RPG!

Kilik

Lokal moderator
Offisielt kommer FFXII ikke ut før tidligst 1.april i Japan, trolig ikke før sommeren/høsten. Og når det tradisjonelt tar nesten et år før det kommer til Europa, så kommer det nok ikke hit før langt ut i 2006...

Opprinnelig skrevet av LoCo_nisse+21.01.2005, 10.53-->
Opprinnelig skrevet av roy_nor@20.01.2005, 07.35
<!--QuoteBegin-LoCo_nisse
@18.01.2005, 12.46
jeg er bannet fra ebay jeg...:)
165089​

Det er noe man IKKE skal være stolt av...
165963​
Jeg har ikke gjort noe galt...det er bare det at jeg aldri har brukt acounten...(tror jeg)
166332​
[/b]

Er vel bare å registrere en ny? Eller er det litt mer innviklet?

Det er jeg også, bare fra qxl. skikkelig irriterende.
vær gang jeg lager en bruker så sletter de den.

Opprinnelig skrevet av Baku@23.01.2005, 20.39
Det er jeg også, bare fra qxl. skikkelig irriterende.
vær gang jeg lager en bruker så sletter de den.
167450​
Det er fordi at Qxl har et lite register, og i det registeret så ligger ditt navn, e-post adresse, tlf nr osv. Dermed fatter Qxl etter en dag eller to, om du allerede har et brukernavn fra før av og dermed sletter de den nye kontoen din.
Det har også vært slik at Qxl sendte et brev med posten til deg med en "konto-aktiverings-kode" slik at hvis du oppgav en falsk adresse så ville du ikke få aktivert bruker kontoen din.
Nå vil jeg ikke påstå at du virker som den mest seriøse nettauksjons bruker så flott at Qxl har øyne åpne og holder "slike-som-deg" ute sperret. :tommelopp:

Hilsen en som har erfaring med nettauksjons svindler i 5 tusen kroners klassen :bæ:

Opprinnelig skrevet av roy_nor@24.01.2005, 02.29
Hilsen en som har erfaring med nettauksjons svindler i 5 tusen kroners klassen :bæ:
167676​
Nå ble jeg maks nysjerrig!! fortell, fortell! her ligger det garantert en historie bak!

Opprinnelig skrevet av Frenzy+24.01.2005, 02.37-->
<!--QuoteBegin-roy_nor
@24.01.2005, 02.29
167676​
Nå ble jeg maks nysjerrig!! fortell, fortell! her ligger det garantert en historie bak!
167677​
[/b]
roy forhåndbetaler for en Sony Ericsson P900 mobiltelefon siden han (er glad og) har vunnet en auksjon på qxl. roy får aldri noen mobiltelefon i posten.

*the end*

var det en morsom historie? :mad:

egnentlig ikke.... forventa egentilg å få høre en skikkelig sit-com her, men men.....
noen >_< inne historien din hadde kanskje gjort sitt for å livne den opp litt...

Men for å være seriøs.... JÆVLIG teit at noe sånt kan skje når du handler via nettet...
håper du ringte advokaten din og saksøkte jævlene for alt de var verdt! :kul:

Opprinnelig skrevet av Frenzy@24.01.2005, 02.53
egnentlig ikke.... forventa egentilg å få høre en skikkelig sit-com her, men men.....
noen  >_< inne historien din hadde kanskje gjort sitt for å livne den opp litt...

Men for å være seriøs.... JÆVLIG teit at noe sånt kan skje når du handler via nettet...
håper du ringte advokaten din og saksøkte jævlene for alt de var verdt!  :kul:
167682​
Er ikke så lett å saksøke en når man bare vet at han heter Daniel Johansen...

Verden går fortsatt rundt så... Tenker ikke så mye på det mer :)

Nesten runda xenosaga nå må si det var ikke så jævla langt at det gjør noe, dyp stoy må jeg si.
Enten har jeg blitt dritt hekta eller så er det fordi jeg dritter i alle de minigamsa og slikt for jeg spiller det 100% for storyn sin skyld.
Jumper rett på episode 2 og suikoden 4 etter det =D