RPG!

Opprinnelig skrevet av Shigsy+25.12.2004, 16.21-->
<!--QuoteBegin-roy_nor
@23.12.2004, 12.21
Noen som vet hvor jeg kan få tak i suikoden (1,2 = PSone. 3 = PS2?)..?

Man må vel utenlands tipper jeg.. Er det noen netshops som har disse inne?
153113​
Prøv å søke på spillpriser.no. :tommelopp:
153679​
[/b]
hehe.. bare Suikoden 2 kosta 1079,- i en svensk webshop.. Jeg fikk kjøpt Orginalt Suikoden 1+2+3 for 1100,- inkl frakt fra USA.. :) og det er kanskje kjent at suikoden 1 er et sjeldent spill? =) Måtte finne meg i å kjøpe NTSC format, men det har ikke så mye å si for meg..

Nå var det bare å skaffe orginale FF: VII, VIII, IX.. Har platinum versioner, men vil ha følelsen av å eie orginalt! =)

Gleder meg no #¤%"#¤ til Xenogears 2 kommer!! :D

Antar du mener Xenosaga 2 ? med mindre jeg har gått glipp av noe veldig stort noe som ville rocka min verden ?

Føler meg forresten litt mongo som faktisk liker Unlimited SaGa...folk hater det enda mer enn SaGa Frontier II jo :(

Lykke til med originale FFVII forresten.

Opprinnelig skrevet av mortec@26.12.2004, 18.28
Antar du mener Xenosaga 2 ? med mindre jeg har gått glipp av noe veldig stort noe som ville rocka min verden ?

Føler meg forresten litt mongo som faktisk liker Unlimited SaGa...folk hater det enda mer enn SaGa Frontier II jo :(

Lykke til med originale FFVII forresten.
153952​
Ja Xenosaga 2.. faen de mixxer sånn på navna :D :p

Har allerede holdt av et eksemplar av FFVII hos en fyr.. FFVII og IX er også sikra, bare venter til jule-kaoset på posten skal gi seg før jeg betaler og får det tilsendt ;)

Opprinnelig skrevet av mortec@26.12.2004, 20.03
ebay det også eller ? må begynne å sjekke der ass..
153992​
Hehe, nei det er en kar i norge ;)

for en mnd tid siden gikk det FFVII, VIII, IX spill i hopetall på qxl.no .. fra 150-300,- pr stk =) ebay har lite PAL.. MASSE NTSC :)

Syklig som verden er da er vi nok i samme sitvasjon da har også bestillt xenosaga 1 og 16 januar kommer 2 ern så vi får litt av en tidsklemme.
Og som du sikkert vet er spillet ganske langt.

Opprinnelig skrevet av delta zai@27.12.2004, 18.03
Syklig som verden er da er vi nok i samme sitvasjon da har også bestillt  xenosaga 1 og 16 januar kommer 2 ern så vi får litt av en tidsklemme.
Og som du sikkert vet er spillet ganske langt.
154348​
Jeg satt (sitter.. :p ) å spilte FFX i 176 timer så..

Hvor lang tid det tar kommer helt ann på hvor intrs. spillet er :p

Hva med ff XII som jeg gleder meg så konstant til.
Square sier nå skal alle den andre j-rpg ene uskadelig gjøres!!!
Synd de har fjerna atb systemet da, det var liksom en viktig del av ff følelsen.
Men jeg tenker possetivt!

Har mine tvil til at XII skal feie alle motstandere av banen, men det kan jo skje. Tror at alle de som liker IX kommer til å like XII, siden det er ganske mange likheter. Spillet skal komme ut til sommeren 2005 i Japan.

Nå har jeg tilfredstilt "hardcore-samler-lysten" min... Og kjøpt inn det som er verdt å kjøpe ;) Boot disc til NTSC spill kommer i neste uke, og da skal d spilles! :D

Hvis det er noen som syntes at det mangler noe i spill hylla mi får si ifra.. Jeg må være kresen på dette! :p

(ja jeg vet jeg mangler FFVI :flau: , men d kommer på lista mi snart det også!!)

Edit: Jeg dreit i Boot disc, og kjøpte heller en NTSC PS Two (slim).. kosta meg mindre enn det PAL PS Two maskina mi gjorde..

(PAL=1895,- inkl frakt+ekstra håndkontroll. NTSC=1400,- inkl frakt fra USA)

Opprinnelig skrevet av roy_nor@04.01.2005, 18.34
Nå har jeg tilfredstilt "hardcore-samler-lysten" min... Og kjøpt inn det som er verdt å kjøpe ;) Boot disc til NTSC spill kommer i neste uke, og da skal d spilles! :D

Hvis det er noen som syntes at det mangler noe i spill hylla mi får si ifra.. Jeg må være kresen på dette! :p

(ja jeg vet jeg mangler FFVI  :flau: , men d kommer på lista mi snart det også!!)
158218​
Hva er det beste ps 2 rpg du har ? akkurat nå som jeg leste lista di

gleder meg veldig til XII kommer ut. Men har mine tvil om kamp systemet. Er en veldig fan av IX så jeg håper dere har rett.

Ingen som har tenkt på følgende RPG'er? :
-Wild Arms *PSX*
-Tales of Destiny 1&2 *PSX*

Gez... Må jo gjøre alt selv jo.. Men jeg går berserk på ebay.. Det er ikke sunt for lommeboka mi. :flau:

Opprinnelig skrevet av Tyrion@28.12.2004, 09.14
Har mine tvil til at XII skal feie alle motstandere av banen, men det kan jo skje. Tror at alle de som liker IX kommer til å like XII, siden det er ganske mange likheter. Spillet skal komme ut til sommeren 2005 i Japan.
154830​
Jeg (derimot) tror at Square slår på stortromma..
Og kommer til å slå godt ann med XII...
Får se om det blir en like stor suksess som X.. eller kanskje VII!?! :blunk:

Opprinnelig skrevet av roy_nor@08.01.2005, 01.51
-Wild Arms *PSX*

Gez... Må jo gjøre alt selv jo.. Men jeg går berserk på ebay.. Det er ikke sunt for lommeboka mi.  :flau:
160046​
Tales of Destiny er totalt ass... skaff deg heller tales of symphonia

Opprinnelig skrevet av Bad Mongo+08.01.2005, 02.36-->
<!--QuoteBegin-roy_nor
@08.01.2005, 01.51
-Wild Arms *PSX*

Gez... Må jo gjøre alt selv jo.. Men jeg går berserk på ebay.. Det er ikke sunt for lommeboka mi.  :flau:
160046​
Tales of Destiny er totalt ass... skaff deg heller tales of symphonia
160083​
[/b]
GC er dass.. Har hatt 3 stk og solgt dem alle sammen :p Hehe.. Men nå sier jo de fleste at Unlimited Saga også er dass, men jeg syntes det er kult.. :flau:

Uansett så følger jeg min "hardcore PSX\PS2 RPG samler" magefølelse, og har kjøpt Tales of Destiny 1 & 2 =)
Det ser forresten meget lovende ut på RPG fronten til PS2 framover..