Resistansen: Endres Tilbakekomst og jakten på Langvatarene

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#41
Igjen? Hold kjeft.
Altså. Det er ganske ubrukelig, teit og mongoloid og gi sånn type informasjon før et oppdrag. Det der er som å si: "Mine medsammensvorne! Det første oppdraget må vi la dem klare, ellers blir sjansen for at vi blir oppdaget for høy."

Sier det ikke for å være kjip, men er det noe vi har lært fra tidligere erfaringer, så er det at fiender bruker den informasjonen vi legger ut. Nå må vi faktisk utnytte det faktum at resistansens medlemmer, deriblandt spionene, aldri er alene. Så de får faktisk ikke kommunisert seg i mellom.
Vi har tre oppdag vi må klare, og vi må dermed klare å kommunisere sammen for å klare dem, uten å gi for store hint til noen av spionene.

Som den nye på laget. Den som tidligere bare har jobbet bak kulissene. Selvsagt vil du peke fingeren på meg.

Men selvsagt, er du på vår side så er du så absolutt tilgitt.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#42
Kan de ikke liksågodt benytte sjansen til å snike inn én og så begynne å spre mistanken? Nei, du har kanskje rett, det er en teit strategi.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#43
Vi har ingen info og dermed mener jeg det var mistenkelig at Agra begynte på beskyldningskjøret så tidlig.
 
#44
Bare pek på alle, hele tiden, jeg hørte det var sånn vi vant over tingene og mafiosoene sist. Ellers så er jeg helt Rogue warrior her og klar for å rydde opp når alle andre feiler.
 

demake

Seksuelt godteri
#45
Hvis ikke riffen evner å sette sammen et lag innen klokka 20, så regnes det som ett forsøk, og laglederrollen går videre til Eivind. Hvis dette skjer har dere da kun fire forsøk på å sette sammen et lag til første oppdrag.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#46
Vi får heller prøve å finne en måte vi sammen kan snike oss inn hos sortulv uten å gi for mange hint til spionene.
Hvor bor han? Hvilken etasje? Bruker han osx, windows eller linux?
Hvorfor fortsetter han å ta buss/trikk/tbane selv om det tydeligvis er et mareritt for han.
Og nå, helt plutselig skal han liksom begynne å støtte Endre?
Jeg har ikke skrevet over 8000 poster for at Endre og Sortulv skal rive ned alt sammen.
 

demake

Seksuelt godteri
#47
Pollachius_virens_Tromsø_2007.jpg
 
#48
Jeg er hjemme igjen nå.

Vet ikke helt om jeg skjønner alt dette, men jeg prøver meg:

Jeg velger Shinra85, Thinaran og CockMcBalls.
 

demake

Seksuelt godteri
#50
Riffen har åpenbart misforstått dette, men han har i allefall fordelt egenskapene.

Thinaran - Åpenhet. Du må avsløre din identitet til en annen spiller. Send meg en PM med navnet, og jeg røper din identitet til vedkommede.

Shinra85 - I rampelyset: Du kan senere når du ønsker tvinge en annen spiller til å avsløre om de stemmer for å gjennomføre eller mislykke et oppdrag (kun én gang). Bruk av denne egenskapen må opplyses om mellom godkjenning av lagoppsett og selve oppdraget.

CockMcBalls - Jeg ser på deg: Du kan senere når du ønsker få vite hva én av personene som er ute på oppdrag har stemt (kun én gang). Altså de får vite om personen stemte for å godkjenne eller mislykkes oppdraget.

Edit. Dette var visst laget hans også.

Så hvem stemmer for eller mot å sende Thinaran, Shinra85 og CockMcBalls ut på oppdrag? Send meg en PM og jeg kunngjør stemmene når alle har kommet inn.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#52
Så skal det stemmes over om vi godkjenner, eller avslår lagforslaget. For å gjøre dette balansert vil jeg gjerne at alle skriver en PM til meg om de godkjenner eller avslår innen 24 timer, og så poster jeg resultatene i tråden. Avstemningen er IKKE hemmelig.
Hvis vi synes laget virker bra og vi tror det ikke er noen spioner på det, så vil vi godkjenne selvsagt (om vi er Resistansen da-ah). Hvis vi derimot mistenker at det er en spion på laget så avslår vi forslaget. Spionene vil selvsagt ha spioner inn på laget.
Et lag må ha flertall av stemmene for å godkjennes. Hvis forslaget avslås så byttes lagleder til nestemann på listen, og det er så opptil den nye laglederen å foreslå et nytt lag for oppdraget.
Hvis lagforslag avslås 5 ganger på samme oppdrag så feiler ikke bare oppdraget, men alt. Endre vinner og forumet legges ned.
Noe sier meg det er greit å nevne dette igjen så ikke tråden blir overfylt.
Sikkert greit å holde seg til en samtale med Demake, tittel type "Godkjenning lagoppsett", melding type "Jeg godkjenner/ godkjenner ikke lagoppsett til oppdrag X"

Edit: Her kan man da se at demake er rask på labben for å være homofil. Carry on, carry on
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#53
Kan man bare stemme for/imot hele lagoppsettet, men ikke enkeltpersoner?
 

demake

Seksuelt godteri
#54
Ikke enkeltpersoner, kun hele lagoppsettet. Men du må gjerne calle ut i tråden hvem du ikke stoler på.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#55
Det blir vel vanskelig å si noe for og imot noen som helst før noe faktisk har skjedd. Om det ikke går gjennom, kan ikke Riffa ha valgt helt tilfeldig, og er antagelig spion. Om det går gjennom vet vi fremdeles ingenting om noen. Da er også evnene ubrukelige - uavhengig av om Thinaran avslører seg som spion elle true SG-warrior, kan vi jo ikke nødvendigvis stole på den som evt. sier identiteten hans videre. Til slutt kan ikke spionene sjanse på å få laget ikke godkjent fem ganger, ettersom de tross alt er i mindretall.

Så jeg kommer til å gunne de her gjennom, ettersom det er svært små sjanser for at de vil feile. Med mindre spionene a) har fått en på laget og b) spiller aggresivt.
 

demake

Seksuelt godteri
#57
Thinaran har valgt å betro seg til Shinra85, og Shinra85 vet nå Thinarans identitet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#59
Kan ikke annet enn å bøye meg i støvet; Jeg, Ryggen, blir stolt på såpass at noen velger å dele hvem de er. Det er fantastisk.

Rochmann, Lenge Leve Resistansen! La oss ta knekken på de Endreanske svina sammen!
 

demake

Seksuelt godteri
#60
Så hva har skjedd i løpet av natten? Stemmene har kommet inn og...sheriffens lag blir godkjent for oppdraget.

sheriffen - godkjent
Eivind - godkjent
Thinaran - godkjent
Shinra85 - godkjent
Lodin - godkjent
Agradula - avslått
SirkusMartin - godkjent
CockMcBalls - godkjent
kakarlsen - godkjent
TheNormalGeek - avslått