Resident Evil 5 under utvikling

#61
Vi vet at Barry og Rebecca i ettertid har jobbet med Chris og Jill i og overbevise orføreren i Racoon City om å undersøke Umbrella uten å lykkes.
Etter hendelsene i 2ern og 3ern vet jeg ikke hva som skjedde, men du skal visstnok få vite det om du fullfører Nemesis en del ganger.
Billy vet vi ikke noe om, etter at han overlevde Zero, som er før Remake, ja.
 
#62
Vi vet at Barry og Rebecca i ettertid har jobbet med Chris og Jill i og overbevise orføreren i Racoon City om å undersøke Umbrella uten å lykkes.
Etter hendelsene i 2ern og 3ern vet jeg ikke hva som skjedde, men du skal visstnok få vite det om du fullfører Nemesis en del ganger.
Billy vet vi ikke noe om, etter at han overlevde Zero, som er før Remake, ja.
[/b]
Oki, har noen sett det? Det med å runda nemesis mange ganger? Hadde vært kult om Barry hadde tatt en tur innom i 5ern. Likte han veldig i enern.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#63
I tilfelle dere ikke så det var det Barry som fløy helikopteret du flykter i når du runner treern. Han dukker dessuten opp i Caliban Cove-boka, og muligens noen flere. Har bare de tre første. Tror det du får hvis du rundpuler treeren heter the Umbrella files eller noe. Ikke fått det selv.
 
#65
Håper bare vi kan få like cheesy voiceacting som i enern, samt en remake av den fantastiske filmen som var i "Resident Evil - Directors Cut".
 
#66
I tilfelle dere ikke så det var det Barry som fløy helikopteret du flykter i når du runner treern. Han dukker dessuten opp i Caliban Cove-boka, og muligens noen flere. Har bare de tre første. Tror det du får hvis du rundpuler treeren heter the Umbrella files eller noe. Ikke fått det selv.
[/b]

Det er sant det. Det er barry som styrer helikopret. Var det ihvertfall på endingne jeg fikk.