Ris & Ros

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi er ikke en oversetter av andres nyheter som så mange andre spillsider er. Vi velger å skrive om hva vi synes er viktig.[/b]
Hvorfor har ingen skrevet noe om Ghost Recon: Advanced Warfighter, eller Oblivion? Min hype-radar tilsier at det er to av de mest omtalte spillene på forumet om dagen (selv om jeg kan ta feil, så klart).
Men bevares, jeg er glad bare for at jeg fikk informert Erlend om Earache Extreme Metal Racing. :p
 
Ebriosus:
Argumentere imot heter det. Å argumentere mot betyr noe ganske annet (du vett mot, modighet, "ikke mist motet" osv).

Ja, vi har hatt perioder med jevne oppdateringer, for så å dale ned til full stopp. Det har vi gjort flere ganger. Vi har heller ikke vist noen indikasjon på at denne gangen kommer til å bli noe annerledes. Men vent nå og se før du spår at alt går i dass. Optimisme har aldri skadet noen.

Uten en forside med jevne oppdateringer, kan dere ikke regne med at de saklige brukerne blir på forumet, og ihvertfall ikke at de skriver side opp og side ned om en så meningsløs ting som dataspill.[/b]
Mener du at Spillegal ikke har hatt noen seriøse brukere på flere år? Og at brukerne nå stort sett ikke er saklige? Ikke et angrep, jeg bare lurer på om det er slik du faktisk ser det.
 
Alex: Du må ikke komme å fortelle meg at det som skjer på førstesiden nå er akseptabelt, eller noe som ligner på det. Det er en og en halv måned siden du publiserte noe som helst, men jeg kan saktens forstå at det er mer interessant for deg å kverulere her på foumet. Sa jeg kverulere? Jeg mente selvfølgelig flekse administratormuskler.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke deg selv en gang? Da er det liten vits i å gidde, det er jeg enig i.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Vi prøver ikke å dekke alt. Vi er ikke en oversetter av andres nyheter som så mange andre spillsider er. Vi velger å skrive om hva vi synes er viktig.
[/b]
Du har rett i at dere ikke oversetter andres nyheter, dere gjengir dem jo bare i uoversatt form og kommer med noen meninger rundt det som i hvilken som helst annen spillblog (som i PS3-saken og - aller tydeligst - i den nyeste teksten om racingspillet). Jeg trodde dere hadde litt høyere ambisjoner enn som så. Slike saker er kanskje greit nok å fylle opp med som et tillegg til mer fyldige saker, men problemet i øyeblikket er jo det store misforholdet mellom kvantitet og kvalitet.
 
Yetipants:
It's funny, but not haha-funny.

Ergo jo, jeg har planer om å bidra mer. Hva jeg venter på? Jeg er bittelitt opptatt med noe for tiden. Mer vil jeg ikke si om den saken. [/hemmelighetsfull]

Mannen i huset:
Jeg vet ikke hva jeg skal fortelle deg. Jeg ser jo selv at siden ikke er direkte imponerende når det kommer til aktivitet eller et reelt formål. Men jeg liker å tro at den fungerer som et spennende tillegg til andre spillsider. I det minste til vi får "ansatt" flere folk.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Jeg er bittelitt opptatt med noe for tiden. Mer vil jeg ikke si om den saken. [/hemmelighetsfull]
[/b]
Hvis det dreier seg om forumet foreslår jeg at du sier hva det er.
 
Ebriosus:
Argumentere imot heter det. Å argumentere mot betyr noe ganske annet (du vett mot, modighet, "ikke mist motet" osv).

Ja, vi har hatt perioder med jevne oppdateringer, for så å dale ned til full stopp. Det har vi gjort flere ganger. Vi har heller ikke vist noen indikasjon på at denne gangen kommer til å bli noe annerledes. Men vent nå og se før du spår at alt går i dass. Optimisme har aldri skadet noen.

Uten en forside med jevne oppdateringer, kan dere ikke regne med at de saklige brukerne blir på forumet, og ihvertfall ikke at de skriver side opp og side ned om en så meningsløs ting som dataspill.[/b]
Mener du at Spillegal ikke har hatt noen seriøse brukere på flere år? Og at brukerne nå stort sett ikke er saklige? Ikke et angrep, jeg bare lurer på om det er slik du faktisk ser det.
[/b]
Ordboka mi tillater begge deler. À propos skrivefeil, så ser jeg blant annet en kommafeil du bør rette på. ;)

Jeg har ikke spådd noe som helst, men påpekt hva som må gjøres annerledes fremover. Arbeid har aldri skadet noen.

Til din siste påstand: Rofl! Som påpekt utallige ganger tidligere: du er sjanseløs på argumentasjonsteknikk.
 
Min siste påstand? Det var da visserlig et spørsmål? Jeg lurte kun på om du så på dagens forumbrukere som usaklige, uten å ytre min egen mening om den saken.
[/b]
"Mener du at jeg er en ubrukelig idiot som bør henge seg ved første anledning? Og at jeg ikke er saklig? Ikke en påstand, jeg bare lurer på om det er slik du faktisk ser det."

:rulleøyne:
 
Thinaran:
Komigjenda. En film er da en ganske annen sak enn en spillside. Særlig når det er Wachowski-brødrene som står bak. Dessuten var det først og fremst dialogen jeg kritiserte, og da jeg hadde den i skriftform, vil jeg ikke kalle meg særlig pessimistisk eller forhåndsdømmende.

Ebriosus:
Hva er det som går av deg? Jeg spurte deg et såre enkelt spørsmål, hvor agendaen min ikke var dypere enn å finne ut om det er slik folk flest (der du representerer mannen i gata) ser forumet - som en gjeng usaklige folk. Skal jeg tolke det som et ja? Det hadde vært fint om du hadde svart meg enkelt og greit, da jeg faktisk er nysgjerrig.

Edit: Fix'd.
 
Komigjenda. En film er da en ganske annen sak enn en spillside. Særlig når det er Wachowski brødrene som står bak. Dessuten var det først og fremst dialogen jeg kritiserte, og da jeg hadde den i skriftform, vil jeg ikke kalle meg særlig pessimistisk eller forhåndsdømmende.
[/b]
Det skrives "Wachowski-brødrene".

Redigert: Jeg vet ikke hva jeg selv synes, men dere har tidligere uttalt at dere vil ha mer fokus på spill. Formuleringen min var ikke ment som kritikk av dagens nivå, men som et litt mer langsiktig tips.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Mannen i huset:
Jeg vet ikke hva jeg skal fortelle deg. Jeg ser jo selv at siden ikke er direkte imponerende når det kommer til aktivitet eller et reelt formål.[/b]
Riktig, men du sier også at det som foregår på forsiden i øyeblikket er i tråd med «den nye retningen» og at det eneste som mangler er litt flere gode tekster publisert med litt jevnere mellomrom (hvis jeg forstod deg rett). Dere ser tydligvis ikke at å la skribentene publisere akkurat hva som faller dem inn ikke helt holder mål, og dere har lagt listen så lavt at det er bedre å publisere noe som egentlig er litt for dårlig enn å ikke publisere noe. Men det virker ikke som du tar det jeg sier seriøst, så jeg føler ikke at jeg kommer noen vei.

Men jeg liker å tro at den fungerer som et spennende tillegg til andre spillsider.[/b]
Det gjør den ikke.

EDIT: Glem det, og de to-tre foregående innleggene mine i tillegg. Jeg har misforstått hva ambisjonene til Spillegal er, visstnok.
 
Det er rett og slett artig å se hvordan dere fyller opp side etter side med klager. Personlig hadde jeg roet meg litt ned og tenkt meg om før jeg slenger ut sånt tull. Jeg skjønner det godt dersom "ledelsen" blir forbannet, spesielt når kritikken kommer fra noen inkomptente idioter.

Dere ikke verdensmestere til å drive spillside, ingen av dere. Jeg har sett gamle SG, og ærlig talt. Den var faenmeg ikke så bra som dere tullinger skal ha det til. Men, man er jo litt blind ovenfor feilene med i sitt eget produkt. Det er helt menneskelig, derfor er det fint at folk kan komme med uavhengige meninger og fortelle dere at det kanskje ikke var flott som dere trodde.

De fleste av dere vet vel knapt vet hva PHP og MySQL er. Så ro ann der, dere eier ikke peiling.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yetipants:
It's funny, but not haha-funny.[/b]
Det var ikke ment som en spøk.
Opprinnelig skrevet av Alex
Ergo jo, jeg har planer om å bidra mer. Hva jeg venter på? Jeg er bittelitt opptatt med noe for tiden. Mer vil jeg ikke si om den saken. [/hemmelighetsfull]
Jeg går et heltidsstudium og har to jobber i tillegg, og likevel eksisterer disse. Jeg har måttet innrømme for meg selv i det siste at det mest er viljen til å gidde det står på.
Hva er det det står på for deg?

Zythius:
 
Det er rett og slett artig å se hvordan dere fyller opp side etter side med klager. Personlig hadde jeg roet meg litt ned og tenkt meg om før jeg slenger ut sånt tull. Jeg skjønner det godt dersom "ledelsen" blir forbannet, spesielt når kritikken kommer fra noen inkomptente idioter.

Dere ikke verdensmestere til å drive spillside, ingen av dere. Jeg har sett gamle SG, og ærlig talt. Den var faenmeg ikke så bra som dere tullinger skal ha det til. Men, man er jo litt blind ovenfor feilene med i sitt eget produkt. Det er helt menneskelig, derfor er det fint at folk kan komme med uavhengige meninger og fortelle dere at det kanskje ikke var flott som dere trodde.

De fleste av dere vet vel knapt vet hva PHP og MySQL er. Så ro ann der, dere eier ikke peiling.
[/b]
Pwnd. :(