Sånn krigføring av moderne art Vol.3

Drauden

SGs kollektive lillebror
#1
Verdens mest populære oppfølger får enda en oppfølger.
Ikke at noen her kommer til å kjøpe MW3 i stedet for Battlefield 3 (begge to er lov), men jeg synes Norges mest sofistikerte promperom skal ha en tråd for denne spillen uansett.


Her ser vi at de i det minste føler seg truet av BF3, og derfor har med masse ødeleggelse av bygninger, 2012-style. Om dette bare er noe vi ser i campaignen er det ikke tvil om, men du vet. Pre-set ødeleggelse av bygninger er ødeleggelse nonetheless.
Også fortsetter de historien fra MW2 da... jepp.

Så hva tror dere? Har Infinity Ward mistet alle de dyktige folka, eller kan dette bli like stort som MW2? Kan IW muligens tenke tilbake på den enklere dager, uten custom killstreaks osv? Har de gjort noen forbedringer på den jævla motoren?

takk til skytegravsrotta for den beste tittelen.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#2
Vel, MW2 var megaskuff for min del mest på grunn av den latterlige "alt i MW bare MER"-mentaliteten. Hvis de har strammet litt inn på sånt tullball er jeg mer interessert, setpiece-ene i den traileren er så deilige at jeg kunne vurdert å kjøpe spillet bare for å spille det som en on-rails-shooter eller tilogmed bare for å kjøre som en berg-og-dalbane. (På letteste vanskelighetsgrad går det sikkert an.)

tl;dr: Ingen store forhåpninger, men ble litt manshoot-kåt av den traileren.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Hvordan er det mulig? Den traileren der kunne vært bytta ut med en kis som satt med hodet i bordplata og vifta med hendene i lufta, og likevel hatt samme budskap.

Jeg er enig, forresten. Det er nok nå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Michael Bay presents Modern Warfare 3: Homefront Battlefield
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Er ikke den alarmlyden som gjår igjen stært fra den første BF3 traileren? Eller kanskje det bare er en moderne krigføringsalarm.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#7


Hvis IMDb holdt seg til film, hadde de sluppet bæsjing på lår.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
De lister opp spill fordi skuespillere brukes i spill.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
:eng: De lister opp det spillet på forsida eller hvor det er fordi det er betalt for som alt annet på IMDB.
 

epp

firm and correct
#10
Alt annet? Nå må du tegne og forklare for oss. Tipper det koster noe å drifte den siten, ikke er den befengt med mye reklame heller.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Nei, det går igrunn helt greit.

Tenkte Inception-musikken selv, forøvrig.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#17
Jøss.

Poenget mitt dreide seg rundt holde-seg-til-film-kommentaren din.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#19
Jeg tror ikke jeg det er mer informasjon å hente i den posten hans enn det jeg allerede har fått med meg.