Resident Evil 4

#22
Synd at det er så lenge til spillet kommer ut på PAL, men RE4 er ut til å bli unikt bra ja, mulig jeg vil like dette spillet, siden jeg ikke er noe fan av RE spilla.
Men utifra video klippet kommer jeg nok til å like spillet, det er mye som er nytt og unikt på RE4 ser det ut til :)
 
#23
Hvorfor får jeg ikke spilt AVI-filer? Har noen en codec eller noe?
 
#25
Har prøvd med et DivX-program jeg lasta ned for lenge sida, men får prøve å laste ned på nytt, dah.

Judith: Sånn, da har jeg sett den. Resi 4 ser bra ut, ja, mens Killer 7-traileren er det mest masete skvipet jeg har vært vitne til i hele mitt liv. Men det "Perfect Change"-opplegget så artbart ut B)
 
#26
Nå virker jeg vel veldig sær, men jeg likte egentlig ikke animasjonene i Resi 4. De fleste av dem var bra nok, men enkelte ganger så de litt dumme ut. Dessuten skulle jeg ønske at de brukte Rag-doll fysikk. Så unngår man situasjoner hvor to fiende får et helt identisk dødsfall ved siden av hverandre.

Men dette er bare en bagatell. Spillet ser helt fantastisk ut, og det blir vel det første Resident Evil spillet jeg kjøper. Jeg har virkelig store forventinger til det og håper bare på at gameplayet blir like bra som grafikken.
 
#27
Dette spillet ser ubeskrivelig bra ut.
Har lastet ned filmen på min bærbare på skolen,
og gjett om den dreper kjedeligheten.

Spillet ser genialt ut.
:drool:
 
#28
Droooooooooool :blink: er bare helt rått å se på.

Er en psyko der som setter motorsaga si i Leon....hehe, lurer på om det blir noe av
det voldeligste vi har sett!!!?
Også at man kan sikte (samma som i MGS) på forskjellige HIT-POINTS!
 
#29
fra boken ZOMBIE SURVIVAL GUIDE(som jeg har)
denne boken er tro mot alle zombie fans,jeg ser det fra bokens synsvinkel
her er "feilene" i R.E

1.zombies har ikke intelekt nok til å kommunisere

2.zombies har ikke intelekt nok til å bruke våpen

3.zombies dør bare om man ødelegger hjernen

4.om man så mye som blir klort av en zombie er man infisert, og det er ingen vei tilbake

5.zombies kommer ikke i "super" form

ellers så virker det rått
 
#30
Du kan jo ikke si at det er feil!? Det vi ser på traileren skal ikke være ZOMBIER heller. Og er beskrevet som "Crazy Savages" eller noe sånt. Så det er ikke feil.... ut i fra det vi vet.
 
#31
Opprinnelig skrevet av Soth@31.03.2004, 23.28
fra boken ZOMBIE SURVIVAL GUIDE(som jeg har)
denne boken er tro mot alle zombie fans,jeg ser det fra bokens synsvinkel
her er "feilene" i R.E
Ifølge denne regelen har vi enda til gode å se en ekte zombie i et spill....
 
#32
Jeg tror nok vi har noe som heter besatte normale mennesker som kan dø på vanlig måte, men som blir styrt av for eksempel et virus de er infisert av. Synes zombi-opplegget egentlig er litt teit, og det blir bare komisk med disse stønne-lydene fra disse hjernedøde apekattene i de tidligere spillene. Ikke akkurat skummelt synes jeg.
 
#35
Finnes det faktisk en beskrivelse på ekte zombier? Trodde da ikke de fantes i virkeligheten...
 
#36
Leste en artikkel om zombier i Illustert Vitenskap for en stund siden, skal prøve å finne den så jeg kan redigere inn hva de sa om saken etterpå.

PÅ-EMNE: Dette spillet så brutalt fett ut!
 
#37
Les det siste Edge, det står om spillet der......Nå vil jeg bare ha det enda mer!!!!!!!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#38
Ja dere, snart er det i butikkene. Synd at jeg ikke har GC da, får vel nøye meg med den crappy PS2-converten som kommer med tiden. :(
 
#39
ingen av mirroren virker


*ber på mine knær at BT linken funker*