RPG!

Kunne tenkt meg mer RPG spill jeg også!
Har nettopp fått meg Final Fantasy: Crystal Chronicles (vet ikke helt om det er RPG da) og jeg elsker det! Det eneste som trekker ned er kampsystemet. Liker bedre systemet i gode gamle FF7, 8 og 9.
Dette hadde ikke så mye med saken og gjøre da... Men det overlever vi for denne gang. ;)

Opprinnelig skrevet av Variabel@08.01.2005, 02.51
Kunne tenkt meg mer RPG spill jeg også!
Har nettopp fått meg Final Fantasy: Crystal Chronicles (vet ikke helt om det er RPG da) og jeg elsker det! Det eneste som trekker ned er kampsystemet. Liker bedre systemet i gode gamle FF7, 8 og 9.
Dette hadde ikke så mye med saken og gjøre da... Men det overlever vi for denne gang. ;)
160089​
FF:CC er et RPG ja.. :) Slossinga er helt grei, litt ensformig, men ikke hvis du er mage da.. Siden det er flere "spells" enn "skills" så får man litt mer kamp variasjon (ey variabel! :p ) når man sloss som Mage. (hehey! Jeg kan daske til fienden OG kaste Fire! :tommelopp: ) Men nå har jeg prøvd å eie en GC 3 ganger, og det har gått like dårlig hver eneste gang :p

Opprinnelig skrevet av Variabel@08.01.2005, 03.01
Aah, jeg elsker min Gamecube.
Få deg en ny du også!
Og kanskje... beholde den? :p
160092​
Naaaaaaaaai... Jeg er en Sony-fanboy-hore blitt.. og jeg skal bare ha PSX\2\PSP konsoller og spill! *mohahaha* :djevel:

Edit: Iløpet av neste uke har jeg faen meg 2 PS Two konsoller.. Det er faen meg sykt.. Hadde aldri tenkt meg (noensinne) at jeg kom til å bli så "spillegal" at jeg ville bruke 4500,- på ebay (FAKTA!) og bruke 1800,- på PS Two (PAL) iløpet av 2 mnd.. :ler:

Endelig ! en annen som liker Unlimited SaGa ! Kanskje jeg ikke er helt retarded allikevel:) har du klart noe stories Roy_nor? det er HARD !!! Kallerdet umulig SaGa...

Opprinnelig skrevet av roy_nor+07.01.2005, 16.35-->
<!--QuoteBegin-Variabel
@08.01.2005, 03.01
Få deg en ny du også!
160092​
Naaaaaaaaai... Jeg er en Sony-fanboy-hore blitt.. og jeg skal bare ha PSX\2\PSP konsoller og spill! *mohahaha* :djevel:

Edit: Iløpet av neste uke har jeg faen meg 2 PS Two konsoller.. Det er faen meg sykt.. Hadde aldri tenkt meg (noensinne) at jeg kom til å bli så "spillegal" at jeg ville bruke 4500,- på ebay (FAKTA!) og bruke 1800,- på PS Two (PAL) iløpet av 2 mnd.. :ler:
160106​
[/b]
Synd for deg at Sony-konsollene ikke har fått noe særlig samlingsverdi ennå, mens samlerne skriker etter nintendos NES og SNES konsoller.

Opprinnelig skrevet av mortec@08.01.2005, 08.04
Endelig ! en annen som liker Unlimited SaGa ! Kanskje jeg ikke er helt retarded allikevel:) har du klart noe stories Roy_nor? det er HARD !!! Kallerdet umulig SaGa...
160133​
Beklager, du er retarded.

Opprinnelig skrevet av Freezar+08.01.2005, 14.50-->
Opprinnelig skrevet av roy_nor@07.01.2005, 16.35
<!--QuoteBegin-Variabel
@08.01.2005, 03.01
Få deg en ny du også!
160092​

160106​
Synd for deg at Sony-konsollene ikke har fått noe særlig samlingsverdi ennå, mens samlerne skriker etter nintendos NES og SNES konsoller.
160243​
[/b]
Hvem har sagt at jeg kjøper inn masse spill og kaster dem rett i dass og trekker ned med en gang de lander i postkassa mi...?
Har tenkt til å ta vare på alle PSX\PS2 spillene (my preeeeecious...) og vedlikeholde de.. Slik at når jeg en dag er en gammel gubbe kan cashe dem i en heftig sum og leve fett en liten stund :p

Opprinnelig skrevet av Bad Mongo+08.01.2005, 16.16-->
<!--QuoteBegin-mortec
@08.01.2005, 08.04
160133​
Beklager, du er retarded.
160290​
[/b]
Scheften.. :p Du som er mongo! Hehe.. Spillsmaken er som baken.. Liker litt variasjon innenfor J-RPG sjangeren.

Kom over disgaea i dga hadde ikke sanvitighet til og kjøpe det for hadd eikke tid nå som jeg skal spille: wow,mgs3 og xenosaga. Kosta 268 kr. men må tenke på skolen nå er et viktig år. Men kanskje du burde få deg Disgaea, roy_nor skal nok komme tilbake til det senere.

Trodde ikke Disgaea var et RPG når jeg først så det, men leita litt nå.. Hmm.. jau! :D Har også skikkelig lyst på Vandal Hearts 1 og 2 til PSX..

Vandal Hearts er kult, men vanskelig. Enern er til å komme over, men klarer du toern, da er du god. Hver kamp kan ta over en time, så da er det kjipt å dø 45 min uti kampen og måtte starte på nytt :(

Opprinnelig skrevet av mortec@10.01.2005, 12.32
Vandal Hearts er kult, men vanskelig. Enern er til å komme over, men klarer du toern, da er du god. Hver kamp kan ta over en time, så da er det kjipt å dø 45 min uti kampen og måtte starte på nytt :(
161316​
I like the sound of that.. :) Har bestilt PAL utgaven av begge 2.. :)

Opprinnelig skrevet av delta zai@10.01.2005, 21.15
Helt ærlig Roy_nor hvordan får du tid til alle de spilla.
161636​
Nope.. Men det er bedre å kjøpe de inn nå, og spille dem siden... Enn å sitte som en idiot om 1-2 år og tenke :
"Hmmm.. Det spillet har jeg lyst på, koster jo bare 1000,- men..."

PSX spill blir jo retro en gang de også vettu :p

Har nå kjøpt Star Ocean på min ps2 og er strålende fornøyd. kan anbefales ettersom mye av spillet ligner på mitt bilde av hvordan FFXII kommer til å være.

Har bestilt Star Ocean for utrolige £17.95 på play.com ;) Det står at utgivelsesdato for FFXII er 1/3/05? Er dette riktig? :confused:

Regnet med det. At jeg ikke hadde hørt om det før nå virket litt for rart til å være sant. Hjertet banket ikke -litt- fortere engang =)