Resistansen: Endres Tilbakekomst og jakten på Langvatarene

demake

Seksuelt godteri
#22
Nei, det er ingen brikker. Det er avstemninger og sabotasjer via forum og PM til meg á la Mafia og The Thing m.fl.
Det jeg har er derimot en kortstokk med de spesialegenskapene som laglederne får. Den stokkes, og jeg vil trekke tre kort for hver lagleder. Resultatet av korttrekkingen poster jeg i tråden.
 

demake

Seksuelt godteri
#23
ImageUploadedByTapatalk1374933226.010639.jpg


Her kan man se da.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#24
OK, jeg er inne.
 

demake

Seksuelt godteri
#25
Da er det én ledig plass før ting skjer og spionene plukkes ut.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#26
Å fi faen.
Bare nevner at jeg får ikke vært sånn psykoaktiv før på tirsdag, men skal gjøre så godt jeg kan :) har jo mobilen lehoom. Får sikkert lånt en mac på hytta også.
 

demake

Seksuelt godteri
#29
Flott! Jeg sender info til spionene om en liten time.
 

demake

Seksuelt godteri
#30
Spionene har fått vite hvem de er.

Oppdrag 1, første forsøk: 3 mann

Så tiden har kommet for det første oppdraget for å stoppe den hevngjerrige Endre og hans skitne spioner. Demakes etteretningstjenester har fått snusen i at Sortulv står i ledetog med Endre og sprer om seg med propaganda på twitter. Propagandamaskineriet må stoppes for en hver pris for å hindre at Endre får for mange følgere på sosiale medier. Det er opp til Resistansen å bryte seg inn hos Sortulv for å hacke twitterkontoen hans og kanskje finne ledetråder om å stoppe Endre i å ta over SG og legge ned forumet en gang for alle. Vil oppdraget gjennomføres med suksess, eller vil de skitne spionene forkludre det? VI FÅR SE HVA SIMN SKJHER!

Sheriffen er lagleder og må nå velge 3 personer til oppdraget.

Han får følgende 3 egenskaper til å hjelpe seg med (disse tre benyttes nå, og kan ikke samles på):

Åpenhet: Laglederen velger 1 person som må avsløre sin identitet til en annen spiller. For at ingen skal kunne juge om identiten sin så skal denne informasjonen gå gjennom meg, demake.
I rampelyset: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan så senere tvinge en annen spiller til å avsløre om de stemmer for å gjennomføre eller mislykke et oppdrag (kun én gang). Bruk av denne egenskapen må opplyses om mellom godkjenning av lagoppsett og selve oppdraget.
Jeg ser på deg: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Spilleren kan så senere få vite hva én av personene som er ute på oppdrag har stemt (kun én gang). Altså de får vite om personen stemte for å godkjenne eller mislykkes oppdraget.

Spør om det er noe dere lurer på vedrørende spillet generelt eller egenskapene.
 

demake

Seksuelt godteri
#31
((Hvorfor skal riffen velge akkurat DEG til dette oppdraget?))
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#34
Runde én blir nok gjennomført uansett, da det er altfor stor sjanse for å bli mistenkt som spion i en liten gruppe på fire. Stoler ikke på noen i denne puljen uansett, så det har ikke noe å si hvem sheriffen velger!
 
#35
Rock and roll motherfuckers, rock 'n roll /mickey Rourke-stemme
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#36
Thinnie Vanilli McVinni har rett, er vel fint lite som skjer i første runde. Spionsuggene vil vel ikke prøve på noe så tidlig da det er veldig lett å bli eksponert.

Bare Riffa klarer å få igang et team nå, så blir det bra. Gira på å få litt fremgang
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#37
Jeg stiller ihvertfall opp for N.M.S.P. Uansett når, uansett hva, jeg er der slik jeg alltid har vært. Jeg har vært en av de som har jobbet hardest for å få inn langvatarer her på huset.

Nå er det faen meg nok!
 
#38
(er det sånn at vi vet om snitches i rollespillet? Bortsett fra normalgeek, lol)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#39
Runde én blir nok gjennomført uansett, da det er altfor stor sjanse for å bli mistenkt som spion i en liten gruppe på fire. Stoler ikke på noen i denne puljen uansett, så det har ikke noe å si hvem sheriffen velger!
Sa han, for å minne de andre spionene på hva planen fra hovedkvarteret deres var.