Resistansen: Endres Tilbakekomst og jakten på Langvatarene

Eid.
 

demake

Seksuelt godteri
Eivind, fortell oss tanken bak oppdrag 2. Jeg er så nysgjerrig atte hjælp.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
For da slapp han mistanke siden ingen er så dumme at de velger to til et oppdrag hvor de bare trenger en.

Men ja. Well played. :D
 

demake

Seksuelt godteri
Men 3? :psyduck:
 
Tanken bak var "Oi faen det er min tur til å sette sammen lag og jeg er allerede tre timer sent ute"

Så da tenkte jeg at vi sender spionfislene på oppdrag, også stemmer kun en for å sabotere. Glemte helt at man ikke kunne prate sammen. Det funka uansett greit.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
haha. Det er for bra. Da var jeg ihvertfall ikke så langt unna da, bortsett fra Thinaran da. Men faen. Du skulle aldri nevnt for dem at de ikke måtte stemme første tur az. Ikke at de hadde gjort det, men det kunne jo hende. det kunne jo hende.

Skal ta å sette opp "vanlig" mafia når jeg kommer hjem i dag.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
GG, peeps!

Likte konseptet, vurderer å kjøpe tabletop-versjonen av spillet. Er som Agra nevnte, muligheten til å avhøre, sende og se subtile tegn o.l blir litt borte her

At Eivind clusterfucka det opp med tre stk på oppdraget var ganske sært, også pga både Martin og Riffa stemte for sabotering. Glad jeg holdt meg i bakgrunnen stemmemessig fram til slutta

That being said; Hva slags mennesker er dere som tenker at mine argumenter er valide nok? Herre, svertekampanjen mot Agra og Cock var jo så tynn atte hjælp

Likte at det tok kortere tid også, elsker det faktum at Agra veggposter og lever seg skikkelig inn. Gjør det lettere for meg å gjøre det også

Var moro, alle bidro mer og god stemning over hele fjøla

Men igjen; Noen her må ha trodd meg. Jaggu
 

demake

Seksuelt godteri
Det finnes også en versjon som heter The Resistance: Avalon som introduserer litt flere roller og shizz. Har ikke forsøkt den selv, men det ser ut som gode saker så jeg vurderer å plukke opp snart. Jeg liker at det ikke tar særlig lengre enn en uke om vi pusher på.

Jeg var også sjokkert over at folk beit på greiene til Shinra. Det hadde ikke flydd irl foråsiresånn, og jeg skulle likt å se trynen din når du serverte de tynne bortforklaringene dine.

Jeg kunne gjerne tenke meg en PBF av Avalon (om noen andre gidder).

Edit: Ja, dette er definitivt noe som egner seg best irl, men hey, sånn er det med alle spill. Stemningen rundt et bord med bra folk kan ikke emuleres på veven.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jeg var også sjokkert over at folk beit på greiene til Shinra. Det hadde ikke flydd irl foråsiresånn, og jeg skulle likt å se trynen din når du serverte de tynne bortforklaringene dine.
Var ikke mye pokertryne, fårråsiresånn
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det finnes også en versjon som heter The Resistance: Avalon som introduserer litt flere roller og shizz. Har ikke forsøkt den selv, men det ser ut som gode saker så jeg vurderer å plukke opp snart. Jeg liker at det ikke tar særlig lengre enn en uke om vi pusher på.

Jeg kunne gjerne tenke meg en PBF av Avalon (om noen andre gidder).

Edit: Ja, dette er definitivt noe som egner seg best irl, men hey, sånn er det med alle spill. Stemningen rundt et bord med bra folk kan ikke emuleres på veven.

Ja. Altså. Vi kan alltids kjøre en runde til av The Resistance.
Det jeg tenker om dette gamet ihvertfall. Det er jo random så slike ting er jo vanskelig å forutse, men når 3 av de 4 første laglederne er spioner blir det faktisk vanskelig å gjøre noe med. De får masse skills og styrer egentlig skuta ganske greit, but then again. Uflaks for oss andre akkurat det.

Men hva har folk mest lyst til å spille egentlig? Mafia? Resistance? Varulv? Noe annet?


edit:
Jeg var også sjokkert over at folk beit på greiene til Shinra. Det hadde ikke flydd irl foråsiresånn, og jeg skulle likt å se trynen din når du serverte de tynne bortforklaringene dine.
Altså. Ring meg sjokkert, for det er faktisk den verste pokerfjes-skrivingen jeg har sett. fy faen.
Eneste som var bra med det, var at det fikk meg til å tro at Thinaran var spion.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er down for hva det måtte være.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
At Eivind clusterfucka det opp med tre stk på oppdraget var ganske sært, også pga både Martin og Riffa stemte for sabotering. Glad jeg holdt meg i bakgrunnen stemmemessig fram til slutta.
Det var mest da jeg virkelig beit negler - skulle jeg godkjenne og gamble hardt på at ikke alle tenkte som meg?

Dét, og at jeg beit negler som juling over Shinras overbevisningsforsøk. SUCKAS.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Dreiv egentlig og håpa på at fler hoppa på Agra og Cock-toget, blei litt krampeaktig av meg på slutta der. Uansett, det gikk seg til, moro å spille, etc

Står dog over neste runde av forum-spillings, tror jeg
 
Hver gang shinra posta jubla jeg egentlig litt inni meg. "Nå er det ihvertfall ikke min skyld om vi taper, hvem faen kjøper det greiene der?"
 
Men ja, eid.