Ris & Ros

InsertCredit er faenmeg noe av det styggeste jeg har sett. For et ekstremt kjedelig design. (Og anstrengende)
 

Endre

Ødela forumet
Litt far-fetched: Er det noen her som kan CSS (kanskje litt HTML?), som har tid til overs, og som kunne tenke seg å hjelpe oss med utseendet på forsiden (og evt. forumet)? Vi bruker Wordpress på forsiden, så det er sikkert en fordel hvis dere har brukt det før. Dette blir frivillig arbeid, i så fall, men det kan hende dere kan få noe for strevet.

Send meg en PM eller en e-post, så blir det litt mer seriøst. :p
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Jeg føler at dette bildet viser mitt syn på den nåværende administrasjon og forside:

 
Et bilde forteller tusen ord. Eller var det mer enn tusen ord ... Samme kan det være. Sytingen er omtrent like konstruktiv som forsiden, uansett.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ok, nå har jeg begynt å bli kicka ut av forumet etter kun 10 minutters inaktivitet! Har dere tenkt til å få fikset disse cookie-problemene noensinne?

I tillegg merker ikke forumet at jeg har lest et emne, for det er fortsatt stjerner ved emner som ikke har nye poster.

Jeg bruker fortsatt Minty Fresh-skinnet, siden ett eller annet i SG 2.0-skinnet kræsjer Safarien min ved jevne mellomrom.
 
Jeg har opplevd å bli logget ut hyppigere enn det. Det er perioder hvor jeg logger inn for å skrive et innlegg, og innen jeg skal poste det har jeg blitt logget ut igjen (og dere er sikkert klar over hvor korte innlegg jeg har en tendens til å ha).
 
Jeg har levd med dette problemet i månedsvis nå. Hver gang jeg logger inn, blir jeg logget ut etter alt fra to sekunder til et kvarter. Av og til er det så ille at når jeg har logget inn, blir jeg logget ut igjen etter første klikk. Jeg har prøvd i Opera, Firefox og IE uten at noe har hjulpet. Det er rett og slett så irriterende til tider at jeg bare driter i å surfe på forumet til det går noenlunde greit igjen. Bah, håper dere får fikset det for min tålmodighet er snart slutt.
 
Hos meg funker ikke quote-knappen. Er det bare hos meg dette? Har prøvd i Opera og Firefox, med ulike språk og ulike skins, uten at det hjalp. Har også prøvd å tømme cachen/buffer, og hele pakken.

Men når det gjelder dette med at folk blir logget ut, har jeg ennå tilgode å oppleve. Hos meg står ofte Opera på hele dagen, mens jeg er innlogget på SG. Når jeg kommer tilbake er jeg fortsatt inne.
 
Quote-knappen funker visst ikke hos meg heller. Har jeg faktisk ikke lagt merke til før nå.

Og slik du har det Mongis, hadde jeg også det før. PC-en står som regel på hele døgnet med Opera kjørende, og da kunne jeg være innlogget i mange uker om jeg ville. Nå er jeg heldig om jeg får være innlogget lenge nok til at jeg får sjekket gjennom de nye postene og eventuelt poste noen poster ...