Kjempegode spill begge to. ToS har en fin cel-shadet grafikk, artig kampsystem og enorm replay value. Historien er omdiskutert, men jeg syns den er ok. Spillet tar vel rundt 40 timer om du dropper de fleste sidequestene. Selv har jeg rundet ti ganger fordelt på over 320 timer.
MenBaten Kaitos er bedre syns jeg. Kampsystemet er veldig bra. Det er ett turbasert kortsystem hvor du må reagere raskt. Når kortene dukker opp så har x antall sekunder på å velge de riktige kortene som gir deg best mulig comboer. Du kan ikke sitte å lese Ringenes Herre mens du hamrer på A-knappen som på ToS. Historien er veldig interessant, noe av det beste jeg har opplevd etter min mening. Grafikken er også veldig flott til tider. Spillet varer omtrent 60 timer og man har ikke særlig grunn til å spille det om igjen.
De to, pluss Baten Kaitos Origins og Paper Mario:TTYD er RPG alle gode RPG du burde ha til GC. Favoritten min er BKO.
Kjempegode spill begge to. ToS har en fin cel-shadet grafikk, artig kampsystem og enorm replay value. Historien er omdiskutert, men jeg syns den er ok. Spillet tar vel rundt 40 timer om du dropper de fleste sidequestene. Selv har jeg rundet ti ganger fordelt på over 320 timer.
Men Baten Kaitos er litt bedre syns jeg. Kampsystemet er veldig bra. Det er ett turbasert kortsystem hvor du må reagere raskt. Når kortene dukker opp så har x antall sekunder på å velge de riktige kortene som gir deg best mulig comboer. Du kan ikke sitte å lese Ringenes Herre mens du hamrer på A-knappen som på ToS. Historien er veldig interessant, noe av det beste jeg har opplevd etter min mening. Grafikken er også veldig flott til tider. Spillet varer omtrent 60 timer og man har ikke særlig grunn til å spille det om igjen.
De to, pluss Baten Kaitos Origins og Paper Mario:TTYD er RPG alle gode RPG du burde ha til GC. Favoritten min er BKO.