Ris & Ros

#61
Så det er vanskelig for deg å forstå at jeg ikke vil måtte lese om noe jeg gir faen i for å komme til det interessante i artikkelen? :confused:
 
#62
SortUlv: Hvis du ikke tåler det burde du kanskje holde deg til ITavisen. :p
[/b]
Jeg holder meg igrunn ganske så glatt unna den møkkasiden. Vil jeg lese nyheter om IT og elektronikk, sjekker jeg Slashdot og Engadget.
 

Endre

Ødela forumet
#63
Neida, jeg forstår at du ikke likte å lese det, men jeg skjønner ikke hvorfor du bruker tid på å skrive det her, når du kunne sagt deg ferdig med saken og spart tiden din. Har du ikke fått med deg at siden skal være mer personlig? Det vil si at vi ønsker å skrive om det som interesserer oss, og hvis vi har lyst til å nevne når bursdagen vår er, så er det en del av å gjøre siden litt mer personlig. Spillegal er ikke lenger en ren nyhets- eller omtaleside, så det kan hende at noen saker er mer ... smaksatt av skribenten.

SortUlv: Fint for deg, antar jeg. :)
 
#64
Jeg brukte tid på å skrive det pga. Alex. Han spurte jo! Så svarte du meg med noe jeg var uenig i, og som den kverulanten jeg er måtte jeg motargumentere. Hvem liker vel ikke en diskusjon? ^_^
 

Endre

Ødela forumet
#65
Greit nok. Jeg ser at Alex hadde et spørsmålstegn etter setningen sin, var vel bare jeg som ikke så på det som et ordentlig spørsmål.

Takk for bidraget ditt i «Husker du?», forresten. Det er vel ca. det mest nyttige jeg har sett du har skrevet på veldig lenge. Og det mener jeg på en så hyggelig måte som mulig. :p
 
#66
Ja, jeg merker selv at jeg har blitt en ubrukelig, kynisk drittsekk. Jeg prøver å forbedre meg da.
 
#67
Å prostituere din egen bursdag har ingenting i en artikkel å gjøre. Og jeg kan ikke si at å klage over hvor vanskelig det er å spille en DS på bussen gir så mye dybde. Selv ikke ITavisen kommer med slikt tøv.
[/b]
Jeg synes det var en morsom tilfeldighet. Går og venter på nyheten som en utsultet prest, og så kommer Nintendo og slenger frem biffen på samme dagen som jeg ble født. Jeg poengterte kun at nyheten var svært gledelig og etterlengtet, som kanskje folk sine bursdager er. Misforstår jeg deg om du mener at jeg fint kunne ha nevnt slike "personlige" saker i f.eks. en anmeldelse, men ikke i en nyhet? Isåfall har ikke poenget kommet godt nok frem. Nyheter skal nemlig ikke være upersonlige tekster klippet og limet fra større, mer ressurssterke internettsider alá IGN, men heller noe med litt mer substans. Om du synes at meningene og synsingen min ikke er særlig innsiktrik eller spennende, vil jeg prøve å i det minste gjøre teksten en smule mer underholdende enn hva du kan finne på resten av internettet.
 
#68
Nyheter skal nemlig ikke være upersonlige tekster klippet og limet fra større, mer ressurssterke internettsider alá IGN, men heller noe med litt mer substans.[/b]
Alex er inn på noe her. Nyheter kan godt være upersonlige tekster, men har vi ikke nok av sider som driver med akkurat det? Eller ville dere helst sett at SG skal bli en nyhetsside som alle andre? Dere kan ikke klage over at de vil prøve noe annent en de mange andre.



PS: Dere får starte deres egen side, da. Jeg er en slik hyggelig fyr at jeg har planlagt for dere; stikk til f.eks IGN for å finne nyheter, kopier, så til www.freetranslation.com og til slutt lim inn på deres egen side. "Gratulerer - dere har skapt ENDA en slik nyhettside.." ^_^
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#70
:blunk:

Hva har skjedd!? SG ser ut som... ikke-SG-i-det-hele-tatt! :confused:
 
#71
Håper inderlig at dette er en slags dårlig spøk eller noe, for forsiden ser i sannhet jævlig ut. Mulig man blir vant til fargen, men ... har alltid forbundet SG med fargen hvit.
 
#73
Det er det verste...
 
#75
Brunt og gult er to horrible farger.

Dessuten ser logoene lite proffesjonelle ut - det holder ikke å ha et fast antall millimeter mellom hver bokstav. Da vil det feil ut, pga. at øynene oppfatter avstandende mellom bokstavene som varierende.
 
#76
Dessuten ser logoene lite proffesjonelle ut - det holder ikke å ha et fast antall millimeter mellom hver bokstav. Da vil det feil ut, pga. at øynene oppfatter avstandende mellom bokstavene som varierende.
[/b]
Aw shit... YOU PHAIL!
Logoene er ikke noe vi har slengt sammen, de er the real deal. Avstandene er MAO helt korrekte.
 
#77
Hvem er det som har slengt dem isammen da? Og når du sier at avstandene er helt korrekte, hvordan mener du da? De ser jo ikke optisk korrekte ut. På en av dem er ikke bokstavene på rett linje engang.
 
#79
Ja, jeg mener Metal Gear. Og når jeg ser på omslaget mitt ser jeg ikke noen bokstaver som står høyere oppe enn andre, slik som G-en gjør på deres logo.

Angående det andre, gi meg litt tid, så skal jeg ordne forklarende screenshots hvor jeg tar for meg noen av logoene.
 
#80
Synes ikke det her ser så ille ut, jeg. Den ser i hvert fall ikke halvparten så kjedelig ut som den forrige versjonen. :tommelopp: Jeg ser også at det har kommet en del forskjellige logoer, og et par av dem synes jeg er skikkelig fete. Da tenker jeg på de logoene som temmelig tydelig er inspirert av SEGA- og PlayStation-logoene. Vi trenger flere slike spillfirma-inspirerte logoer.