som vil appelere meir til mainstream mengda. RE4 berre må selge bra da, for viss ikkje vil det sannsynlegvis bli det siste Resisent Evil spelet som vil bli laga. Shinji kom vel med ein spøk under E3 ifjor at jobben hans avhengte av utfallet til RE4.

Fysikken i spelet ser bra ut, sjølv om den måten landsbybuarane flyg attover på når dei blir truffne av hagle skota til Leon, er heilt urealistisk. Ser tøft ut gjer det då uansett.
 
#14
Jeg trodde aldri jeg skulle se noe så bra i denne generasjonen konsoller. Jeg ser at det fortsatt er litt kraft igjen å utnytte. Dette så bare helt jævlig bra ut.

Tror det er første gang jeg faktisk har gledet meg til et Resident Evil spill, og langt mer enn jeg gleder meg til Silent Hill, som ser ut til å stå ganske stille i utviklingen. Jeg var aldri imponert over Resident Evil etter 2'eren på PS1 (det var jo bra også da, i sin tid), og nå ser det ut til å bli et som ikke skuffer. Jeg skulle bare ønske de kunne gjøre noe av det samme med Dino Crisis serien, som aldri var helt den samme etter den første, som også var klart den beste. Kanskje det lignet veldig på Resident Evil, men jeg foretrakk faktisk dinosaurer.

Tenk om bare Dino Crisis 3 hadde vært slik, istedenfor å kaste hele franchisen ut av vinduet ved å la handlingen foregå i verdensrommet, og attpåtil lage et tragisk dårlig spill, med tragisk dårlig kontroll og kamera (nå tar jeg rett fra anmeldelser, for jeg har egentlig ikke prøvd det selv... men det frister ikke).
 
#15
Ok, sett filmen nå, og selvom jeg sitter med ett mer positivt inntrykk nå enn før jeg så den(inntrykket og forventningene var også da skyhøye) så er det ett par ting som bekymrer meg. For det første så tror jeg at det at det ikke er zombier med ikke er en positiv ting, dog heller en altfor negativ ting. RE lever jo på å skremme deg med døde folk, og jeg synes at mennesker ikke helt klarer å ta over den følelsen. Dessuten synes jeg det ikke blir helt det samme å slåss mot ett troll som tatt ut av Ringenes Herre som å slåss mot en gigantisk zombieedderkopp eller no'. En annen ting som kan gå litt innpå dette emnet, er kameraet. Noe av det beste med tidligere RE er jo nettopp kameraet. Du gruer deg jo praktisk talt til å gå inn i neste setting, og akkuratt den følelsen blir tatt vekk nå. Nå skal det dog sies at jeg ikke har spilt Code:Veronica, som har noe lignende, men jeg mener det ikke blir helt det samme.

Men ikke misforstå meg, jeg tror RE4 blir skremmende til de grader, og systemet kan absolutt funke, bare det blir gjort på en ordentlig måte, noe det helt sikkert blir gjort. Og når det er blitt sagt, må jeg jo igjen si at jeg sitter med ett bedre inntrykk nå enn før den filmsnutten, jeg bare legger opp ett par punkter jeg håper Capcom vil klare å gjennomføre for å lage RE like bra som det alltid har vært.
 
#16
Hva får dere til og si at de ikke er "zombier" de folka vi ser da? Om de ikke er direkte Livin Dead, så fremstår det værtfall hjerne døde og er like ivrige etter å drepe deg som vanlige zombier, så jeg skjønner ikke helt problemet. Tvert imot syntes jeg det er genialt at de putter litt mer inn i hodet på dem, når har vi skyte "teite" zombier i 4 spill, ikke noe dumt med en ny vri da. Kult og se at de "kommuniserer" med hverandre via snøvling, og når du sikter på en person, så tar han et skrit til siden osv. At de er raskere.. har evenen til og løpe osv er også genialt.

Jeg syntes RE4 ser jævlig bra ut, og ut i fra filmen, som er bare ingame og 90% er direkt footage av mens du spiller så ser det helt ubeskrivelig bra ut. Det er enda minst 6 månder til spillet kommer ut enda, så det er ikke noe problem.
 
#17
Hva i all verden er det Cave Troll gjør i dette spillet? :blink:
Syntes det så pent ut visuelt, men det minna meg fint lite om RE. På den annen side er det kanskje på tide å tenke nytt. Men hvor nytt kan man tenke før det ikke er RE lenger?
Hjernedøde mennesker kan sikkert bli skummelt det og.
Og hvem vet, kanskje det blir zombier i spillet også? De viser bare ikke noen.
 
#20
Det så jo direkte grisefett ut, selv om jeg er enig med Cubepro: det siste spillet på videoen feier nok unna all motstand i GOTY-kåringer.