Resistansen: Endres Tilbakekomst og jakten på Langvatarene

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Når man vet at ihvertfall 1 av 3 garantert er spion. Da. Det handler ikke om konspirasjonsteorier lenger. Det handler om fåkken facts. Det jeg ikke forstår er hvordan folk stemmer på et lag.
De ser: her er det garantert en spion. Det stemmer jeg på.
Nei. Som nevnt. Er snart ikke vits lenger. Noen kan vetoe dette, og så er det en gang til. Også feiler det igjen, også blæm. Der vant de. Jævla idioter.
Jeg stemmer mot laget.
Har lyst til å stemme for, slik at spionene blir fortere ferdige med sine sabotasjer.

(Jeg kan forresten nevne at litt av greia med spillet, desverre forsvinner på forum. Du kan nemlig ikke avhøre folk. Kan ikke se ansiktsuttrykk. Ting blir litt lost. Morsommere enn the thing da. Derimot liker jeg godt at ting tar kort tid. En uke også er vi ferdige. Ganske perfekt egentlig som litt variasjon)
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Tillit: Velger å betro meg til Eivind av den enkle grunn at han allerede har blitt stempla som spion. Får dere svart på hvitt hva jeg er iallefall, da han allerede hadde visst det om jeg var en skitten pikespion
Dette er den største squanderen noensinne av denne egenskapen. Hvorfor ikke betro seg til Dula f.eks?
Jo fordi det har ingenting å si når du betror deg til Eivind, for han vet allerede hva du er.
SPIIIIIIEEEESS, SPPIEEEEEES I TELL YOU
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Se på Agra og manipuleringsforsøkene hans. Se på det!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det er ikke noe manipulerings. Det er ei heller no mafian, eller no tingings.
Det er ijaffal ikke no lurings, og heller ikke noe tullings. Kanskje jeg rett og slett burde stemt for på alle de jeg trodde var spioner hele tida, så kanskje folk hadde gjort som jeg ville. jaja, for sent nå. vi taper i morra.

Edit: Vet dere hva skjebnens ironi hadde vært, Spioner? Hvis dere ikke saboterer idag. Da kan dere få valgt samme lag i morgen også kan dere heller sabotere det da. Er nemlig litt spent på hva det siste oppdraget til Demake er.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Dette er den største squanderen noensinne av denne egenskapen. Hvorfor ikke betro seg til Dula f.eks?
Jo fordi det har ingenting å si når du betror deg til Eivind, for han vet allerede hva du er.
SPIIIIIIEEEESS, SPPIEEEEEES I TELL YOU
Som jeg nevnte, så er det en så jævla stor sjanse for at Agra er spion og kommer til å prøve å sette samma merkelapp på meg bare for å renvaske seg selv. Kommer til å føre til at oppdraget kanskje feiler, noe jeg ikke er så sykt gira på. Eivind på sin side har da ingenting å tape da han så og si er satt på sidelinja pga avsløringa
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Synes fremdeles det er halvbisart å skulle bevise sin uskyld overfor en confirmed spy som du selv sier er satt på sidelinja. Det er spionatferd imo.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Det er jo akkurat pga han er på sidelinjen jeg valgte han; Han trenger ikke å bullshitte i håp om å rette mistanken vekk fra seg selv

Du får jo såklart tro akkurat hva du vil, er bare trist og sært å se hvordan paranoiaen som Agra viser tid og ofte spretter fram
 
Jeg har trua på Shinras lag. De falske anklagene fra Shinra og CockMcBalls gjør meg bare mer sikker på at Shinra og laget hans er til å stole på. Ikke la desperasjonen fra enkelte påvirke dere!
 

demake

Seksuelt godteri
Da venter vi bare på Oma Lodin igjen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Agra, jeg lolla.
Husk det når du ser gleden sive ut av øynene mine når du brenner ned forumet og lar oss alle dø i internettlimbo
 

demake

Seksuelt godteri
Ah, takker for det.
 

demake

Seksuelt godteri
Så her kan man se da at Ryggens nye lag er bedre godtatt enn det forrige, for laget blir godkjent.

sheriffen - godkjent
Eivind - godkjent
Thinaran - godkjent
Shinra85 - godkjent
Lodin - godkjent
Agradula - avslått
SirkusMartin - godkjent
CockMcBalls - avslått
kakarlsen - godkjent
TheNormalGeek - avslått

Da får vi bare håpe at det ikke skjuler seg to spioner blandt disse fem: Thinaran, SirkusMartin, CockMcBalls, Shinra, Lodin
 

demake

Seksuelt godteri
Resistansens helter, Thinaran, SirkusMartin, CockMcBalls, Shinra og Lodin nærmer seg Mjøsas bredder. De har kommet for å redde Buggz fra Endres klør. På stranden ser de to kappekledde menn stående over en tilsynelatende livløs kropp.
"Vi ba Ladybuggz komme alene! Hvem faen er dere?" brummet de to skikkelsene.
"Vi har kommet for å hente Buggzen vår tilbake!" ropte Thinaran og tok et skritt frem. "Overgi dere, vi er i flertall!"
De to skikkelsene brølte ut i latter.
"Vi kommer for å hente forumsjefen vår nå. Dette blir enkelt, akkurat som når vi var på Skroa sist." Thinaran og CockMcBalls begynner å gå mot de to mennene som rygger sakte unna kroppen ved elvebredden. De løfter forsiktig på tøystykket som dekker til ansiktet. "Men hva i helvete!! Det er bare en dukke?!"

Lodin spretter opp for å komme til unnsetning, men Shinra85 spenner bein på han så han faller ut i Mjøsa og flyter nedover med strømmen mens han uler "fiiiiisemiiiiiiinkeeeeeer, dere er alle fiseminkeeeeeeeeeee!"

SirkusMartin tar tak i Ryggen og roper på Thinaran og CockMcBalls "Jeg har det jævla svinet!" Thinny og Cock løper til unnsetning. Martin tar en wellaflipp med håret og pisker dem begge til bakken. "Faen, dere er tjukke i huet. OG DET ER DA, IKKE NÅR!"

De to kappekledde kommer tilbake igjen. De tar av seg hettene. "Eivind….riffen….hva i helvete?"

"Vi har fått nok av Buggz og Justincases vanstyre her på skuta. Buggz er innstengt på gutterommet til Endre for alltid, og Justincase er i fengsel. Endelig kan vi få langvatarerer her på forumet."

*Ring-ring-ring*
"Heisann, det er Endre her, gutta. Ehm, jeg forsøkte å innstallere langvatarer men jeg slettet hele forumet i stedet. Så ja, det er over nå. Dere får finne dere et annet sted å henge. Hva med gamer.no?
*klikk*

-----------------------------------------------------------------------------------------

Dette ble jo antiklimaktisk, men faen heller. Jeg har bedre ting å gjøre på.
Takk for at dere spilte. Neste gang vil jeg være med.
 

demake

Seksuelt godteri
PS. Mitt favorittøyeblikk var da Eivind sendte tre spioner på oppdrag.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Var tydeligvis for trøtt i går, burde ha tatt Veto-retten fra Martin og brukt den. Selvsagt ga confirmed spy Eivind veto-retten til en annen spion, og så bruker Shinra egenskapen sin til å betro seg til Eivind? Hva i helvete?

Jeg håpet det var maks én spion på det laget (dvs Shinra, som jeg aldri var sikker på). Lodin burde sjekket ut han istedenfor Geeken.