Ris & Ros

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Når fikses login greia?

Tror jeg poster ti ganger så lite når jeg ikke logges direkte inn.


(Oh? Gjetter på at den aldri fikses da?)
 
Gjett på at det faktisk er viktig a, Alex. Takk for å ha ødelagt SG? Neida, tullerbare.

Men det hadde jo vært fint med litt flere innloggede brukere. Fælt så udugelig det skal være at ikke disse placeholderlogo-gutta ikke kan ordne bugs. Forstår jo det at det er fælt å mase på sånt, men er vel ikke bare SG som styrer med dette IPB-greiene vel. Virker som noen skikkelig alvorlige greier da. :O:O:O

Husker at Alex sa at det ikke var noe denne siden av dammen kunne gjøre iallfall. :( :(
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Dere jobber sikkert med det og jeg tviler ikke på at det er vanskelig, men sett utenfra virker det litt defensivt at dere tydeligvis ikke er villige til å gjøre det som må til for å ordne opp. Hvis dere ikke har noen på laget som kan fikse det, bør dere vel få tak i noen. For aktiviteten på forumet er på vei nedover, og da hjelper det ikke akkurat at man kan risikere å bli logget ut før man er ferdig med å skrive innlegget.
 
Gee, why didn't I think of that?

Jo, du har rett i hva du sier. Unskyldningen min får bli at jeg har rota med andre saker (blant annet forsiden, selv om det kanskje ikke ser slik ut), men skal prøve å få til noe... som helst.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg ble ikke så fryktelig imponert over arbeidet lagt ned i å fikse cookie-bugsene på IPB-forumet da Endre fikset cookie-bugsene på det nye testforumet (som ligger på samme server) på under en time, gitt. :rulleøyne:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faren min er sterkere enn faren din. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ser du hva som skjer når du uprovosert går ad hominem i en diskusjon?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nemlig.
 

Endre

Ødela forumet
Cookie-greia: Har pratet med Invision om det, men de klarte ikke å fikse det. Så jeg regner med at vi tar backup av databasen før vi bytter host, og installerer nyeste versjon av IPB da. Det kan fungere ...
 
Prøv å fiks buggen som gjør at standard-skinnet mitt blir byttet ut med det kjipe Minty Fresh-skinnet hver gang jeg går inn i et emne, hvis ikke blir'e bråk!