Resident Evil 4

#43
Opprinnelig skrevet av Vanguard@14.02.2005, 03.09
Ja dere, snart er det i butikkene. Synd at jeg ikke har GC da, får vel nøye meg med den crappy PS2-converten som kommer med tiden. :(
177356​
Mann, jeg sier til deg som jeg har sagt til flere andre; har du lyst på spillet så kjøp deg en pokkers Gamecube. Det kommer en bundel som inneholder en sølvfarget GC og kontroll med Resi4 logoen på, Resident Evil 4 er selvsagt der, pakken skal vistnok inneholde en making of disc/DVD og en demo disc med demoer alle de tidligere Resident Evil spillene også. Alt dette til en pris som ikke vil bli mer enn hva det koster for to nye spill her i Norge. Det er et jævlig bra tilbud skal jeg si deg! Jeg betalte 2000 kroner for min GC, uten spill. Og, jeg som da har importert Resi4, kan si deg at dette spillet er alene mer enn verdt den usle summen det koster deg å kjøpe en GC nå til dags. Den utrolige grafikken og dødssolide frameraten spillet har er mye av grunnen til at dette er en skikkelig WOW-opplevelse, jeg tror rett og slett ikke det vil gi samme effekt på PS2. For all del, det vil sikkert bli supert på PS2 også, men når en først har et så godt tilbud som dette bør en slå til. For Resi4 er jo også langt ifra det eneste AAA-Spillet du finner på Gamecube.
 
#44
I tilegg går det nå rykter om at konverteringen til PS2 går heller dårlig, så jeg også anbefaler å skaffe seg en GC.