Ris & Ros

#41
Jo, takk for tilbudene begge to. Om dere vil er det ikke noe greiere enn at dere mekker noen logoer. Send dem gjerne til meg over PM, så skal jeg si hva jeg synes. Men da vi er to om dette, i tillegg til at vi begge er litt vrange, må dere ikke bli overrasket over vi sier nei til noen av forslagene. :p
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#42
Det er vel ikke det største problemet i verden. Man pleier da å lage en del logoer før kunden blir fornøyd. Men hva dere selv ønsker å ha hadde vært kjekt å vite. Eller er det helt blankt? Jeg kan ihverfall gi dere et utgangspunkt hvis sistnevnte er tilfellet.
 
#43
Vel, det må være nogenlunde anonymt. Slik at det lett kan blende inn med resten av siden. Ikke for mye grafikk, men noe enkelt og lett gjenkjennelig. Men om du har en virkelig god idé som strider imot disse "reglene", er det bare til å vise oss det og.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#44
Vel det er jo vi som har den tvilsomme gleden av å nyte din sans for stil.

Konstruktivt?

a) siden ser ikke ut som den handler om spill i det heletatt
b) jeg får ikke lyst til å lese noen av artikklene
c) det hyler amatør
d) start på nytt

Tror jeg sa til Endre at det så greit ut, men da trodde jeg det var en WIP.
 
#45
Trenger ikke nødvendigvis starte på nytt. Websider har nemlig den festlige egenskapen at de kan forandres. Sette inn grafikk og forandre farger er jo lekende lett. Jeg synes utformingen er helt fin, men det er litt for stilrent og for tomt for grafikk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Jeg vil nå si at det er stilløst heller enn stilrent.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#47
Og hvis dere ikke vil bruke Invaderen lengre, hva med det eneste andre videospillikonet som er enda mer oppbrukt: Pac-Man?
 
#48
Eller hva med å ikke bruke en råtten logo fra et spill? En egen logo hadde jo vært tøft.


Hvilken tams kom på å bruke Invader i begynnelsen uansett? :confused:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#49
Åkei, nå er jeg overbevist på at forsida er en blog. Fra nyeste "artikkelen" til Alex:

På selveste bursdagen min annonseres endelig DS Lite. Opptatt som jeg er av kakespising og andre festivale aktiviteter, får jeg ikke høre om nyheten før en kompis forteller meg at han har sett den på VG. Jeg ble ikke overrasket over å høre at den stort sett var samme saken, kun mindre og penere.[/b]
og det grusomme avsnittet om hvordan Alex plages med å spille DS på bussen, beskrevet i smertefull detalj, har ingenting i en nyhetssak å gjøre. Med mindre du heter Kieron Gillen eller Tim Rogers, selvsagt.
 
#50
Åkei, nå er jeg overbevist på at forsida er en blog. Fra nyeste "artikkelen" til Alex:

På selveste bursdagen min annonseres endelig DS Lite. Opptatt som jeg er av kakespising og andre festivale aktiviteter, får jeg ikke høre om nyheten før en kompis forteller meg at han har sett den på VG. Jeg ble ikke overrasket over å høre at den stort sett var samme saken, kun mindre og penere.[/b]
og det grusomme avsnittet om hvordan Alex plages med å spille DS på bussen, beskrevet i smertefull detalj, har ingenting i en nyhetssak å gjøre. Med mindre du heter Kieron Gillen eller Tim Rogers, selvsagt.
[/b]
Jeg er så alt for enig. Zing! på den siste btw.
 
#51
Ikke at jeg bryr meg noe særlig, men hvorfor tror dere at det er deres store oppgave i livet å bevise at dette ikke er en ren nyhetsside lengre? Det er ikke akkurat vanskelig å se, så velkommen etter..

Siden jeg er så lat så kan dere vel gi meg en aldri så liten link til det stedet hvor en administrator benekter at forsiden er blitt litt bloggete av seg? Hvis de ikke benekter det så er det vel ikke noe å diskutere? Blir akkurat som å løpe rundt på gata i Oslo og skrike "HAH! 2+2 = 4" til alle dere ser..


;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Noen her har aldri lest noe annet av Gillen enn Darwinia-omtalen, og det er ikke meg. :plystre:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#54
Siden jeg er så lat så kan dere vel gi meg en aldri så liten link til det stedet hvor en administrator benekter at forsiden er blitt litt bloggete av seg?[/b]
Spillegal.no er en nettside dedikert til nyheter, omtaler, inntrykk og artikler om PC- og konsollspill, både fra Europa, USA og Japan.[/b]
Der. Bursdagen til Alex passer vel ikke inn blant noen av de tingene som ble ramset opp der.

Jeg synes ikke det er noe stort problem, tekstene er underholdende selv om de kanskje vakler litt når det gjelder sjanger. Hvis produktiviteten holdes oppe tror jeg dette kan bli riktig bra etter hvert.
 
#55
Nye Spillegal vil gjerne ta en litt ny vending. Istedet for å skrive upersonlige nyheter blottet for mening og dybde, vil vi gjerne si litt mer om saken. Man kan gjerne si at vi "vurderer" nyheten. Legger frem våre foreløpige følelser. Jeg ser virkelig ikke problemet med å nevne bursdagen min i nyheten?
 

Endre

Ødela forumet
#57
Det er bare tull. De som ikke bryr seg lar være å kommentere i forumet. :)

Som sagt er forsiden mer personlig nå, i håp om å få flere interessante meninger på siden, flere bidragsytere osv., osv. Siden publiseres med bloggsoftware, layouten minner om/ser helt ut som en blogg, så det får være opp til dere om det er en blogg eller ikke. Vi har ingen ambisjoner om å dekke alt, eller dekke alt på en så saklig måte som mulig, vi kommer bare til å skrive om spill og ting rundt spill som interesserer oss. Kanskje noen til og med får glede av og setter pris på det som står der.
 
#58
Å prostituere din egen bursdag har ingenting i en artikkel å gjøre. Og jeg kan ikke si at å klage over hvor vanskelig det er å spille en DS på bussen gir så mye dybde. Selv ikke ITavisen kommer med slikt tøv.

Koz og klemz.
 
#59
Det er bare tull. De som ikke bryr seg lar være å kommentere i forumet. :)
[/b]
Jeg tror du har misforstått, folk gir faen i bursdagen til Alex, ikke om han skriver om bursdagen sin. Folk som gir faen i noe vil ikke lese om det.
 

Endre

Ødela forumet
#60
Jeg synes det går for det samme. Hvis du tar deg tid til å skrive at du ikke bryr deg om når han har bursdag, hvorfor tar du deg da tid til å skrive at du ikke gjør det? Som sagt flere ganger, siden er mer personlig nå, det er bare sånn det er.

Jeg påstår ikke at det gir nyheten noe at Alex nevner når han har bursdag, snarere tvert i mot, men det understreker i det minste at du leser en annens meninger og tanker, heller enn en ren nyhet. Jeg tror det var poenget hans.

SortUlv: Hvis du ikke tåler det burde du kanskje holde deg til ITavisen. :p